drarek Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 Witam Muszę niestety wymienić uszczelkę pod głowicą. Objawy to twardniejące węże od układu chłodzenia, ubytek płynu chłodzącego, czasami silnik łapie zbyt wysoką temperaturę. Co powinienem wymienić lub sprawdzić w trakcie wymiany uszczelki. Dzieki za odp. Pozdrawiam
Kowal77 Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 Wszystko co potrzeba,a może to co ja zrobiłem w swoim: 1.Głowica do planowania, wymiana uszczelniaczy na zaworach, 2.Wszelakie uszczelki-pod pokrywa zaworów,kolektory żeby nie rozbierać za jakiś czas, 3.Pompki dałem do sprawdzenia żeby nie było, 4.Simery na wale na dole na górze Troszkę kosztowało ale mam spokój
Musashi Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 -nowy plyn. -sprawdz stan termostatu. -uszczelniacze PD. -rozrzad jezeli przejechane powyzej 50.000 km[br]Dopisany: 14 Wrzesień 2011, 08:21_________________________________________________wyczysc, kolektor dolotowy i kanaly w glowicy, mozesz zaslepic EGR,
SkOs Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 Nie bede zakladac nowego tematu a wiec tak ucieka mi plyn ale samochod sie nie grzeje nie bulgodze mi nic w kratkach , wczoraj mialem akcje ze wskaznik od temp. zaczal mi piszczec ale nic sie nie dzialo plyn byl i jest dalej czy to uszczelka ? AFN
Musashi Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 Nie bede zakladac nowego tematu a wiec tak ucieka mi plyn ale samochod sie nie grzeje nie bulgodze mi nic w kratkach , wczoraj mialem akcje ze wskaznik od temp. zaczal mi piszczec ale nic sie nie dzialo plyn byl i jest dalej czy to uszczelka ? AFN w jaki sposob niby wskaznik temperatury mogl piszczec? wąchałeś płyn? bardzo czesto szczelnosc traci jeden z trojnikow ukladu chlodzenia. trzeba sprawdzic uklad chlodzacy pod cisnieniem, gdy silnik jest zimny. wszelkie wycieki powinny byc widoczne.
drarek Opublikowano 19 Września 2011 Autor Opublikowano 19 Września 2011 Wszystko co potrzeba,a może to co ja zrobiłem w swoim: 1.Głowica do planowania, wymiana uszczelniaczy na zaworach, 2.Wszelakie uszczelki-pod pokrywa zaworów,kolektory żeby nie rozbierać za jakiś czas, 3.Pompki dałem do sprawdzenia żeby nie było, 4.Simery na wale na dole na górze Troszkę kosztowało ale mam spokój ile Cię to kosztowało jeśli mogę wiedzieć?
Kowal77 Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 Robiłem razem z kolegą, jest mechanikiem, z częściami-robota głowicy,wymiana rozrządu, płyny i uszczelki-niecałe 2000zł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się