bufo07 Opublikowano 21 Lutego 2008 Opublikowano 21 Lutego 2008 Witam Jak w temacie bardzo proszę o analizę moich logów.Auto strasznie traci moc, filtry wymienione i katalizator wywalony. Z tego co wywnioskowałem to przepływomierz do czyszczenia ale mam też błąd 00575 i nie wiem czy N75 kwalifikuje się do wymiany.(Nie moge zrobić 011 basic settings czy to wina mojego sterownika?) 011 dynamiczne: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4119a029b996f2c3.html 003 008 010 dynamicznie: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/305fee3b1ef4f026.html 001 004 dynamicznie: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/90c027d97b14ae2c.html 003 measuring blocs i basic settings: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d8c9edb4650e08d6.html 000 basic settings: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/da6de223f6fd46d6.html 004 basic settings: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8ea131415eaa232f.html
lukaszr Opublikowano 21 Lutego 2008 Opublikowano 21 Lutego 2008 Próbowałeś skasować najpierw ten 00575 i po jednej próbie dynamicznej zobaczyć czy pojawia się ponownie ? 1. Turbina w ogóle nie pompuje - stoją kierownice, N75,dziura. 2. Przepływka nie mierzy - wyczyść lub wymień. Brakuje wielu logów. Poczytaj sobie na spokojnie tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0 i zrób pozostałe - głównie statyczne i BS - dynamicznych nie rób, bo zaorasz to auto. One w ogóle nie powinno jeździć (przecież od 1500-4200 obr. masz 42 sekundy - to chyba na logikę nie jest normalne). Na przyszłość - w logach dynamicznych rób każdy blok oddzielnie.
grzanek85 Opublikowano 21 Lutego 2008 Opublikowano 21 Lutego 2008 Witam to tak przepływka do wymiany a nie do czyszczenia zdechła, mierzy bardzo słabo , turbo tak samo nie pompuje albo kierownice się zacięły na amen albo gdzieś jest ogromna dziura w dolocie , po prostu ciśnienie niewiele wyższe od atmosferycznego pzdr ale mnie Łukaszu uprzedziłeś
lukjar7 Opublikowano 21 Lutego 2008 Opublikowano 21 Lutego 2008 filtr powietrza stary, przepływka tnie dawki, a doładowanie to Ty prawie nie masz, sprawdz szczelność przewodów, od suszarki przez IC az do kolektora dolotowego, trzeci na mecie, dałem d*py
bufo07 Opublikowano 21 Lutego 2008 Autor Opublikowano 21 Lutego 2008 kasowałem ten 00575 i wraca ponownie od czego zaczać od przepływki?
grzanek85 Opublikowano 21 Lutego 2008 Opublikowano 21 Lutego 2008 w sumie to od wszystkiego , a tak na początek najprościej sprawdź rurki od turbo przez ic itd bo mozę tam jest jakaś wielka dziura i dmucha ci w powietrze a nie do silnika
lukaszr Opublikowano 21 Lutego 2008 Opublikowano 21 Lutego 2008 filtr powietrza stary ... trzeci na mecie, dałem d*py I nie przeczytałeś, że filtry były wymienione
spanky Opublikowano 22 Lutego 2008 Opublikowano 22 Lutego 2008 2. Przepływka nie mierzy - wyczyść lub wymień. Witam to tak przepływka do wymiany a nie do czyszczenia zdechła, mierzy bardzo słabo , Panowie prosze nie pisac takich rzeczy i wpedzac blednie kogos w koszty ... !!! jak ma lmm mierzyc skoro turbo nie pompuje ? .... [doladowanie zostanie doprowadzone do porzadku to wtedy sprawdzimy poprawnosc dzialania lmm ] zaczac od macania gumowych rur [caly uklad dolotowy] .. według mnie dziura jak stodoła ....
lukaszr Opublikowano 22 Lutego 2008 Opublikowano 22 Lutego 2008 Panowie prosze nie pisac takich rzeczy i wpedzac blednie kogos w koszty ... !!! Spanky, ale nikt nie wpędza go w koszta. Zostało napisane, żeby sprawdził czy nie ma gdzieś dziury. To co ja napisałem to znaczy, że to mogą być tego przyczyny i należy tam szukać też rozwiązania, a nie, że trzeba od razu wymieniać
spanky Opublikowano 22 Lutego 2008 Opublikowano 22 Lutego 2008 Panowie prosze nie pisac takich rzeczy i wpedzac blednie kogos w koszty ... !!! Spanky, ale nikt nie wpędza go w koszta. Zostało napisane, żeby sprawdził czy nie ma gdzieś dziury. To co ja napisałem to znaczy, że to mogą być tego przyczyny i należy tam szukać też rozwiązania, a nie, że trzeba od razu wymieniać wszystko ładnie,pieknie .... tylko jest jedno ale .... jezeli turbo nie laduje , to nie ma sensu wypowiadac sie o lmm [bo poprostu nie ma podstaw to tego zeby zdiagnozowac jego dobre lub blędne dzialanie] .... [p.s gdybym byl laikiem to z tego co napisaliscie juz bym dawno zamawial lmm w ASO przekonany ze jak je zamontuje to furka odzyje ] ....
lukaszr Opublikowano 22 Lutego 2008 Opublikowano 22 Lutego 2008 jezeli turbo nie laduje , to nie ma sensu wypowiadac sie o lmm [bo poprostu nie ma podstaw to tego zeby zdiagnozowac jego dobre lub blędne dzialanie] .... W sumie racja. [p.s gdybym byl laikiem to z tego co napisaliscie juz bym dawno zamawial lmm w ASO przekonany ze jak je zamontuje to furka odzyje ] .... W sumie też racja
bufo07 Opublikowano 22 Lutego 2008 Autor Opublikowano 22 Lutego 2008 Dziś albo jutro spróbuje zrobić to co zalecacie. Panowie jeszcze jedno mogę w ogóle nim delikatnie jeździć cz lepiej nie.
MaGav Opublikowano 22 Lutego 2008 Opublikowano 22 Lutego 2008 Wydaje mi sie że mogę mieć podobną sytuację (czyli objawy i to że auto przyśpiesza lub raczej nie przyśpiesza jak twoje a może i gorzej bo ja do 4200 obr dochodzę tylko z górki) i mam pytanie czy przy okazji buczy tzn słychać basowy dźwiek (jak czasem z dziurawego tłumika a prawie nie słychać czystego dzwieku silnika). Dziś dopiero kupiłem VAGa więc nie mam jeszcze logów ale zdążyłem sprawdzić błędy i wyszło że N75 do wymiany. A moze ktoś wie czemu buczy i troche drga (układ wydechowy jest ok). Czy koło dwumasowe może powodować taki dźwięk ?. Dzieki.
bufo07 Opublikowano 22 Lutego 2008 Autor Opublikowano 22 Lutego 2008 nic nie :no:buczy tylko klekocze tak jak zawsze.Teraz tylko nie słychać gwizdania turbiny,sprawdziłem dolot i wydaje się cały zadnej dziury
MaGav Opublikowano 22 Lutego 2008 Opublikowano 22 Lutego 2008 Acha, czyli ja mam pewnie taki problem jak Ty + jeszcze jakaś niespodzianka bo u mnie klekotania nie słychać ale jak juz coś z tym zrobisz to napisz na forum.
bufo07 Opublikowano 23 Lutego 2008 Autor Opublikowano 23 Lutego 2008 witam Dzis przejrzałem cały dolot i nic nie znalazłem ;( jedynie co to olej na tej dolnej gumie co wychodzi z turbo, podciągnełem wszystkie opaski. Wymieniłem jeszcze filtr powietrza na niby lepszy. Przepłukałem benzyną ekstrakcyjną przepływkę (mam Pierburga czytałem ze te niby się nie psują) jak ją odpinam to nie widze różnicy. Sztanga turbo chodzi bez żadnych przycięć w środku wirnik też się lekko kręci, tylko nie gwiżdze kiedyś :gwizdanie:. Kompletnie nie wiem co jest , zrobiłem jeszcze wszystkie logi Jak byście mogli jeszcze raz spojrzeć i coś poradzić 00575 cały czas jest 011 dynamiczne: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/918d2f2ffc1e083e.html 003 008 010 dynamicznie: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c5c9d96c6baedb7a.html 001 004 dynamicznie: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e1b3cb8508c00b50.html 000 dynamiczne: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a14e15b785027407.html 000 basic settings: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/74eba7fddbde39ca.html 003 basic settings: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/725480bbe2be934a.html 004 basic settings: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/22f1ac430d8667a3.html 000 measuring blocs: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/58a3604ef1afb7bc.html 001 measuring blocs: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0625f960bed48c0a.html 003 measuring blocs: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e219cac44cb7868b.html 007 measuring blocs: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/064142978b63b4c6.html 011 measuring blocs: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e4008081a837199e.html 013 measuring blocs: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/826775625a88341d.html
spanky Opublikowano 25 Lutego 2008 Opublikowano 25 Lutego 2008 nic nowego .... nie ma doladowania .... albo dziura [kiepsko szukales] albo turbulum odeszło w zaswiaty ...
MaGav Opublikowano 25 Lutego 2008 Opublikowano 25 Lutego 2008 Własnie wróciłem od mechanika i jesli chodzi o N75 to trafiłem w dziesiatkę tylko że nie było potrzeby wymiany ani nie był uszkodzony a poprostu przerdzewiały kabelki które są podłączone do kostki zaworu. Kabelki zlutowane i turbo chodzi dalej. Przypomne tylko że na VAGu wyskoczył mi błąd 01262. Głosna praca silnika to temat na inny wątek więc pewnie tam cos napisze. Pozdr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się