Maxi 0 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Witam, mam problem z autem. Wygląda to tak, że jak jadę trzymając pedał gazu w miejscu to jest ok, ale jak tylko wcisnę go mocno albo zacznę przyspieszać to nagle auto dostaje drgawek - tak jakby silnik wpadał w jakieś wibracje. Nie ma dławienia i nagłego braku chęci do jazdy, ale mimo wszystko auto jest lekko zamulone. Zdejmuje nogę z gazu to wszystko wraca do normy. Co ciekawe gdy auto jest zimne to przez pierwsze 20 min wszystko jest OK, ale później to się dzieje ( jakby coś się rozgrzewało) i przy przyśpieszaniu auto wpada w drgania od 1500 ob/min. Zdejmuje nogę z gazu to wszystko wraca do normy. Logi: Logi: Grupy: 013,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/mariobart_57239.html Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/mariobart_57240.html Grupy: 008,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/mariobart_57241.html Grupy: 075 - http://vaglog.rtnet.pl/mariobart_57242.html Dwumas i sprzęgło wymienione. Odnośnie EGR to mechanik zaślepił i nadal bez zmian. Filtr paliwa wymieniony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszsal 0 Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Dwumas ? poduchy ?... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 logi do zrobienia i analizy.dobrzeby bylo uchwycic moment spadku mocy. i zaznaczyc go w trakcie logowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxi 0 Opublikowano 14 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 We wtorek będę u mechanika więc dokładnie będę wiedział co jest nie tak. Prawdopodobnie to dwumas [br]Dopisany: 03 Wrzesień 2011, 22:05_________________________________________________Niestety mechanik wymienił dwumas i nic nie pomogło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Logi wykonane i wszystko z silnikiem OK, spadku mocy w logach nie stwierdzono..co ciekawe gdy auto jest zimne to przez pierwsze 20 min wszystko jest OK, ale później to się dzieje ( jakby coś się rozgrzewało) i przy przyśpieszaniu auto wpada w drgania od 1500 ob/min. Zdejmuje nogę z gazu to wszystko wraca do normy. We wtorek będę u mechanika więc dokładnie będę wiedział co jest nie tak. Prawdopodobnie to dwumas [br]Dopisany: 03 Wrzesień 2011, 22:05_________________________________________________Niestety mechanik wymienił dwumas i nic nie pomogło normalne ze to nie pomoglo, nie mialo prawa pomoc. a gdzie te logi? wyglada na uszkodzony EGR> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxi 0 Opublikowano 15 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 Logi: Grupy: 013,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/mariobart_57239.html Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/mariobart_57240.html Grupy: 008,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/mariobart_57241.html Grupy: 075 - http://vaglog.rtnet.pl/mariobart_57242.html Odnośnie EGR to mechanik zaślepił i nadal bez zmian.[br]Dopisany: 15 Wrzesień 2011, 19:25_________________________________________________Może jeszcze raz opisze objawy: Gdy dodaje gazu ( przy 1500 obr/min) silnik najpierw zaczyna się dławić i zaczyn drgać co czuć w kabinie na drążku zmiany biegów, kierownicy, pedałach. Wyczuwalny jest spadek moc...Gdy prędkość się ustabilizuje nic już nie drga. Przy hamowaniu wszystko jest OK. Czyli drgania występują wyłącznie przy dodawaniu gazu niezależnie od ilość obrotów. Wymieniłem: - dwumas + sprzęgło - filtr paliwa - EGR został zaślepiony i jest bez zmian - DRGA ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 wg mnie moze byc nieszczelnosc w dolocie. przeplyw powietrza jest wiekszy niz zadany, a cisnienie doladowania nizsze niz zadane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 wg mnie moze byc nieszczelnosc w dolocie. przeplyw powietrza jest wiekszy niz zadany, a cisnienie doladowania nizsze niz zadane. Marcin, to jest ten przypadek, o którym rozmawialiśmy dzisiaj przez telefon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 wg mnie moze byc nieszczelnosc w dolocie. przeplyw powietrza jest wiekszy niz zadany, a cisnienie doladowania nizsze niz zadane. Marcin, to jest ten przypadek, o którym rozmawialiśmy dzisiaj przez telefon. jezeli to bylaby przyczyna mechaniczna, to moglybybyc przyczyna wewnetrzne waly napedowe ( przeguby). drgania pojawiaja sie wtedy w momencie, przenoszenia duzego momentu obrotowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 Generalnie jest tak, że jak mocno wciśnie się pedał gazu to mocno drga, ale jak się przyspiesza w miarę normalnie to drgawki są, ale mniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 to moze jednak przeniesienie napedu. zastanawiajace sa prawidlowe 023 i 013. przy jakichkolwiek nieprawildlowosciach w cisnieniu paliwa powinny byc widoczne w logach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carles 0 Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 Miałem pisać już wcześniej. Jak musashi proponował instalacje turbiny i turbinę, Ale wstrzymałem się. teraz więc zaproponuje. Może to półosie? Spróbuj przełożyć od innego B7 i zobacz czy jest różnica. Przekładka to nie aż taki duży problem. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 konsultowalem sie jeszcze, warto przejrzec polosie z przegubami napedowymi. Miałem pisać już wcześniej. Jak musashi proponował instalacje turbiny i turbinę, Ale wstrzymałem się. teraz więc zaproponuje. Może to półosie? tez juz o tym pisalem moze przed sprzedaza auto mialo dzwona, polos jest minimalnie krzywa, i po jakims czasie wybila przegub. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leman 0 Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 ale jak się ma do tego spadek mocy ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 ale jak się ma do tego spadek mocy ?? przyczyny bym szukal w obnizonym cisnieniu doladowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxi 0 Opublikowano 16 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 A może zapchany jest DPF ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 A może zapchany jest DPF ? i VAG tego nie widzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxi 0 Opublikowano 16 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 Wykonałem logi statyczne: Grupy: 013,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/mariobart_57387.html Grupy: 067,068,075 - http://vaglog.rtnet.pl/mariobart_57388.html Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/mariobart_57389.html Grupy: 008,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/mariobart_57390.html I widać (DPF), w grupie 075 na 3 miejscu 14,6%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 no wlasnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxi 0 Opublikowano 16 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 Czyli nadal nic nie wiadomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się