Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG] VAG po czyszczeniu turbo - możecie rzucić okiem?, za dużo nie wyczyścili...


amper

Rekomendowane odpowiedzi

Założyłem nowy wątek, nie podpinając sie do starego, więc możecie go potem skasować.

Ostatnim razem miałem problem z doładowaniem, miałem wyczyścić tyrbo. Więc tak zrobiłem. Musiałem skorzystać z warsztatu serii Q servive, bo do klubowucza Rogalottiego sie dodzwonić nie mogłem...a bardzo chciałem...

Ale dobra, turbo wyczyścili, no i oczywiście znowy ciśnienie szleje...Wg. "panów mechaników" turbina jest w dobrym stanie, nie ma luzów ani uszkodzeń. I dało się ją dobrze wyczyścić...tylko że wyniki pokazują

Czy jest możliwe że co innego sie posypało? N75?

Kable od doładowania też sprawdzali, są ok...Samochód jeździ o wiele szybciej i dynamiczniej...ale VAG pokazuje że jednak nie aż tak.

Dla porównania pokazuję tylko grupę 011 sprzed i po czyszczeniu (bo jak turbo nie pracuje na 100% to chyba nie ma sensu sprawdzać przepływki..?)

No i oczywiście mam zamiar oddac im to raz jeszce do roboty - w końcu zrobili to nie za darmo.

Po czyszczeniu:

Friday 22 February 2008 06:05:52

38 906 12 AH 1.9l R4

Group A: '011 Group B:

Engine speed Specified MAP Actual

TIME rpm 1850-1950 mbar 1700-2080

MARKER STAMP /min mbar mbar %

0.55 1470 1020.0 1050.6 36.7

0.93 1470 1030.2 1050.6 36.7

1.33 1449 1030.2 1040.4 36.7

1.73 1512 1744.2 1091.4 25.5

2.13 1575 1774.8 1315.8 24.7

2.53 1680 1815.6 1581.0 36.7

2.93 1785 1856.4 1897.2 54.2

3.33 1890 1927.8 2142.0 64.9

3.73 1974 1938.0 2325.6 75.7

4.13 2079 1938.0 2315.4 76.9

4.53 2205 1948.2 2254.2 77.3

4.91 2310 1948.2 2254.2 82.1

5.31 2415 1948.2 2264.4 85.7

5.71 2520 1948.2 2162.4 82.9

6.11 2604 1948.2 1662.6 63.8

6.51 2709 1948.2 1581.0 58.6

6.90 2793 1948.2 1693.2 66.5

7.30 2898 1948.2 1836.0 70.9

7.70 2982 1948.2 1754.4 63.8

8.10 3066 1948.2 1713.6 61.8

8.50 3150 1948.2 1774.8 65.3

8.90 3255 1948.2 1795.2 63.8

9.30 3339 1948.2 1815.6 64.9

9.70 3423 1948.2 1825.8 63.8

10.10 3507 1948.2 1856.4 66.1

10.50 3591 1948.2 1866.6 64.1

10.90 3675 1948.2 1887.0 64.9

11.30 3759 1948.2 1897.2 64.5

11.71 3843 1948.2 1907.4 64.5

12.11 3906 1948.2 1907.4 64.1

12.51 3990 1948.2 1917.6 64.9

12.91 4074 1938.0 1927.8 64.5

13.31 4137 1927.8 1917.6 64.5

13.71 4200 1917.6 1897.2 64.9

14.11 4284 1907.4 1876.8 63.4

14.51 4326 1876.8 1866.6 62.2

14.91 4368 1856.4 1836.0 63.8

Przed czyszceniem:

Wednesday 13 February 2008 15:10:49

38 906 12 AH 1.9l R4

Group A: '011 Group B:

Engine speed Specified MAP Actual

TIME rpm 1850-1950 mbar 1700-2080

MARKER STAMP /min mbar mbar %

0.36 1722 1285.2 1428.0 58.6

0.76 1785 1866.6 1540.2 26.3

1.16 1890 1927.8 1917.6 57.8

1.56 1974 1948.2 2213.4 73.7

1.96 2079 1948.2 2397.0 81.7

2.36 2184 1948.2 2478.6 88.1

2.74 2289 1948.2 2478.6 91.6

3.14 2373 1948.2 2458.2 94.4

3.54 2478 1948.2 2488.8 94.4

3.94 2583 1948.2 2519.4 94.4

4.34 2667 1948.2 2519.4 94.0

4.74 2772 1948.2 2509.2 94.0

5.14 2856 1948.2 2499.0 93.6

5.54 2961 1948.2 2213.4 82.1

5.94 3045 1948.2 1683.0 66.1

6.34 3129 1948.2 1581.0 62.6

6.74 3192 1948.2 1591.2 62.2

7.14 3276 1948.2 1632.0 63.8

7.54 3339 1948.2 1672.8 64.1

7.94 3423 1948.2 1683.0 63.8

8.34 3507 1948.2 1713.6 64.5

8.74 3570 1948.2 1734.0 64.5

9.14 3654 1948.2 1744.2 64.9

9.54 3717 1948.2 1754.4 63.0

9.94 3801 1948.2 1785.0 63.4

10.34 3864 1948.2 1815.6 64.1

10.72 3927 1948.2 1836.0 63.0

11.12 4011 1948.2 1856.4 63.4

11.52 4074 1938.0 1866.6 64.1

11.92 4137 1927.8 1866.6 63.8

12.32 4200 1917.6 1876.8 63.4

12.72 4284 1907.4 1856.4 64.1

13.12 4326 1876.8 1856.4 62.2

13.52 4368 1856.4 1836.0 62.2

13.92 4431 1846.2 1887.0 64.1

14.31 4473 1825.8 1846.2 62.6

14.71 4515 1805.4 1825.8 64.1

15.11 4032 1213.8 1540.2 56.6

Jednak po porównaniu wyników widzę że g.... zrobili. Troche lepiej ładuje...

I znowu trzeba sie użerać z mechanikami....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widac delikatna poprawe ... ale nie jest to tak jak byc powinno ....

[jak dla mnie pieniadze wyrzucone w błoto :confused4:]

[p.s trzeba bylo do niego podjechac a nie dzwonic]

p.s zrób 011 BS ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no spox, dzwonie zaraz do kolesi z reklamacjami...

Ha, dobre - dzwoniłem do kolesi - oczywiście turbo dobre wyczyszczone "bo tego sie nie da źle wyczyścić " :evil: , problem jest w czyś innym (?)...w czym?Pan nie był w stanie stwierdzić...zobię 011 BS.Zobaczymy[br]Dopisany: 22 Luty 2008, 08:02 _________________________________________________

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...