Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Prośba o analizę logów AJT '00 - 2,5 TDi 88 PS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam koledzy,

mam prosbe dotyczaca analizy logow - siostra przyjechala VW T4 i cos dziwnego sie z nim dzieje, nierowne obroty, przyspieszenie wariuje - raz dziala raz nie, na zimny silniku pokazuje teperature silnika -12C :decayed:.

Swoja diagnoze juz mam ale czy moglibyscie rzucic okiem na komplet logow, bo szczerze mowiac stawiam dopiero pierwsze kroki w diagnostyce?

Bledy:

17849 - EGR Valve (N18): Open Circuit or Short to Ground

P1441 - 35-10 - - - Intermittent

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

Logi dynamiczne:

Log (0 - 000)

Log (0 - 001)

Log (0 - 003)

Log (0 - 004)

Log (0 - 008)

Log (0 - 010)

Log (0 - 011,011)

Statyczne BS

Log (0 - 000)

Log (0 - 003)

Log (0 - 004)

Log (0 - 011)

Statyczne

Log (0 - 000)

Log (0 - 001)

Log (0 - 003)

Log (0 - 004)

Log (0 - 007)

Log (0 - 013)

Z gory dziekuje za pomoc :notworthy:. - POPRAWIONE LOGI

Opublikowano

Zrob porzadek w logach.

Jest misz masz totalny... tam gdzie są statyczne są dynamiczne i na odwrot.

Dla Twojego silnika potrzebujemy

Statyczne - 001,003,004,007,013

Dynamiczne - 001,003,004,008,010 i 011

BS - 000,003,004,011

Pozdrawiam

Opublikowano

I loguj na pracującym silniku a nie tylko na włączonym zapłonie :)

Opublikowano

Koledzy przepraszam za ten misz-masz ale logi byly ok - tylko program ktory to przerabial zrobil jakis chaos.

Teraz przerobilem kazdy plik osobno wiec powinno byc juz lepiej.

Czekam na jakies info :)

Dziekuje

Opublikowano

Nadal nie poprawiłeś statycznych MB - są na niepracującym silniku.

Opublikowano

Poprawilem statyczne logi - wiec co sadzicie o autku?[br]Dopisany: 18 Wrzesień 2011, 14:07_________________________________________________Koledzy pomoze ktos bo sprawa jest troszke pilna?

Opublikowano

Wymien czujnik temperatury silnika bo jest po prostu martwy.

Po tym powtorz logi statyczne.

Opublikowano

Dodatkowo grupa 014 statycznie bo w 013 już widać, że jest wysoka korekcja na 2 cylindrze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...