Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ABC] Kompletna wymiana racz i klockow jakie klocki niepylace??


denveco

Rekomendowane odpowiedzi

A Co powiecie o klockach i tarczach firmy RoadHouse??

I jeszcze jedna kwestia, Jesli juz bede zabieral sie za wymiane klockow to oczyscic szczotka druciana te jakby szyny w jazmach po ktorych poruszaja sie klocki. A czym te szyny wysmarowac, jaki smar do tego jest najlepszy?? czy wogole nie smarowac tego??

I jeszcze jedna kwestia, w moim aucie nie ma opcji typu kontrolki informacyjnej o zuzyciu klockow. Na jakiej zasadzie to dokladnie dziala, czy mozna to samemu zrobic taki czujnik?? Bo z klocka wystaje kabelek z wtyczka dwu pinowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie te klocki Ci sprzedali

jarzma oczyszcz szczota na szlifierce

nie smaruje sie jarzm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cenowo niczym sie nie roznily te klocki z czujnikiem a bez czujnika zuzycia. a jesli juz to zawsze mozna uciac przy samym klocku zbedny kabelek. Bo klocek sam w sobie sie niczym nie rozni jesli on jest z czujnikiem albo bez czujnika. Zastanawiam sie tylko jak sie sprawuja te klocki (??)

Co do jarzm to wszystko robie pod blokiem tak wiec szlifierka bedzie raczej reczna (szczotka druciana).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie mow, zadzwonilem do tego magika od ktorego wzialem klocki i tarcze i twierdzi ze nia ma roznicy w budowiemiedzy klockiem ktory ma czujnik zuzycia a klockiem ktory tego czujnika nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie mow, zadzwonilem do tego magika od ktorego wzialem klocki i tarcze i twierdzi ze nia ma roznicy w budowie miedzy klockiem ktory ma czujnik zuzycia a klockiem ktory tego czujnika nie ma.

róznica w długosci pomiedzy klockiem z czujnikiem a bez to 1 mm i wystarczy aby cos było nie tak jak trzeba

a tak na marginesie to nie masz lepszego magika od tych spraw na forum ????? :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o układ hamulcowy to ja zdecydowanie polecam firmę ATE. Nie jest to tania firma, ale robi bardzo dobre produkty i chyba montowane nawet na pierwszy montaż. Osobiście mam u siebie założone tarcze i klocki tej firmy i mogę szczerze polecić. Textar, Trw są wg. mnie gorsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i nie bylo by u mnie normalne gdyby wszystko bylo bez zadnych porblemow.

Przednie tarcze i klocki wymienione. Ale, problem pojawiel sie z tylu. Wymontowalem stara tarcze i nowa tarcza rozni sie nieco, Roznica polega na tym ze stara tarcza od zewnatrz w srodku ma bierznie stozkowa na lozysko a nowa tarcza tej bierzni nie ma. Druga roznica to taka ze stara tarcza od strony wewnetrznej ma druga mala tarcze z poprzecznymi nacieciami (od ABS-u) a na nowej tarczy tej tarczy od absu nie ma. Nawet ta tarcza od absu nie jest jakos widocznie przykrecana czy cos by ja mozna bylo przelozyc.

Czyzby sprzedali mi nie ta tarcze cos trzeba czy moze te bierznie i tarcze absu sie jakos przeklada do nowych tarcz np wyciaskajac i wciskajac np na prasie??

Bo juz szczerze mowiac zglupialem.

Dzieki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...