olovski Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 siemka pojawilo sie nagle i nie moge namierzyc przyczyny na kazdym biegu wyczuwalny rezonans takei buczenie czy telepanie w okolicy przedniej lewej cwiartki probowalem przytrzymywac tapicerke, zmienialem polozenie kiery minimalnie slychac mniej ale nadal jest problem tylko w zakresie 2000-2200rpm i tylko przy dynamicznym dodawaniu gazu gdy ruszam jak 80letni emeryt tez slychac ale minimalnie spotkal sie ktos z takim przypadkiem brak vaga i mozliwosci podpiecia kompa :/ dzieki za wszelkie sugestie
dj_bobo Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Odczucie, że to lewy przód może być mylące. JA obstawiam wydech. Coś się poluzowało, może wydech zbliżył się do blach podwozia i przy tych prędkościach obrotowych drga i uderza o coś. Obejrzyj dokładnie auto od spodu.
machina Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Prawdopodobnie plecionka do wymiany. Sprawdź też poduszki pod silnikiem i skrzynią.
Gniady Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 U mnie w rezonans wpada wsadzony pół roku temu licznik z fisem właśnie przy 2200 obr.
aleks221 Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Kolego gdzieś na forum już o tym była bardzo długa dyskusja... Dwumas, plecionka, poduszki, itp. Możliwości jest wiele. Mam to samo z swoim parchu i już nie mam siły ani na razie pieniędzy aby dalej szukać. Nauczyłem się z tym żyć... Narazie lata i to jest najważniejsze...
damian81Z Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 jeszcze gumowe wieszaki tłumika no i plecionka tak jak wyzej pisali
olovski Opublikowano 23 Września 2011 Autor Opublikowano 23 Września 2011 piwerwsze co sprawdzielm plecionke nie widac oznak zuzycia poduchy tez ok chyba ze czegos nie zauzwazylem wydech obijal sie tylko przy koncowych ale to tylko przy temp ponizej 0 jak sie zagrzal jest ok sprzeglo lapie juz dosc wysoko wiec szykuje sie do wymiany ale czy dwumas bedzie tak odczuwalny tylko w pewnym zakresie obrotow na biegu jalowym wszystko ok buczenie wystepuje tylko przy obciazeniu czyli gdy auto jest w ruchu fisa tez mam wymienionego ale to juz kolo 2 lat wstecz padl fis i poprzedni wlasciciel kupil cale zegary dobra zagadka polookam jeszcze spod auta moze faktycznie czegos nie dopatrzylem
damian81Z Opublikowano 23 Września 2011 Opublikowano 23 Września 2011 plecionka twardnieje i juz jest zuzyta,wtedy przenosi drgania ,200tys km i przewaznie do wymiany
aleks221 Opublikowano 19 Lipca 2012 Opublikowano 19 Lipca 2012 u mnie było sprzęgło. Po wymianie bajka żadnych problemów już nie mam...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się