mclaren38 Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Witam. Mam zamiar założyć instalacje gazową do audi a4 1.6 95r. Mechanik twierdzi, że najlepsza będzie zwykła ze na sekwencji może dużo palić lub być duży spadek mocy. Z tego co wyczytałem to powinno być odwrotnie. Chce skorzystać z waszego doświadczenia i wysłuchać opinii. Pozdrawiam
majkel_majki Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Będzie dokładnie odwrotnie. Przy zwykłej instalacji na mieszalniku nigdy nie ustawisz opytmalnego składu mieszanki i do tego masz stała zwężkę w dolocie, właśnie ten mieszalnik, która naprawdę zmniejsza moc silnika i do tego dochodzi ryzyko wystrzału gazu w kolektorze. Instalacje 2 generacji to jest przeżytek, różnica w cenie nie jest tak wielka żeby się męczyć z mieszalnikiem.
mat-85 Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Pewnie mechanik specjalizuje się w zwykłych instalacjach, albo ma na niej lepszy zarobek. Zakładaj sekwencję.
83piotrek Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Tylko i wylacznie sekwencja. Jesli ten "specjalista" mowi Ci takie rzeczy, proponuje zmienic warsztat.........
wojtek26 Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Zakładaj sekwencje auto nie straci tak na mocy a i tak nie grzeszy nadmiarem koników. Z 2 generacja bedziesz miał więcej problemów i napewno więcej bedzie palić.
mclaren38 Opublikowano 22 Września 2011 Autor Opublikowano 22 Września 2011 A czy przy zwykłej tworzy się coś takiego jak "mapę" silnika? Kolega podpowiada, że jest ona inna niż przy benzynie.
83piotrek Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Przy zwyklej -II gen zadnej mapy sie nie tworzy. Jest zazwyczaj archaiczny silnik krokowy, ktory dawkuje ilosc lpg w zaleznosci od wskazan sondy. To jest najlepsza opcja, bo sa tez tacy, ktorzy montuja II generacje na "srubie" a to juz totalna partyzantka....
mat-85 Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 rzy zwyklej -II gen zadnej mapy sie nie tworzy. Jest zazwyczaj archaiczny silnik krokowy, ktory dawkuje ilosc lpg w zaleznosci od wskazan sondy. To jest najlepsza opcja, bo sa tez tacy, ktorzy montuja II generacje na "srubie" a to juz totalna partyzantka.... tak się składa, że silniczki krokowe mają tak duże opóźnienia w regulacji składu mieszanki, że często lepiej to śmiga na śrubie..
83piotrek Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Dlatego, ustawia sie (jesli mozna) zakres pracy, zeby szybciej reagowal......... Osobiscie mialem w jedym aucie- srube pozniej staga 50, auto smigalo podobnie na obu, z tym ze w teorii- na silniczku powinien lepiej chodzic. Jak zawsze w lpg klucz do sukcesu to wlasciwa regulacja.......
honda Opublikowano 23 Września 2011 Opublikowano 23 Września 2011 Tylko, że przy II generacji regulacja ca miesięc lub co tankowanie
pablosan Opublikowano 23 Września 2011 Opublikowano 23 Września 2011 Niezła kompromitacja tego tzw "mechanika"-ale jełop... Ja już bym do takiego nie poszedł. Dobra instalacja+bardzo dobry gaziarz=pełne zadowolnie
kondri Opublikowano 23 Września 2011 Opublikowano 23 Września 2011 Tylko i wyłącznie sekwencja. Mam sekwencje w moim ADP i jestem bardzo zadowolony, żadnych problemów i niskie spalanie. Skorzystaj z usług "gazownika" polecanego na forum. Zakładając rok temu sekwencje również miałem do wyboru zwykłą instalacje różnica 600zł a pewność braku wystrzału gazu w kolektorze gwarantowana
83piotrek Opublikowano 23 Września 2011 Opublikowano 23 Września 2011 II generacja przy dzisiejszych cenach sekwencji to nieporozumienie. Wole staga, alaske i waldemary niz najlepsza II generacje (swoja droga znam wielu, ktorzy maja takie sekwencje, nie sa zbyt wymagajacy, ale sa zadowoleni). Najprostsza sekwencja to 2tysie, II gen min 1500, wiec gdzie tu sens ?
Bombek Opublikowano 24 Września 2011 Opublikowano 24 Września 2011 Nie ma sensu zakładać II gen. Sekwencja to wydatek rzędu 2500 max - czyli masz może z kafla drożej niż zwykła, a o wiele mniejsze ryzyko awarii i brak spadku mocy. Mam sekwencje STAGa 4, po założeniu jedna regulacja mapy i to wszystko, a różnicy pomiędzy gazem a benzyną nie czuć wogóle - oczywiście poza portfelem:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się