Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Tarcie podczas delikatnego hamowania


rafand76

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

od kilku dni zauwazylem, ze trze mi cos w prawym kole podczas delikatnego hamowania. Jak przyhamuje mocniej to nic nie slychac. Myslalem, ze jak kilka razy gwatłowanie przyhamuje to przejdzie, ale niestey nie pomaga. To chyba nie jest klocek (wymieniałem w zeszłym roku) moze tłoczek? Wiem ze trzeba rozebrac i zobaczyc, ale moze macie jakies pomysly?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozebrać i wyczyścic dokładnie papierem sciernym jarzma i klocki, i delikatnie smarem miedzianym na jarzma posmarować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarczy że przejedziesz jarzma szczotą na szlifierce

zadnego szlifowania i tym bardziej smarowania :wallbash: :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prowadnic nie trzeba smarowac poniewaz guma z której jest zrobiona nie wymaga smaru

smar nie jest potrzebny a wrecz nie wskazany na klockach i jarzmach

do smaru łapie sie piach który działa pozniej jak papier ścierny

co powoduje wycieranie sie jarzm a co za tym idzie stukanie i nierównomierne prowadzenie

klocka w jarzmie

dlatego tez powinno sie kupowac klocki z blaszkami które opierają sie o jarzma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, mylisz pojecia, mówimy tutaj o gumowych prowadnicach zacisku Ate

a w tych linkach tego nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak o to chodzi,

w tym zestawie jest smar, widocznie do tej gumy jest potrzebna

ori Ate gumowa prowadnica nie potrzebuje go

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w B7 jest wkręcona śruba w piastę

bardzo przydatna sprawa podczas montazu koła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w B7 jest wkręcona śruba w piastę

bardzo przydatna sprawa podczas montazu koła

Czyli tarcza jest przykrecana do piasty? Wg ETKi przykrecana jest 2 srubami torx M6X16

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko zalezy od tarczy, w której jeden otwór jest pogłębiony (lub dwa)

ogólnie nie są potrzebne dwie tylko jedna

robie to w każdej audi w której tego nie ma

najpierw zakładam tarcze i blokuję ją dwiema śrubami do kół ale krótszymi jak ori które sa za długie

jest to zrobione po to aby dobrze były wycentrowane otwory tarczy do piasty

nastepnie wiercę wiertłem dwustopniowym fi5 (do nierdzewki) piastę, gwintuję gwintownikiem M6 i

wkręcam śrubę (najlepiej nierdzewną)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...