Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Jakie opony zimowe do zawiasu -40


devon00

Rekomendowane odpowiedzi

to co pisze na klapce wlewu paliwa ma się do ori zawiasu a ja mam minus 40

Ale jakie to ma znaczenie przy doborze opon? Skoro masz ori 15-calowe stalówki audi to ładuj na nie jakieś 195/65 lub ewentualnie lekko niższy profil, co do marki to np. michelina alpin, nie mam do nich żadnych zastrzeżeń, dobrze trzymają i są całkiem ciche jak na zimówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jakie to ma znaczenie przy doborze opon?

przy minus 40 na pewno zmieni się kąt,więc szerokość opony jednak ma znaczenie-może obcierać o zwrotnicę :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arek myślę że to co pisze na klapce wlewu paliwa ma się do ori zawiasu a ja mam minus 40

i myślisz że wtedy musisz założyć inny rozmiar opon na ori koła 15" :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jakie to ma znaczenie przy doborze opon?

przy minus 40 na pewno zmieni się kąt,więc szerokość opony jednak ma znaczenie-może obcierać o zwrotnicę :wink4:

Być może, ale mówimy tutaj o wąskiej oponce fabrycznej szerokości nie laczku np. 225, a -40 to nie jest jeszcze jakiś hardkor, fabryczne 1BE stoi przecież niewiele wyżej :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jakie to ma znaczenie przy doborze opon?

przy minus 40 na pewno zmieni się kąt,więc szerokość opony jednak ma znaczenie-może obcierać o zwrotnicę :wink4:

:blink: co ty gadasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jakie to ma znaczenie przy doborze opon?

przy minus 40 na pewno zmieni się kąt,więc szerokość opony jednak ma znaczenie-może obcierać o zwrotnicę :wink4:

:blink: co ty gadasz

no zmienia się kąt ze względu na to,że amorek jest krótszy i góra koła idzie do środka :wink4:

...chyba,że po wymianie sprężyn był ustawiany ponownie...

Być może, ale mówimy tutaj o wąskiej oponce fabrycznej szerokości nie laczku np. 225, a -40 to nie jest jeszcze jakiś hardkor, fabryczne 1BE stoi przecież niewiele wyżej :mysli:

nie no hardcore-to na pewno nie będzie :decayed:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diminik znam techniczne strony i gdyby to było -100 czy -120 to można by się obawiać (jeśli oczywiście ET byłoby duże) ale przy -40 nie ma się tym co przejmować i jeszcze na 15" :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diminik znam techniczne strony i gdyby to było -100 czy -120 to można by się obawiać (jeśli oczywiście ET byłoby duże) ale przy -40 nie ma się tym co przejmować i jeszcze na 15" :wink4:

powiem,jak miałem u siebie 225/18 cali i łańcuch jeszcze mogłem założyć-teraz na gwincie,jakieś 40 parę w dół i już chyba go nie założę...ledwo palca tam wcisnę... :wink4:[br]Dopisany: 26 Wrzesień 2011, 20:30_________________________________________________...ale na 15"-to chyba rzeczywiście nie ma co się obawiać :decayed:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diminik znam techniczne strony i gdyby to było -100 czy -120 to można by się obawiać (jeśli oczywiście ET byłoby duże) ale przy -40 nie ma się tym co przejmować i jeszcze na 15" :wink4:

powiem,jak miałem u siebie 225/18 cali i łańcuch jeszcze mogłem założyć-teraz na gwincie,jakieś 40 parę w dół i już chyba go nie założę...ledwo palca tam wcisnę... :wink4:[br]Dopisany: 26 Wrzesień 2011, 20:30_________________________________________________...ale na 15"-to chyba rzeczywiście nie ma co się obawiać :decayed:

Ale mowa jest o B5 gdzie przy -40 jest jeszcze szpara na jeden palec do blotnika :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozświetle temat patrzac na chwile obecna na swoje auto biore pod uwage jedna bardzo wazna rzecz w zimie do nadkola bedzie lepil sie snieg i jakos nie bardzo wiele miejsca jest miedzy sama opona a nadkolem oto dokladnie mi chodzi....mysle ze jak dam 195/55 nie bedzie zle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

idąc twoim tokiem myślenia może warto założyć 175/55 R13 :mysli:

a tak poważnie to zrobisz co chcesz ale ja polecam oryginalny rozmiar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozświetle temat patrzac na chwile obecna na swoje auto biore pod uwage jedna bardzo wazna rzecz w zimie do nadkola bedzie lepil sie snieg i jakos nie bardzo wiele miejsca jest miedzy sama opona a nadkolem oto dokladnie mi chodzi....mysle ze jak dam 195/55 nie bedzie zle

to teraz spójrz na to odwrotnie, zakładajac nizszy profil zyskasz większa szpare miedzy kołem a błotnikiem, ale rowniez zmniejszysz prześwit auta, bedzie nizej stało :gwizdanie:

Bez problemu na 195/60 i tym zawiasie zime przejeździsz :wink4: a jak sie tak boisz to załóz seryjne spręzyny, drogie nie sa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kowi ori sprezyny leza w garazu tylko do tych amorkow co auto przyjechalo z niemiec raczej nie podejda mam jakies smieszne zawieszenie technixa mialem zmieniac amorki na ori ale sprawa sie posypala bo fundusze poszly na leczenie dziecka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...