sasqacz Opublikowano 24 Lutego 2008 Opublikowano 24 Lutego 2008 witam! mam problem- moja b6 nie miala xenonow wiec kupilem oryginalne lampy pod d1s, dokupilem przetwornice nie oryginalna pod zarnik d1s( link do fotek przetwornicy, kostki od tych przetwornic) lecz elektryk powiedzial ze nie beda mi dzialaly xenony poniewaz nie mam modulu poziomowania a te przetwornice maja na kostce 4 kable (a w loryginalnej lampie dochodza tylko 2 z kostki do przetwornicy i dlatego powiedzial ze nic sie nie da zrobic) mozecie mi powiedziec czy rzeczywiscie nic z tych przetwornic nie bedzie?najlepsze ze oryginalne valeo przetwronice tez maja kostke na 4 kable lecz ida tylko 2 wiec wydaje mi sie ze plus i minus i wystarczy a fakt ze nie mam ukl.samopozomowania to tylko to ze nie bedzie dzialac automatyczna regulacja przy obciazeniu auta. dobrze mowie?? dzieki za info
malik Opublikowano 24 Lutego 2008 Opublikowano 24 Lutego 2008 Uklad samopoziomowania dziala niezaleznie od przetwornic. Zarowno w xenonach jak i bixenonach z przetwornicy wychodza tylko dwa kable.
sasqacz Opublikowano 25 Lutego 2008 Autor Opublikowano 25 Lutego 2008 ok ale w kostce do tych przetwornic(fotka) wychodza 4 kable. co to moga byc za te 2 dodatkowe kable? i ktory to plus i minus ?? zolty czy brazowy?dzieki za info pozdro
letallec Opublikowano 25 Lutego 2008 Opublikowano 25 Lutego 2008 Ja nie mam takich przetwornic, wiec Ci nie zrobie fotek, ale jak ktos ma bixenon, to moze Ci opisac kostke, gdzie maja byc wpiete te przewody. BTW. Nie widzialem kostek z 4 przewodami, a z tego co sie orientuje to do xenonu i bixenonu wystarcza 2 przewody.
malik Opublikowano 25 Lutego 2008 Opublikowano 25 Lutego 2008 ok ale w kostce do tych przetwornic(fotka) wychodza 4 kable... To ze kostka ma 4 piny wcale nie znaczy, ze wychodza z niej 4 kable W moich przetwornicach sa nawet kostki 8 pinowe a kable wychodza nadal dwa
sasqacz Opublikowano 25 Lutego 2008 Autor Opublikowano 25 Lutego 2008 ok a ktory kabel to plus i minus? bo nie wiem jak podlaczyc? zolty czy brazowy ( bo tamte 2 pozostale sa cieniutkie)
letallec Opublikowano 25 Lutego 2008 Opublikowano 25 Lutego 2008 chyba powinien byc brazowy i czarny. Podlacz przez kontrolke z zarowki do masy, to sie przekonasz.
sasqacz Opublikowano 29 Lutego 2008 Autor Opublikowano 29 Lutego 2008 okazalo sie ze plusowy kabel to zolty a masa to brazowy - jakby ktos mial taki sam problem jak ja. pozdrawiam a na marginesie kupie spryski do b6, obudowe wentylatorow (wersja z wiskoza) potrzbuje obudowe na wentylator klimy co sie przykreca do przedniego pasa. jakby ktos mial to na priv piszcie. pozdrawiam
PX333 Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 sasqacz JAk rozumiem kupiłeś B6 z lampkami h7 i kupiłeś całe lampy xenon? Pomijam fakt przetwornic, o które pytasz (ori lampy mają mocowanie przetwornic od tyłu obudowy) Ale czy lampy z xenonami pasowały w miejsce starych lamp? Czy wszystkie 4 śrubki dało się bezproblemowo dokręcić i czy lampa z przetwornicą mieści się spokojnie? Planuję również zakup lamp z xenonem ale zależy mi na ori komplecie. Znalazłem coś takiego: http://moto.allegro.pl/audi-a4-s4-b6-01-05-8e0-xenon-xenony-bi-xenon-i1304093385.html Aha i czy pasuje podpięcie elektryczne? Pozdrawiam.
Gacek51 Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 W B6 wszystkie lampy maja to samo mocowanie i wszystko pasuje pod sruby,gorzej jest z elektryka,wtyka pasuje ,ale brakuje jednego przewodu do silniczka,ktory tak nie bedzie chodzil jesli nie ma modulu samopoziomowania i wybija blad na fisie spalonej zarowki.Zmiana ma sens jesli sa zalozone czujniki na wachaczach,modul i logowanie na vagu,wtedy jest jak ori i nie powinno byc kłopotów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się