Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Wymiana gruszki przy turbo i jej ustawienie?


kudalty66

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

jak w temacie, wymieniłem gruszke przy mojej turbawce, bo stara sie skończyła, no i pytanie jak ja ustawić,

mniej więcej zrobiłem pomiar wysokosci i wkręciłem na tak samo, ale autko troche dziwniej sie zachowywało, logi dynamiczne no i przeładowywało, potem przestawiłem troche w jedna i druga stronę, wybierając optymalne ustawienie,.

czy jest na to inny sposób??? czy N75 powinien nadrabiać różnicę,

ksążkowe logi dynemiczne z 011 grupy, wtedy zobacze przy jakich obrotach jakie jest ustawienie N75???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej by było podjechać do firmy regenerującej turbiny i ustawiają też na samochodzie. Generalnie w 1.9 ja ustawiałem tak żeby żądane ciśnienie zaczęło eis pokrywać z rzeczywistym tak od 1800obr a wysterowanie zaworka na max obrotach nie przekraczało 80% W 1.9 PD skracając sztangę zwiększasz ciśnienie a w drugą stronę zmniejszasz, pojecia nie mam jak to jest w 2.5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak samo jest jak w 1.9 ostatnio,ostatnio u syska bawilismy sie sztanga bo mial za dluga i pozno ladowalo.trzeba krecic i logowac.

teraz ma przy 2tys 1,2bara

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taka ciekawość mnie zjada, na wielu forach poświęconych TDI słyszałem że sztangi się nie rusza w turbinie... więc dlaczego niektórzy zaczynają się nią "bawić"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zardzewieje gruszka od środka to trzeba ją zmienić, i zaczyna się cyrk ze sztangą... niby to samo się ustawi a doładowanie inaczej się zachowuje i trzeba regulować..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie, tak jak pisze Piotrek jakisz czas temu zdechla mi sztanga. Przyszla nowa po ustawieniu jej na "oko" nic to nie dalo i trzeba bylo robienia masy logow i kombinowania.

Na oko to dziadek umarl a sztange trzeba ustawic jak nalezy a do tego trzeba logow.

Kudlaty, jak mozesz to wrzuc logi jak masz obecnie ustawiona sztange.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w awxie przeladowuje mi o 100mbar, sztange trzeba skrócić czy wydłużyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na logu wlasnie gów** widac, bo mam program na 1,45 bara ,a o jakies 100mbar przewala, bo widze na zewnetrznym manometrze. czasami jeszcze mam taka akcje,ze zaworek nie ogarnia cisnienia w ogole i wtedy wali powiedzmy 1,7bara, nagle zbija cisninie do zera poczym znowu podaje 1,45bara. na logach widac tylko 2570.. uprzedze pytanie, vnt dziala ok . aha caly czas wywala mi blad czujnika doladowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie 575 nie ma. jest 519 czyli blad czujnika, wywala go jesli cisnienie wychodzi poza skale odczytu czujnika. zabardzo podmienic sie go nie da bo jest w ecu, nie jest rowniez zalany olejem. mowie,nie ma 575, nie ma notlaufu, tylko jest 519 i te zbijanie cisnienia przez ecu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jeszcze nie wyregulowałeś m to jest taki filmik na youtube o czyszczeniu a na końcu właśnie regulacji sztangi :

Czyszczenie zablokowanych łopatek w turbinie.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem powrócił, wydaje mi się że ta gruszka co kupiłem to jakaś lewa, bądź chińska :wallbash:, musze od kogos przełożyc na próbe,.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na logu wlasnie gów** widac, bo mam program na 1,45 bara ,a o jakies 100mbar przewala, bo widze na zewnetrznym manometrze. czasami jeszcze mam taka akcje,ze zaworek nie ogarnia cisnienia w ogole i wtedy wali powiedzmy 1,7bara, nagle zbija cisninie do zera poczym znowu podaje 1,45bara. na logach widac tylko 2570.. uprzedze pytanie, vnt dziala ok . aha caly czas wywala mi blad czujnika doladowania.

Mam to samo i tez masz dziure taka ze idzie nagle staje wtedy map pokazuje 0 doladowania i nagle idzie i znow nie idzie.Masz 021CE ecu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...