Gość oskaritto Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 Witajcie! Ostatnio zauważyłem , że ubywa mi płyn chłodzący.Zlokalizowałem miejsce wycieku ale nie wiem czy jest tam jakaś uszczelka czy wymienia się to w całości i co to tak naprawdę jest ? jak to nazwać ? jak zlokalizować w katalogu części? silnik 1.8T AMB z 2002 roku z góry dziękuję za pomoc
Bartoszzz Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 Jest tam w środku oring. Trzeba spuścić płyn chłodzący, ściągnąć zawleczkę blokującą i zsunąć wąż. Oring poszukaj w sklepie motoryzacyjnym lub tam gdzie sprzedają takie pierdołki. W ASO niestety trzeba kupić cały wąż co jest nie opłacalne.
Gość oskaritto Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 Jest tam w środku oring. Trzeba spuścić płyn chłodzący, ściągnąć zawleczkę blokującą i zsunąć wąż. Oring poszukaj w sklepie motoryzacyjnym lub tam gdzie sprzedają takie pierdołki. W ASO niestety trzeba kupić cały wąż co jest nie opłacalne. dzieki!! mówisz ,że taki oring bez problemu dostane ?
Bartoszzz Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 Tak dostaniesz bez problemu najlepiej poszukaj sklepu co sprzedaje same oringi i inne uszczelki to spokojnie coś dobierzesz za grosze
Gość oskaritto Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 Wielkie dzieki za podpowiedz! prosze jeszcze modow o nie zamykanie tematu napisze jak tylko rozwiaze ten problem!! Pozdrawiam
darkle Opublikowano 28 Września 2011 Opublikowano 28 Września 2011 U mnie w ALT też widzę że lekko pokapuje z węża z tyłu silnika ale na tradycyjną opaskę. Problem w tym że aby się tam dostać trzeba chyba wymontować silnik Pozdzierałem całe łapy aby dostać się do tej opaski i ledwie ją dotknąłem a gdzie tam z jakimiś szczypcami podejść.
Gość oskaritto Opublikowano 14 Października 2011 Opublikowano 14 Października 2011 U mnie w ALT też widzę że lekko pokapuje z węża z tyłu silnika ale na tradycyjną opaskę. Problem w tym że aby się tam dostać trzeba chyba wymontować silnik Pozdzierałem całe łapy aby dostać się do tej opaski i ledwie ją dotknąłem a gdzie tam z jakimiś szczypcami podejść. czy wiecie moze jaki rozmiar tego oringu jest ? zeby kupic razem z plynem i wymienic z miejsca ? [br]Dopisany: 13 Październik 2011, 13:23_________________________________________________ Jest tam w środku oring. Trzeba spuścić płyn chłodzący, ściągnąć zawleczkę blokującą i zsunąć wąż. Oring poszukaj w sklepie motoryzacyjnym lub tam gdzie sprzedają takie pierdołki. W ASO niestety trzeba kupić cały wąż co jest nie opłacalne. U mnie w ALT też widzę że lekko pokapuje z węża z tyłu silnika ale na tradycyjną opaskę. Problem w tym że aby się tam dostać trzeba chyba wymontować silnik Pozdzierałem całe łapy aby dostać się do tej opaski i ledwie ją dotknąłem a gdzie tam z jakimiś szczypcami podejść. czy wiecie moze jaki rozmiar tego oringu jest ? zeby kupic razem z plynem i wymienic z miejsca ? Jest tam w środku oring. Trzeba spuścić płyn chłodzący, ściągnąć zawleczkę blokującą i zsunąć wąż. Oring poszukaj w sklepie motoryzacyjnym lub tam gdzie sprzedają takie pierdołki. W ASO niestety trzeba kupić cały wąż co jest nie opłacalne. I zonk sciagnalem rurke a oringu brak :/ czy napewno tam powinien byc ? bo nawet nie widze sladu po nim :/ nie wiem co mam kupic a z rurki cieknie :/ jakies pomysly ?[br]Dopisany: 14 Październik 2011, 12:04_________________________________________________Znalazlem ORING!! byl tak spieczony ze prawie niewidoczny koszt 98gr 2 x 1.5 g12+ FEBI za 66zł TEMAT ZAMKNIETY dzieki wszystkim!! Po lewej zużyty po prawej nowiutki oring
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się