Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Tylna wycieraczka avant


szymonmaz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z tylną wycieraczka w mojej a4 b5 avant. Mianowicie po włączeniu zapłony tylna wycieraczka zaczyna sama pracować. Zastanawiam się czy to wina manetki czy jakiegoś przekaźnika... Proszę o radę i z góry dziękuje. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napięcie na silniczku pojawia się po przełączeniu manetki , więc wyciek płynu nie ma nic do rzeczy

raczej stawiałbym na manetkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napięcie na silniczku pojawia się po przełączeniu manetki ....

Jeżeli tak by było wycieraczka stawała by na środku po "wyłączeniu" manetki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalewający elektronike płyn / z powodu nieszczelności - ułamania rurki spryskiwacza/ spowodował to co teraz opisujesz. Padła elektronika na płyce sterującej. Najpierw musisz usunąć przyczynę , czyli naprawić układ spryskiwania tylnej szyby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tez jest problem z tylna wycieraczka w kombi. Niedawno wycieraczka jak ja właczylem po prostu stanela w polowie szyby i juz nie chciala chodzic. Jak rozebralem wszystko i na pierwszy rzut oka stwierdzilem ze jest OK i złozylem to zauwazylem ze wycieraczka przy kazdym przekreceniu kluczyka w stacyjce przemieszcza sie kazdorazowo o około 2 cm na szybie bez znaczenia w jakim połozeniu jest manetka. Co może być przyczyna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tez jest problem z tylna wycieraczka w kombi. Niedawno wycieraczka jak ja właczylem po prostu stanela w polowie szyby i juz nie chciala chodzic. Jak rozebralem wszystko i na pierwszy rzut oka stwierdzilem ze jest OK i złozylem to zauwazylem ze wycieraczka przy kazdym przekreceniu kluczyka w stacyjce przemieszcza sie kazdorazowo o około 2 cm na szybie bez znaczenia w jakim połozeniu jest manetka. Co może być przyczyna?

Dołączam się do pytania. Mam podoby problem. Otóż pewnego dnia tylna wycieraczka ruszyła mi się z 3-4cm po czym stanęła. Wyciągnąłem silniczek ale nic nie zauważyłem, złożyłem wszystko i ramię wycieraczki ustawiłem niżej niż po zastopowaniu wycieraczki - czyli w pozycji wyjściowej gdy wyłączymy wycieraczkę - po czym silnik znów ją obrócił o 2-3 cm. Za każdym razem gdy chcę ramie przestawić ono wraca znów w to miejsce w którym stanęła. Czy winny tego będzie przekaźnik, czy coś jest nie halo z silniczkiem wycieraczki?

---------- Post dopisany 11-08-2012 at 15:56 ---------- Poprzedni post napisany 09-08-2012 at 18:11 ----------

Bump

Nikt nic nie wie?

Dzięki za pomoc :naughty:

---------- Post dopisany at 12:14 ---------- Poprzedni post napisany at 15:56 ----------

Wyczytałem, że takie objawy ma niesprawny przekaźnik 377, wymieniłem go i dalej to samo, ma ktoś pomysł gdzie szukać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...