MarianekZg Opublikowano 3 Października 2011 Opublikowano 3 Października 2011 Drodzy koledzy może ktoś będzie w stanie mi odpowiedzieć w moim temacie Mianowicie, po wymianie uszczelki pod termostatem ( od razu wymieniłem termostat ) zauważyłem, że przewód dolny - ten od króćca z termostatem idący do chłodnicy jest znacznie chłodniejszy niż ten wyżej. Zarówno na zegarach jak i na Vag-u temperatura jest jak najbardziej ok. (podczas jazdy jak złapie 90' to trzyma cały czas) Moje pytanie to czy jest możliwa taka różnica temperatur (oczywiście nie jestem w stanie stwierdzić jaka to różnica) ale dotykając ręką przewody to jest znaczna ;( Dzięki za ewentualne podpowiedzi :hi:
Darek_32 Opublikowano 3 Października 2011 Opublikowano 3 Października 2011 Myślę, że problem tkwi w niedostatecznym odpowietrzeniu układu. Węże powinny być tej samej temperatury po całkowitym otwarciu termostatu.
.Pablo. Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 Dopóki nie otworzy się termostat to różnica w temp będzie jak się otworzy oba węże powinny być gorące.
fahur Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 Rozgrzej go w jeździe, a później pozostaw na luzie - powinien się zagrzać do 96-98 stopni i włączyć wentylator, wtedy masz całkowicie otwarty termostat. Sprawdź temperaturę na rurach - powinny być mocno zbliżone.
MarianekZg Opublikowano 4 Października 2011 Autor Opublikowano 4 Października 2011 Myślę, że problem tkwi w niedostatecznym odpowietrzeniu układu. Węże powinny być tej samej temperatury po całkowitym otwarciu termostatu. na początku też tak myślałem :> ale sprawdziłem wszystko jeszcze raz dokładnie i jest odpowietrzone odpowiednio Dodatkowo rozmawiałem dziś ze znajomym, który często dłubie przy i powiedział dokładnie to samo co kolega fachur i Pablo :> dodatkowo "macał" wszystkie węże i według jego oceny jest wszystko gitez majonez
Mariusz96 Opublikowano 14 Października 2011 Opublikowano 14 Października 2011 Witam mam u siebie to samo co autor watku..walcze z tym juz 2 dni i nic może coś poradzicie jak to zrobic żeby było prawidłowo ...bo po otwarciu termostatu dolny przewód jest znacznie zimniejszy od górnego...[br]Dopisany: 12 Październik 2011, 14:02_________________________________________________Ja u siebie mam tak że jak postoi parę minut po osiągnięciu 90stopni dopiero się wyrównują temperatury.Jak Jade to dolny Jest trochę zmniejszy od górnego.Mechanik stwierdził że tak będzie bo termostat nie Jest otwarty cały czas otwiera się i zamyka i dlatego ta roznica temperatury Jest.Pytanie? Czy to Jest prawda? Niech się wypowie ktoś kto się zna? pozd.
Diablo Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 Możliwe, że termostat się zawiesza i nie otwiera się na tyle żeby obieg był prawidłowy.
Mariusz96 Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 Aha ją u siebie wyjołem całkiem wczoraj bo mialem dosyc juz tego meczenia sie z nim. zatkalem chlodnice calkiem i tak jezdze samochod dzis rano odpalilem i jechalem okolo 20km po 15 nawet zlapala 90 stopni bez termostatu kupie w tyg ori zaloze i mam nadzieje ze bedzie ok bo na zamiennikach moj samochod nie chodzi. termostat juz trzeci zmienilem. . . pozd
dzik81 Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 Witam! Mam pytanie, a mianowicie czy doszłeś już do ładu o co chodzi z tymi wężami :mysli:U mnie też jest jak w Twoim przypadku(dolny wąż znacznie zimniejszy, temp. 90) odpowietrzałem ze 100 razy, nowy termostat, pompa, a w kabinie upału nie ma
MarianekZg Opublikowano 23 Października 2011 Autor Opublikowano 23 Października 2011 Witam! Mam pytanie, a mianowicie czy doszłeś już do ładu o co chodzi z tymi wężami :mysli:U mnie też jest jak w Twoim przypadku(dolny wąż znacznie zimniejszy, temp. 90) odpowietrzałem ze 100 razy, nowy termostat, pompa, a w kabinie upału nie ma sprawdzałem w innych autach - było tak samo, rozmawiałem z mechanikami i każdy mówił, że jest OK więc chyba jest tak jak powinno być a jeśli chodzi o temp. to w środku jest gitez majonez tzn jak potrzebuję to gorąco, jak nie to chłodno :good:
Mariusz96 Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 Ją też Rozmawialem z kolega mechanikiem i powiedział mi że zawsze tak będzie bo Termostat Jest od tego aby schlodził silnik więc gorący może być przez chwilę ten przewód jak się otworzy i będzie wyrównywal temperaturę potem się zamyka i tak w koło. tak mi się wydaje. Też się borykam z tym zagadnieniem jak to wkoncu Jest może niech się wypowie ktoś kto się naprawdę zna albo niech ktoś sprawdzi u siebie u mnie Jest tak trochę zimny jak Dlugo chodzi samochod to Jest taki trochę gorący.A mam takie pytanie czy jak będzie się gotowala woda czy mi wyjdzie wskaźnik po za 90stopni bo jak już ją mam 9miesięcy nigdy nie wyszedł. Ogrzewanie działa ok . . . pozd. [br]Dopisany: 23 Październik 2011, 21:19_________________________________________________Do autora wątku.Doszłes z tymi wezami?proszę o odp.
MarianekZg Opublikowano 7 Listopada 2011 Autor Opublikowano 7 Listopada 2011 tak jak pisałem wcześniej Mariuszu chłodzenie jest OK jak potrzeba leci ciepłe powietrze, jak potrzeba leci chłodne, temp. na zegarach jak złapie 90'C to trzyma cały czas a nagrzewa się mniej więcej po przejechaniu ok 7/9 km przy spokojnej jeździe (podczas "prostowania rury"-po rozgrzaniu ) też się nie przegrzewa - non stop wspomniane 90'C, dodatkowo "macałem" jeszcze kilka tych samych modeli co mój i w każdym było tak jak u mnie (dolny chłodniejszy niż górny) więc uważam, że jest wszystko prawidłowo :good: Oczywiście podczas VAG-owania temp. na zegarach odpowiada temu co na VAG-u
Mariusz96 Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 Aha.Dziękuje za Odpowiedz.pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się