Gość Damian A4 Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Taki słaby silnik w Omedze to porażka, rozbujać to do normalnej prędkości to katorga. Dziadek kupił taką na taksówkę jakieś 5 lat temu, od tego czasu 2xpompa i ciągłe problemy z elektryką co jest bolączką Opli. Osobiście nie polecam, być może po prostu źle trafił z zakupem. Jak się kupuje używki to tak jest, prawda jest taka że 2.5tds ma też pompę vp44 ale starszej generacji więc po regeneracji powinno bezproblemowo przejechał lekko 200tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 2,5 TDI od literki B w oznaczeniu silnika to bardzo dobre silniki, bardzo mała awaryjność. no też niestety nie wszystkie z "B" na początku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janekx 1 Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 BAU i BCZ są najbardziej dopracowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Czytając ten wątek można odnieść wrażenie, że silniki 2.5 TDI i TDS to cuda techniki. Nic tylko kupować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truckmaniac 1 Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Czytając ten wątek można odnieść wrażenie, że silniki 2.5 TDI i TDS to cuda techniki. Nic tylko kupować Ja mam już ponad 3 lata i złego słowa nie powiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 nie znam silników bmw ale wiem ,że tym z audi szkodził od początku zły serwis i zbyt długie przerwy między wymianami oliwki, btw na owe czasy to były bardzo fajne jednostki ,nie ma co ich dzisiaj porównywać z audikowskim motorkiem 3.0 tdi bo je dzieli nastoletnia myśl technologiczna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tatra-mario 0 Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 A w przypadku audi piszecie o silnikach R5 czy V6 bo pomiędzy tymi jest dużo różnic (eksploatacja -utrzymanie -awaryjność)? W tds nie spotkałem pompy vp44- a trochę ich robiłem w których padały wtryski sterujące i pompy a inne usterki były normalnie występujące jak to w wiekowych autach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 V6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GILI 2 Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 tdi mniej pali,lepiej jedzie, jest cichszy i znacznie mniej awaryjny. ile miales 2.5 tds'ow i tdi i jak dlugo nimi jezdziles ze wiesz? Łącznie pięć lat b5 i b6 0 awarii silnika. Jechałem,kilka razy e36 w tdsie 2,5 i 1,8. Znajomy ma BMW 525 w idealnym stanie,ale jest tak tylko dzięki jego inwestycjom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Damian A4 Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Ale temat macie zaraz ja założe nowy temat pt. Co głośniej napierdala na autostradzie? 1.9 czy 1.8t Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truckmaniac 1 Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Ale temat macie zaraz ja założe nowy temat pt. Co głośniej nawala na autostradzie? 1.9 czy 1.8t O to to :good: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 hehe no to co glosniej? :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gik 1 Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Miałem B5 1.9 TDI AFN, po kilku komplikacjach z tym audi kupiłem e36 2.5 TDS 110km. I właśnie od tego się zaczęło. kultura 2.5 bmw mnie oczarowała nie da się porównać do 1.9... postanowiłem,ze następnym autkiem będzie 2.5TDI w Audi, bo trakcja komfort jednak lepsza była w B5 niż e36. Nie licząc tego dźwięku i napędu na tył. Bo tylko dla tych 2 rzeczy tez warto mieć bmw , ale ja chciałem wszystko w 1. Awaryjności TDSa oceniać nie będę, ale przez pół roku 0 problemów. na liczniku ponad 350tys km a auto zlochane strasznie, kupione od turka w Holandii. Ale miało jeździć i zarobić. To tez uczyniło. Teraz mam 2.5 TDI AKE, byłem w pełni świadom tego co chce kupić. Niby taakie szroty,a jeżdżę prawie 2 lata niemal bezawaryjnie. tylko uszczelnienie wtrysku poszło. i 2 czujniki N75 i G71. ot wszystkie awarie. Poza nimi mam cisze,dźwięk V6ki, quattro, piękna elastyczność. Nie wracam do 1.9 . TDS jednak ma bardziej rasowy dźwięk, ale moc,elastyczność jest dużo lepsza w tdi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się