Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 AFN] Problem z płynem chłodniczym


Artilis

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich :) mam pewien problem ze swoim powozem,a mianowicie od pewnego czasu znika mi nagle ok. 0,5-0,7l płynu chłodniczego, jest to nie regularne co miesiąc co tydzień niema reguły.Fakt jest taki że co pewien czas pod autem pojawia się kałuża płynu i tyle. Szukałem na naszym forum i znalazłem podobny objaw ale okazało się że tam był wiciek na trójniku a u mnie jest wszystko ok. Już niewiem czy może korek na zbiorniczku wyrównawczym nie działa tak jak trzeba nie mam pojęcia :wallbash:.

Pozdrawiam :hi: i może jakieś pomysły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze nazwij poprawnie temat.

Co do problemu to chyba szczeleczka pod glowica i wywala przez zbiornik.

Jaki jest plyn, moze smierdzi spalinami??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie jestem super mechanikiem ale wiem z doświadczenia z vw Passatem 1,6 td, jak mi strzeliła uszczelka pod głowicą to wyraźnie auto stało się mułowate i w zbiorniczku bulgotało lekko (napewno nie jest to regułą ale ja tak miałem). :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic nie było ruszane temperature trzyma jak należy 90 stopni, początkowo myślałem o uszczelce pod głowicą ale mechanik powiedział że to nie to ,poza tym auto było by słabe a ono chodzi super.

Powiedz mechanikowi by się doszkolił, szczególnie z tym słabym autem.

Miałem podobny przypadek, /nie mówię, że i u ciebie jest to samo/ - wyciekał płyn, więc przyspieszyłem wymianę rozrządu i przy tym wymieniłem pompę /były tam małe ślady wycieku/ ale problem nie zniknął. Pod samochodem /szczególnie rano była plama po płynie/ i płyn ubywał. Dopiero dokładne oględziny doprowadziły mnie, że wycieka spod uszczelki pod głowicą. Zalałem jakieś badziewie do płynu /ponoć najlepsze jakie było/ i problem zniknął ale tylko na rok, potem wrócił ze zdwojoną siłą, tak, ze dolewałem tygodniowo po litrze wody /destylowanej/, a wcale auto nie było słabsze, ani nie pokazywał się płyn w oleju i odwrotnie, nie było rady trzeba było postawić na kołki, zdjąć głowicę i przeszlifować, wstawić nowe uszczelki, śruby do głowicy /tak wkłada się nowe - kosztują ok.30 zł/skręcić i jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja wam powiem tak wstaw auto do dobrego mechanika takiego ktory wie gdzie spojrzec i przede wszystkim otworzy szeroko oczy i znajdzie wyciek a jesli nie ,to najtaniej jest zaczac od nowego korka na zbiorniczku wyrownawczym cudow nie ma skas cieknie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wez butelke przyczep tasma do zbiorniczka w miejscu przelewu lub za pomoca rurki i zobacz czy nieucieka tamtedyk wyeliminujesz juz 2 zeczy korek(jak go znienisz),i wyzucanie plynu przelewem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedź tak zrobie, ale tak sobie myśle że tyle płynu na raz to tylko przelewem musi iść.[br]Dopisany: 27 Luty 2008, 21:49 _________________________________________________Witam wszystkich i jak na razie dzięki za rady, zmieniłem korek jak sugerował szopen :hi: i do tej pory ok, sprawdzam oczywiście płyn i czekam.Zobaczymy po miesiącu :gwizdanie:. Pozdrawiam Artilis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...