Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B8 CAGA] A4 2.0 TDI 143 KM TURBO CAHA cooler 3.0 tdi


wrclaguna

Rekomendowane odpowiedzi

Zgadzam sie :) pewnie jakbym pojechal do Patroxa to bylby inny wynik . Tylko odleglosc spora i pojechalem blizej :(

szczerze to dziwilem sie mocno czemu pojechales do vtechu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam sie :) pewnie jakbym pojechal do Patroxa to bylby inny wynik . Tylko odleglosc spora i pojechalem blizej :(

szczerze to dziwilem sie mocno czemu pojechales do vtechu...

Na Twoim miejscu jechał bym na poprawkę jak nie ogarną tematu...to do Rogala bez względu na koszta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

slabo troche, ze vtech pewnie nawet nie ma pojecia czemu wyszedl taki wynik i czemu na mocniejszym sofcie auto dymilo.. skoro inne nie dymia i maja DPFa.

Rogal, czy Patrox pewnie zdiagnozowaliby problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czemu na mocniejszym sofcie auto dymilo.. skoro inne nie dymia i maja DPFa.

no chyba po to maja DPF'a :decayed: zeby nie dymily :cool1: . DPF naprawde potrafi wiele wylapac... Widzialem pierdzacy DPF i wiem co sie dzialo po jego wyjeciu ...wtedy to byla ZADYMA :polew: :polew:

Ja mysle ze po wyjeciu DPF'a tez by przydymily bo cudow nie ma . Jest podlane , zanim Turbo dopompuje powietrza (dodatkowo przechodzi przez ciut wiekszy cooler) to lekkiego baka w momencie buta puscic musi - wkoncu auto pompuje o 40koni wiecej niz w serii... :decayed:

Jak dla mnie wykres jest taki se , jak na wprowadzone zmiany . Rogala zdecydowanie lepszy ale tez lepiej silnik wypadl w serii ( +13km i +25NM dodatkowo plaski przebieg momentu) , i nikt na to uwagi nie zwrocil ? ? Przeciez to jest spora roznica :cool1: .Ale rzeczywiscie ta gorka to nie wiem po co? .

Jestem zdania jak koledzy ciekawe jak by sobie inni poradzili z ta konfiguracja. Do Aligatora nie masz tak daleko , prawie jak do Krakowa , a moze warto sprobowac jak Ci nie daje to spokoju , bo predzej czy pozniej sie zlamiesz :tongue4: to juz lepiej dluzej sie cieszyc :naughty: Jesli Ci to nie przeszkadza za bardzo to tak na dobra sprawe ... kosmetycznych zmian nie odczujesz , chyba ze masz bardzo czula d.u.p.e i wyczujesz 5-10koni i 5-15nm momentu na bardziej plaskim wykresie... Osobiscie mialbym chyba problem zeby to wylapac :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie , dla porównania, ten sam tuner hamownia ta sama , Pacjent Cubrowóz wynik 188 km i 425 NM Silnik 143 km

ps, seria wyszła mi gorsza niz WRC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak odbiegajac troche od tematu ... wydaje mi sie ze bylby mniejszy problem Grzesiek , gdybys nie napisal tego

"- PROGRAM V-TECH" ...

Zorientowani i tak by napisali "Kto Ci to zrobil?????" :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro robimy logi i zobaczymy o co kaman :) . Tak sie zastanawiam czy czasem DPF ( zatkany) nie dal w dupe turbawce :mysli: Zonka chwile tak jezdzila po krotkich odcinkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej nie ma szans ile mogla zrobic 500km nie wiecej bo pamietam keidy zakladales caha to nie bedzie mialo nic do rzeczy a sprawdzales turbawe czy byla ok? nie powyginane wirniki albo cos w tym stylu? bo wiesz 5000km to pryszcz ale czasem roznie moze byc

[br]Dopisany: 10 Październik 2011, 12:48_________________________________________________

Panowie , dla porównania, ten sam tuner hamownia ta sama , Pacjent Cubrowóz wynik 188 km i 425 NM Silnik 143 km

ps, seria wyszła mi gorsza niz WRC

pewnie wina tunera anie samochodow jak mowie to trzeba umiec

grzesiek nie masz jak zgrac mapy i podeslac patroxowi do sprawdzenia chlopak by zagladnal w mape i powie Ci co jest skopane lub nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszke zaluje ze nie pojechalem do Patroxa bo taki byl plan :confused4: chodzilo o ta odleglosc do niego 450 km :wallbash: Troche by bylo to meczace dla auta :(

Sam fakt jazdy na zatkanym DPF-ie to byla mordega .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszke zaluje ze nie pojechalem do Patroxa bo taki byl plan :confused4: chodzilo o ta odleglosc do niego 450 km :wallbash: Troche by bylo to meczace dla auta :(

Sam fakt jazdy na zatkanym DPF-ie to byla mordega .

hmm no teraz nie ma co juz kombinowac

ale ja bym wycial w domu dpfa i z pusta pucha i beldem pojechal mialby moze notlaufa ale bylby odetkany wiec nie bylo by tragedii i podejrzewam ze by normlanie jechal tylko blad dpfa pokazywal co by Ci pozniej programowo usunal tuner i bylo by bez problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co kiedys rozmawiałem z witkiem to nie jest tak pieknie . Jak wywalisz DPF-a fizycznie to auto bedzie chodziło w trybie serwisowym (czy jak to sie zwie ) nie bedzie mialo mocy . Sory jesli cos pokreciłem ale tez kiedys chciałem wywalic sam DPF-a i pojechac do witka ale mi to odradził .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i podejrzewam ze by normlanie jechal tylko blad dpfa pokazywal

nie jedzie normalnie... wrzuca blad silnika na deske i auto muli jak cholera .

Niestety nie jechalo auto :( mulilo jak cholera . Wciskasz gaz a ono jedzie jakby bez turbawki .

U mnie swiecil DPF , silnik i kontrolka swiec zarowych :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mmcv, ja mialem na mysli to, ze DPF mimo wszystko dlawi spaliny - a jak sie zrobi wydech "bardziej" przelotowy, czyli bez DPF, to na logike powinno wyjsc wiecej mocy, a u wrc wyszlo slabo, wiec pewnie gdzies ma problem, tylko tuner slaby i go nie zlokalizowal :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i podejrzewam ze by normlanie jechal tylko blad dpfa pokazywal

nie jedzie normalnie... wrzuca blad silnika na deske i auto muli jak cholera .

Niestety nie jechalo auto :( mulilo jak cholera . Wciskasz gaz a ono jedzie jakby bez turbawki .

U mnie swiecil DPF , silnik i kontrolka swiec zarowych :confused4:

miales tak na wycietym dpfie czy jak byl zapchany? na wycietym powinno pokazywac tylko blad dpf tak jak bys wtyczke odpial od niego ale nie mysalem zeby mial takie problemy z moca ze tak to wszystko polaczyli kurde utrudniaja zycie ludziom przez te safajdane dpfy

u Ciebie swiecic sie mogl silnik i swiece zarowe +dpf bo chcial wypalic dpfa ktorego nie mogl wypalic bo juz byl za bardzo zaladowany silnik podlewal mieszanka i redukowal moc zeby proces wypalnia przyspieszyc

z drugiej strony to jazda miejska z dpf to jakas katastrofa jest jak sie robi w korkach 5km dziennie to masarka dpf sie w 3 miechy zatka geniusze wymyslili --a to wsztyko przez tych pedalow niemieckich z partii zielonych!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mmcv, ja mialem na mysli to, ze DPF mimo wszystko dlawi spaliny - a jak sie zrobi wydech "bardziej" przelotowy, czyli bez DPF, to na logike powinno wyjsc wiecej mocy, a u wrc wyszlo slabo, wiec pewnie gdzies ma problem, tylko tuner slaby i go nie zlokalizowal :wink4:

a to przepraszam :) ,zle Cie zrozumialem . Jasne powinien wyjsc lepszy wynik tyle ze tak na dobra sprawe DPF przy 2.0 tak bardzo nie trzyma (co widac po wynikach ), zreszta w 3.0 tez daje niewiele jego usuniecie (mowa o B8).

Co do tunera to sie nie wypowiadam , nie znam goscia wiec nie mam pojecia o co chodzi . Najlepiej takie rzeczy zawsze sprawdzac u innego tunnera dla kontrastu.

p.s. dajmy spokoj zielonym i DPF-owi , on nadal bedzie montowany wiec nie ma sie co nad nim rozczulac. Trzeba znim zyc/wyciac raka albo kupic beznyne :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...