Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[INNE] Passat 1Z- Sztanga w silniku 90 -konnym a olej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , moj kumpel ma passata z 97 roku z 90 konnym silnikiem . Autko nie chce mu sie rozpedzic wiecej niz 160 km/h , poza tym jest mułowate. Ostatnio robił przy aucie i zdjął węzyk z tej czesci przy turbo z której wychodzi sztanga która steruje spalinami i okazało sie ze wyleciał z niej olej . Co to moze oznaczac , ewentualnie czy gdyby sztanga chodziła zle ( dodam ze sztanga sie rusza ale cięzko ) to auto straci moc. Pozdrawiam i dzieki za ewentualne odpowiedzi

Opublikowano

to normalne w samochodach z turbo WG,niech wyczysci wszystkie wezyki,n75 i zrobi logi.

Opublikowano

olej w układzie nadcisnienia to normalne....?? :cool1: watpie... a sztanga moze byc przyczyna problemu

a dalczego kolega nie podjedzie na komputer na diagnostyke bedzie wiadomo mniej wiecej gdzie zajrzec gdzie jest problem...moze jest uszkodzony ten regulator nadcisnieniwy i turbina zadaje mniej doladowania niz powinna co powoduje niedobór mocy

Opublikowano

normalne bo tam n75 jest polaczony z turbina,a jak kazdy wie zawsze troche oleju tam jest,dalej nie musze tlumaczyc.

Opublikowano

Podpielismy vag -a i wykryło błąd N75 , więc nie mysląc dlugo kolega kupil nowy ale nie oryginał . Niby dobrze ale to jeszcze nie to ( tak przynajmniej twierdzi kumpel ). Po wymienieniu n75 gdy jechał dosc szybko ( nie wiem ile ) turbo wpadło w tryb awaryjny , po wyłączeniu silnika i włączeniu z powrotem auto jezdziło ok. Ale podejrzewam ze gdy jeszcze raz tak szybko pojedzie to bedzie tak samo . I tutaj mam pytanie !

Czy ten N75 nieoryginalny moze byc do du...y ?

Dodam ze na starym tak sie nie robilo , ale wyskakiwał błąd . I co tu teraz zrobić , ma ktos jakies pomysły ?

Opublikowano

Błąd zaworu N75 oznacz albo przerwa na cewce zaworu albo przerwa na przewodach i brak doładowania. Podmiana zaworu bez sprawdzania to na dwoje babcia wróżyła.

Opublikowano

nom, w tych linkach jest jak podłączyć (z autochelmu pisałem o zmostkowaniu wężyków)

"Łączymy ze sobą dwa przewody: przewód idący od "gruchy" przy turbo z przewodem idącym od turbinki."

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...