tomasimo Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 Witam , moj kumpel ma passata z 97 roku z 90 konnym silnikiem . Autko nie chce mu sie rozpedzic wiecej niz 160 km/h , poza tym jest mułowate. Ostatnio robił przy aucie i zdjął węzyk z tej czesci przy turbo z której wychodzi sztanga która steruje spalinami i okazało sie ze wyleciał z niej olej . Co to moze oznaczac , ewentualnie czy gdyby sztanga chodziła zle ( dodam ze sztanga sie rusza ale cięzko ) to auto straci moc. Pozdrawiam i dzieki za ewentualne odpowiedzi
vauxhall95 Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 to normalne w samochodach z turbo WG,niech wyczysci wszystkie wezyki,n75 i zrobi logi.
SotoM Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 olej w układzie nadcisnienia to normalne....?? watpie... a sztanga moze byc przyczyna problemu a dalczego kolega nie podjedzie na komputer na diagnostyke bedzie wiadomo mniej wiecej gdzie zajrzec gdzie jest problem...moze jest uszkodzony ten regulator nadcisnieniwy i turbina zadaje mniej doladowania niz powinna co powoduje niedobór mocy
vauxhall95 Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 normalne bo tam n75 jest polaczony z turbina,a jak kazdy wie zawsze troche oleju tam jest,dalej nie musze tlumaczyc.
tomasimo Opublikowano 10 Października 2011 Autor Opublikowano 10 Października 2011 a ten regulator nadcisnienowy to gdzie sie znajduje? I czy da sie do jakos naprawic czy trzeba wyminic na nowy?
Dżej Opublikowano 10 Października 2011 Opublikowano 10 Października 2011 Znajdziesz N75 na końcu trzech cienkich, kolorowych wężyków, wychodzących od turbiny.
tomasimo Opublikowano 17 Października 2011 Autor Opublikowano 17 Października 2011 Podpielismy vag -a i wykryło błąd N75 , więc nie mysląc dlugo kolega kupil nowy ale nie oryginał . Niby dobrze ale to jeszcze nie to ( tak przynajmniej twierdzi kumpel ). Po wymienieniu n75 gdy jechał dosc szybko ( nie wiem ile ) turbo wpadło w tryb awaryjny , po wyłączeniu silnika i włączeniu z powrotem auto jezdziło ok. Ale podejrzewam ze gdy jeszcze raz tak szybko pojedzie to bedzie tak samo . I tutaj mam pytanie ! Czy ten N75 nieoryginalny moze byc do du...y ? Dodam ze na starym tak sie nie robilo , ale wyskakiwał błąd . I co tu teraz zrobić , ma ktos jakies pomysły ?
badyl666 Opublikowano 18 Października 2011 Opublikowano 18 Października 2011 Błąd zaworu N75 oznacz albo przerwa na cewce zaworu albo przerwa na przewodach i brak doładowania. Podmiana zaworu bez sprawdzania to na dwoje babcia wróżyła.
arczi900819 Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 Aj podrzucę taki artykuł http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67926 I z mojego zetora: http://autochelm.com/viewtopic.php?f=23&t=1233 te tematy powinny rozjaśnić sprawę
tomasimo Opublikowano 21 Października 2011 Autor Opublikowano 21 Października 2011 Panowie a gdyby pomylił węzyki podcisnienia to przeładowywało by turbo ?
arczi900819 Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 w sensie że jakbyś wężyki podłączył źle do n75? To będzie przeładowanie
arczi900819 Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 nom, w tych linkach jest jak podłączyć (z autochelmu pisałem o zmostkowaniu wężyków) "Łączymy ze sobą dwa przewody: przewód idący od "gruchy" przy turbo z przewodem idącym od turbinki."
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się