Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Chrobocze na parkingu na skręconych kołach?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

praktycznie za kazdym razem zaczelo mi chrobotac jak na stromej gorce parkuje na pelnym skrecie w lewo zatrzymuje sie i chce wyrownac kola krecac w prawo jednoczesnie cofajac jakis metr i wtedy chrobocze. Co to moze byc? jakies tezy albo pomysl na tescik co wskaze bo tu vag raczej nic nie da?

Opublikowano

Przegub lub maglownica

Opublikowano

Przegub - wszystko na to wskazuje.

Opublikowano

sprawdze jeszcze czy chrobocze na kazdej stronie w lewo i w prawo ale jak przeguby wymienialem przy kolach 100tys km temu to inne objawy byly poprostu pukalo jak ruszalem na skreconych a tu chrobocze jak cofaw pod gorke na skreconych kolach. Moze mowa o jakims innym przegubie albo czesci?

Jutro jeszcze sprawdze w lewo w prawo z gorki i pod gorke i moze cos sie uda ustalic

Opublikowano

u mnie jak przegub był walnięty to też właśnie było takie chrobotanie. sprawdź sobie, czy nie masz rozerwanej osłony przegubu tej gumowej, czy ci smar gdzieś nie spierdziela, bo pewnie ci pękła, syf się dostał i tyle.

Ja bym zaczął od sprawdzenia tych osłon właśnie

Opublikowano

u mnie jak przegub był walnięty to też właśnie było takie chrobotanie. sprawdź sobie, czy nie masz rozerwanej osłony przegubu tej gumowej, czy ci smar gdzieś nie spierdziela, bo pewnie ci pękła, syf się dostał i tyle.

Ja bym zaczął od sprawdzenia tych osłon właśnie

dobra jutro zrobie roznego rodzaju testy w jakich momentach, nom az takim laikiem nie jestem gumy na samym poczatku sprawdzilem co nie wyklucza przegubu

Opublikowano

dobra jutro zrobie roznego rodzaju testy w jakich momentach, nom az takim laikiem nie jestem gumy na samym poczatku sprawdzilem co nie wyklucza przegubu

no pewnie, że nie wyklucza. a wiesz, czasami lepiej napisać i takie informacje, bo nie każdy może wiedzieć że trzeba sprawdzić takie rzeczy przede wszystkim.

Opublikowano

mi tak naparzało i okazało się ze to był napinacz paska wielokolorowego przy skręcaniu pompa wspomagania robi opór i napinacz zaczynał na....lac ze wstyd na parkingu zawracać ja przy okazji wymieniłem rolkę alternatora która ma w sobie sprzegiełko i już słabo trzymało

Opublikowano

"napinacz paska wielokolorowego" :) = droga sprawa ale niecale 100tys km temu wymienilem na porzadnej firmy wiec raczej wykluczam

a sprzegielko alternatora jakies 30 tys temu koszkowalo 110zł i chwila i wymienione a objawy byly takie ze przy gaszeniu tak dziwnie zatrzeszczalo

a ten moj obecny problem to taki ze 2 zew przeguby wymienilem po roku jazdy wymienilem 2 gumy ale co istotne nie profilaktycznie tylko z powodu iz zauwazylem ze sa pekniete i teraz na skreconych juz slysze od kilku miesiecy ze pryka (trykanie) ale chrobotaniem sie przejmuje na postoju jak skrecam to moze byc ten sam przegub ktos wie??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...