Dev Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 trzeba poluzować szpilki od serwo a i wystarczy Przegwintowałem gwinty w pompie hamulcowej i wszystko gra. Więc zalałem płyn hamulcowy i odpowietrzam a pedał mam cały czas miękki ale może musze na kontrze jak sie serwo łaczy z pedał skontrować ??? I martwi mnie że break na wyświetlaczu sie świeci z tym że tylko na razie odpowietrzyłem jedno koło ale ma to znaczenie bo po odpowietrzeniu jednego pedał już powinien być w miare twardy??? musisz odpowietrzyc blok ABS perzy pomocy VAG-a inaczej nie da rady druga sprawa to powietrze w tylnych zaciskach do tego tez trzeba podejsc odpowiednio
DomynyK Opublikowano 20 Października 2011 Autor Opublikowano 20 Października 2011 a nie da sie bez vaga i po co to robić i jak zabrać sie za trył Wymienialiśmy kiedys tarcze i klocki w kombi a4 b6 i odpowietrzaliśmy to tylko wystarczyło same koła odpowietrzyć i było ok
pastaldo Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 a nie da sie bez vaga i po co to robić i jak zabrać sie za trył Wymienialiśmy kiedys tarcze i klocki w kombi a4 b6 i odpowietrzaliśmy to tylko wystarczyło same koła odpowietrzyć i było ok ale wtedy grzebałes tylko przy kołach jak wymieniałeś klocki i tarcze a teraz grzebierz przy pompie więc trzeba cały układ odpowietrzyc na na ABS to najlepszym lekarstwem jest VAG
DomynyK Opublikowano 20 Października 2011 Autor Opublikowano 20 Października 2011 ok dzieki:) właśnie wróciłem z garażu, wymieniłem płyn i odpowietrzyłem hamulce juz drugi raz wciagu tygodnia zrobiłem troche kilometrów i jak narazie jest git, mam nadzieje że sytuacja się już nie powtórzy, i nie zblokuje mi znów kół po kolejnych kilku kilometrach, jeśli bd inaczej to znak że chyba musze się wziąć za pompe To w końcu co wymieniłeś pompe hamulcową czy Serwo bo z tego co napisałeś wygląda że serwo tak??? Musz ręcznie odpowietrzyć bo nie mam innego wyjścia
osator92 Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 no jeszcze nic nie wymieniłem, wstrzymam się, mam nadzieje że to nic poważnego a o pompe i serwo pytałem się żeby wiedziec jakie są oznaki zużycia i żeby nagromadzić info do ewentualnej wymiany, odpowietrzyłem hamulce i wymieniiłem płyn i jeśli znów zablokuje koła to wtedy wezme się za pompe ;(
DomynyK Opublikowano 20 Października 2011 Autor Opublikowano 20 Października 2011 a ja mam jeszcze pytanko jak nie mam odpowietrzonego układu a płyn jest pwlany to komunikat break bedzie sie widniał na komputerze i znaczek ęcznego migał???.
osator92 Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 mi nic takiego się nie świeciło ale ty masz nowszy model więc pewnie masz wiecej komunikatów, tu musi pomóc ci ktoś z tym samym modelem
DomynyK Opublikowano 20 Października 2011 Autor Opublikowano 20 Października 2011 Panowie wiec tak odpowietrzam koła i wszystko ok tylko w prawym tylnym jest problem raz leci płyn raz powietrze i tak cały czas a jak leci płyn to pedał opada jak powietrze to wiadomo. Poodkręcałem wężyki od pompy abs i wygląda na to że pompa rozdziela płyn bo z każdej dziurki leci płyn jak wciskam hamulec wiec co może mi robić takie problemy pierwszy raz sie z tym spotykam może to być wina pompy hamulcowej czy pompy abs czy może coś przy zacisku bo wcale nie hamuje te koło a reszta kół jest ok a pedał jest mięki cały czas. Wszystko to dzieje sie od czasu jak serwo wymieniłem??? POMOCY
Dev Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 masz problem ze wzrokiem, co ? napisałem Ci juz co masz zrobic
SZYNKAR Opublikowano 21 Października 2011 Opublikowano 21 Października 2011 Odpowietrzanie wspominam bardzo nieprzyjemnie, upierdliwa długotrwała czynność. Jak znam ludzi to starają się unikać pracy i sobie wytłumaczyć że nie trzeba tego robić/powtarzać. Nic bardziej błędnego. Trzeba dokładnie odpowietrzyć CAŁY układ. Najgorzej jak ktoś puści pedał na odkręconym odpowietrzniku. Nie wiem czy zauważyłeś że jak robisz to WOLNO to powietrze porusza się w rurkach w górę (jak bąbelki w szampanie) i możesz się go nigdy nie pozbyć z idących w górę rurek. Powodzenia i cierpliwości.
Dev Opublikowano 21 Października 2011 Opublikowano 21 Października 2011 dlatego tez najlepiej jest przepchnac płyn od zacisku do zbiorniczka ale najpierw trzeba wymienic cały płyn w układzie
DomynyK Opublikowano 22 Października 2011 Autor Opublikowano 22 Października 2011 Zrobione chłopaki mi pod ciśnieniem przepchneli i lux malina i bez vaga sie obyło.
Dev Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 Jakim urzadzeniem to zrobili?
DomynyK Opublikowano 23 Października 2011 Autor Opublikowano 23 Października 2011 pod korek do wlewu płynu podłaczyli butle która robi ciśnienie i odpowietrzał przy kole i wszystko działa mało zbiorniczka nie rozsadziło a jak sie to nazywa to nie mam pojęcia.
osator92 Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 no mi jak tak robili to rozsadzili zbiorniczek:/ zwrócili kase ale szkoda czasu
SZYNKAR Opublikowano 24 Października 2011 Opublikowano 24 Października 2011 Nadciśnienie jakie było? Czy odkręcili i się lało czy coś pedałem robili?
DomynyK Opublikowano 24 Października 2011 Autor Opublikowano 24 Października 2011 http://www.elwico.com.pl/strona.php?41373 podłączyli zamiast korka mojego metalowy z wejściem na wężyk i włączyli ciśnienie i tylko przy zacisku zaworek otwierał i czekał aż całe powietrze zejdzie i tyle. koszt 15zł zabieg.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się