Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Tłuczenie na nierównościach tył


KYLOMC

Rekomendowane odpowiedzi

amorki do wymiany... amorek powinien sam wracać do pozycji wyjściowej... czyli jak wciśniesz, puścisz to sam powinien się cofnąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

amorki do wymiany... amorek powinien sam wracać do pozycji wyjściowej... czyli jak wciśniesz, puścisz to sam powinien się cofnąć

no jakoś nie bardzo pracuje ten amorek

tu masz ciekawe filmiki

Astra G - amortyzator przedni Delphi 99` vs KYB 11` Astra G - amortyzatory Delphi po 230 tysiącach, uszkodzone.

co masz tam od góry nałożone - jakiś silikon????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli jednym słowem amor do wymiany ... zastanawiam się nad tymi amorkami

http://moto.allegro.pl/amortyzatory-sportowe-audi-a4-b5-tylne-tyl-i1871691640.html

a co do tego sylikonu to poprzedni chyba nałożył :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę i oczom nie wierzę. Wymieniałem kilka amortyzatorów OLEJOWYCH i nowe nigdy same z siebie nie "wyłaziły". może to jest efekt tylko w olejowo-powietrznych?

Olejowe dają opór przy przesuwaniu w obie strony, brak oporu=brak tłumienia. Na moje oko opór masz dużo za mały (niezależnie od typu). Tłumienie słabe i walenie.

Tylko czemu na trzepakach nie wykazało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Audi mam miesiąc ale kupowałem (5 lat temu) do golfa najtańsze w cenie twoich sportowych(120/szt), po roku (20kkm) prawy przedni praktycznie nie działał.

Sportowe działają większą siłą na krótszym odcinku= większe wymagania wobec amora=szybsze zużycie, ty wybierasz ty decydujesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę i oczom nie wierzę. Wymieniałem kilka amortyzatorów OLEJOWYCH i nowe nigdy same z siebie nie "wyłaziły". może to jest efekt tylko w olejowo-powietrznych?

Olejowe dają opór przy przesuwaniu w obie strony, brak oporu=brak tłumienia. Na moje oko opór masz dużo za mały (niezależnie od typu). Tłumienie słabe i walenie.

Tylko czemu na trzepakach nie wykazało.

W A4 siedzą tylko gazowe amorki.

czyli jednym słowem amor do wymiany ... zastanawiam się nad tymi amorkami

http://moto.allegro.pl/amortyzatory-sportowe-audi-a4-b5-tylne-tyl-i1871691640.html

a co do tego sylikonu to poprzedni chyba nałożył :confused4:

Ja bym nie kombinował i zamówił u Tom77 amorki Sascha mniejwięcej to coś takiego:

http://allegro.pl/amortyzatory-sachs-audi-a4-tyl-i1856040090.html

te są do wersji sport - musiasz znac jakie do ciebie podchodza ale powinny to być

8D0513031C - dla tych SACHS będą: 170 814 (BOGE: 27-446-F)

lub

8D0513031E - dla tych SACHS i BOGE mają te same oznaczenie

dokładnie dobierzesz tutaj:

http://webcat.sachs.de/index.asp?MODE=NEW_KZ&SUCHEN2=&KAT_KZ=P&KMODNR=0&

i pamiętaj o bałwanku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...