HeresR32 Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 Witam, jak myslicie co to moze byc? Rano gdy auto jest zimne podczas wyjazdu z parkingu i manewrowania slychac dosyc mocno wycie, objaw znika jak silnik sie troszke rozgrzeje... Obstawiam na pompe od wspomagania, dziwne ze nie wyje jak auto zlapie troche temperatury, jesli to jest pompa to mozna ja dac do regeneracji czy lepiej kupic nowa? Dzieki za pomoc
marcintuchola Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 Obstawiam też pompe miałem podobnie w b6 ogólnie nie radze kupować pompy maxgear bo miałem dwie nowe i żadna nie działała...
HeresR32 Opublikowano 16 Października 2011 Autor Opublikowano 16 Października 2011 ok dzieki, jeszcze raz sprawdzilem przed chwila na zimnym silniku tego objawu tez nie ma, dopiero jest po nocy jak auto postoi na mrozie... mhhh podjade do warsztatu ocenia co i jak w inter carsie jest TRW i ZF Parts zakladales ktoras z tych?
McBoss Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 BTW Stac cie na B7 to i na dobry warsztat, a nie forum
domjenick Opublikowano 17 Października 2011 Opublikowano 17 Października 2011 BTW Stac cie na B7 to i na dobry warsztat, a nie forum forum powstało po to, żeby pomagać w diagnozie i ew. naprawie, to, że kogoś stać na B7, wcale nie oznacza, że ma się dać okraść przez mechaników, którzy powymyślają trzy inne rzeczy w silniku, które mogą nie mieć w ogóle związku....
marcintuchola Opublikowano 17 Października 2011 Opublikowano 17 Października 2011 już nie pamiętam jaki wsadziłem ale napewno made in germany
HeresR32 Opublikowano 18 Października 2011 Autor Opublikowano 18 Października 2011 :polew: brakowało płynu od wspomagania, przy okazji przepłukałem Temat do zamknięcia
Gość Autonet Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 kup pompę nową ,naprawde uwierz mi ze kupiona pompa uzywka moze być naprawde dobrze zjechana
HeresR32 Opublikowano 20 Października 2011 Autor Opublikowano 20 Października 2011 kup pompę nową ,naprawde uwierz mi ze kupiona pompa uzywka moze być naprawde dobrze zjechana po co?
majkel_majki Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 Pompa trochę dostała po tyłku pracując bez oleju, ale jeżeli teraz nie wyje to jeszcze pojeździ. Zastanawiałbym się tylko dlaczego ubyło płynu, jeżeli nakręciłeś juz tym autem więcej km to magiel może już popuszczać.
HeresR32 Opublikowano 20 Października 2011 Autor Opublikowano 20 Października 2011 Pompa trochę dostała po tyłku pracując bez oleju, ale jeżeli teraz nie wyje to jeszcze pojeździ. Zastanawiałbym się tylko dlaczego ubyło płynu, jeżeli nakręciłeś juz tym autem więcej km to magiel może już popuszczać. plyn jeszcze byl ale malutko, nie przesadzajmy nic sie nie stalo jak 3-4 razy zawyla, ogolnie auto ma 220 tys nie zauwazylem zeby maglownica przeciekala, auto stoi w garazu i na pewno bylo by cos widac na jasnych plytkach jakby gdzies tam puszczala, tym bardziej ze jezdze na 17" wiec maglownica nie dostaje w dupe
danielo Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 Wymień olej w serwo i dopełnij do stanu i problem rozwiązany
majkel_majki Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 Warto zajrzeć pod gumowe osłony przy drążkach kierowniczych czy nie ma sladów oleju, pod silnikiem jest płyta, żeby z maglownicy się lało tak aby zostawały plamy, obrzuciło podwozie olejem itp. kwiatki to musi być już wrak nie maglownica.
HeresR32 Opublikowano 20 Października 2011 Autor Opublikowano 20 Października 2011 ostatnio robilem sprzeglo i wygladalo ok wiec nie ma problemu[br]Dopisany: 20 Październik 2011, 21:39_________________________________________________ Wymień olej w serwo i dopełnij do stanu i problem rozwiązany tak zrobilem
Kakt00z Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 Podłącze się do tematu. Pacjent to Audi A4 B5 2000r TDi AJM Mam podobny problem z wyciem samochodu. Objawia się to tym, że podczas poruszania się na wstecznym przy skręconych kołach zaczyna coś wyć ... Słyszę to zazwyczaj podczas parkowania tyłem. Podczas jazdy do przodu nic się nie dzieje. Objawy są zauważalne podczas zimnego silnika jak i rozgrzanego. Wycie się zaczęło po tym jak mechanik wymienił mi komplet tarcz i klocków (przód) oraz oba przeguby zew. Czy to może być wina mechanika (coś spartaczył) Czy wystarczy (tak jak mówił) daniel_sen4 "Wymień olej w serwo i dopełnij do stanu i problem rozwiązany". (trudne to jest do samodzielnego grzebania ?) Czy to może być coś poważniejszego Powinienem jechać z tym do mechanika - niech szuka i robi. ? Doradźcie mi coś Panowie
YOGI3000 Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 Jesli to po tych naprawach/wymianach to jedz do tego mechaniora i mu powiedz, tylko nie daj sie naciągnać na dodatkowe koszta. Niech rozbiera i szuka przyczyny a jak postawi jakąs dniagnoze to najpierw zapytaj na forum to ktoś podpowie czy to może byc to czy coś kręci. U mnie też cos buczy, tak jak by cos tarło o sucha gume. Juz tak mam 1.5 roku, dzwiek sie nie nasila i tez nie ustapił po wyminie płynu. Znajomy mechanik powiedział że to trze kolumna o jakis oring przy wejściu do maglownicy (czy coś takiego), nie da sie tego nasmarować, wyciągac magla tez sie nie opłaca bo duzo roboty tylko czekac aż zacznie cieknąć i wtedy to zrobić. Dodam że ten dzwiek jest tylko podczas kręcenia, jak delikatnie skręce i trzymam kierownice to nie buczy, wiec chyba nie pompa? Mam letnie opony 235 a na zimówkach 195 chyba jest ciszej albo wcale nie ma (to sprawdze za kilka tygodni).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się