Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Coś wyje podczas skręcania na zimnym silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jak myslicie co to moze byc? Rano gdy auto jest zimne podczas wyjazdu z parkingu i manewrowania slychac dosyc mocno wycie, objaw znika jak silnik sie troszke rozgrzeje... Obstawiam na pompe od wspomagania, dziwne ze nie wyje jak auto zlapie troche temperatury, jesli to jest pompa to mozna ja dac do regeneracji czy lepiej kupic nowa? Dzieki za pomoc

Opublikowano

Obstawiam też pompe miałem podobnie w b6 ogólnie nie radze kupować pompy maxgear bo miałem dwie nowe i żadna nie działała... :polew:

Opublikowano

ok dzieki, jeszcze raz sprawdzilem przed chwila na zimnym silniku tego objawu tez nie ma, dopiero jest po nocy jak auto postoi na mrozie... mhhh podjade do warsztatu ocenia co i jak :cool1:

w inter carsie jest TRW i ZF Parts zakladales ktoras z tych?

Opublikowano

BTW Stac cie na B7 to i na dobry warsztat, a nie forum :hi:

forum powstało po to, żeby pomagać w diagnozie i ew. naprawie, to, że kogoś stać na B7, wcale nie oznacza, że ma się dać okraść przez mechaników, którzy powymyślają trzy inne rzeczy w silniku, które mogą nie mieć w ogóle związku.... :wink4:
Opublikowano

już nie pamiętam jaki wsadziłem ale napewno made in germany :hi:

Opublikowano

:polew: :polew: brakowało płynu od wspomagania, przy okazji przepłukałem :kox:

Temat do zamknięcia

Opublikowano

kup pompę nową ,naprawde uwierz mi ze kupiona pompa uzywka moze być naprawde dobrze zjechana

Opublikowano

kup pompę nową ,naprawde uwierz mi ze kupiona pompa uzywka moze być naprawde dobrze zjechana

po co? :polew:
Opublikowano

Pompa trochę dostała po tyłku pracując bez oleju, ale jeżeli teraz nie wyje to jeszcze pojeździ. Zastanawiałbym się tylko dlaczego ubyło płynu, jeżeli nakręciłeś juz tym autem więcej km to magiel może już popuszczać.

Opublikowano

Pompa trochę dostała po tyłku pracując bez oleju, ale jeżeli teraz nie wyje to jeszcze pojeździ. Zastanawiałbym się tylko dlaczego ubyło płynu, jeżeli nakręciłeś juz tym autem więcej km to magiel może już popuszczać.

plyn jeszcze byl ale malutko, nie przesadzajmy nic sie nie stalo jak 3-4 razy zawyla, ogolnie auto ma 220 tys nie zauwazylem zeby maglownica przeciekala, auto stoi w garazu i na pewno bylo by cos widac na jasnych plytkach jakby gdzies tam puszczala, tym bardziej ze jezdze na 17" wiec maglownica nie dostaje w dupe
Opublikowano

Wymień olej w serwo i dopełnij do stanu i problem rozwiązany :hi:

Opublikowano

Warto zajrzeć pod gumowe osłony przy drążkach kierowniczych czy nie ma sladów oleju, pod silnikiem jest płyta, żeby z maglownicy się lało tak aby zostawały plamy, obrzuciło podwozie olejem itp. kwiatki to musi być już wrak nie maglownica.

Opublikowano

ostatnio robilem sprzeglo i wygladalo ok wiec nie ma problemu[br]Dopisany: 20 Październik 2011, 21:39_________________________________________________

Wymień olej w serwo i dopełnij do stanu i problem rozwiązany :hi:

tak zrobilem :decayed:
Opublikowano

:hi:

Podłącze się do tematu.

Pacjent to Audi A4 B5 2000r TDi AJM

Mam podobny problem z wyciem samochodu. Objawia się to tym, że podczas poruszania się na wstecznym przy skręconych kołach zaczyna coś wyć ... Słyszę to zazwyczaj podczas parkowania tyłem. Podczas jazdy do przodu nic się nie dzieje. Objawy są zauważalne podczas zimnego silnika jak i rozgrzanego. Wycie się zaczęło po tym jak mechanik wymienił mi komplet tarcz i klocków (przód) oraz oba przeguby zew.

Czy to może być wina mechanika (coś spartaczył)

Czy wystarczy (tak jak mówił) daniel_sen4 "Wymień olej w serwo i dopełnij do stanu i problem rozwiązany". (trudne to jest do samodzielnego grzebania ?)

Czy to może być coś poważniejszego

Powinienem jechać z tym do mechanika - niech szuka i robi. ?

Doradźcie mi coś Panowie :confused4:

Opublikowano

Jesli to po tych naprawach/wymianach to jedz do tego mechaniora i mu powiedz, tylko nie daj sie naciągnać na dodatkowe koszta. Niech rozbiera i szuka przyczyny a jak postawi jakąs dniagnoze to najpierw zapytaj na forum to ktoś podpowie czy to może byc to czy coś kręci.

U mnie też cos buczy, tak jak by cos tarło o sucha gume. Juz tak mam 1.5 roku, dzwiek sie nie nasila i tez nie ustapił po wyminie płynu. Znajomy mechanik powiedział że to trze kolumna o jakis oring przy wejściu do maglownicy (czy coś takiego), nie da sie tego nasmarować, wyciągac magla tez sie nie opłaca bo duzo roboty tylko czekac aż zacznie cieknąć i wtedy to zrobić. Dodam że ten dzwiek jest tylko podczas kręcenia, jak delikatnie skręce i trzymam kierownice to nie buczy, wiec chyba nie pompa? Mam letnie opony 235 a na zimówkach 195 chyba jest ciszej albo wcale nie ma (to sprawdze za kilka tygodni).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...