Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL] Tester dwutlenku wegla, jego wiarygodność


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

jak w temacie, gdzies ubywa mi troszkę płynu, szukam i szukam i nie wiem gdzie, pompa wody robiona przy rozrządzie, chce podjechac na tes dwutlenku w płynie,żeby byc pewien czy to aby nie uszczelka, jak to działa, jaka jest wiarygodnosć tego pomiaru????

pozdr

Opublikowano

wg mnie bardzo duza :) ale napisz konkretnie co sie dzieje czy jak butujesz samochod to spada poziom i czy jak jezdzisz wolno to jest ok , czy z dmuchaw nie slychac bulgotania itp itd jak temp silnika =]

Opublikowano

czasem rano bulgocze w nagrzewnicy, nie ma teorii kiedy ubywa, poprostu, jade 100 km, i ubywa ok poł litra, jak mniejsze dystanse, to co jakiś czas trzeba dolać i tyle.

Opublikowano

1000% uszczelka. miałem dokładnie to samo u siebie. test na CO2 nie pokazał nic ponieważ była to minimalna nieszczelność.ale przy duzych nieszczelnosciach test jest naprawde 100% wiarygodny bo pracuje nim w serwisie.

niewazne jaka prędkością jeździłem zazwyczaj 2500rpm odcinek 25km przez ten odcinek z maxa spadło do min płynu. wyrzucało za zbiorniczka ale delikatnie pod spodem jest kanał wypustowy i z niego kapało na dół...

takze głowica na 100% do zdjecia i szkoda abyscie pakowali szmal w jakies niepotrzebne pierdoły w korki krócce itd...

gdy zdejmiecie glowice to pewnie stzandardowo bedzie nieszczelnosc na kanałach wodnych na 3 lub 4 cylindrze po str kolektorów. u mnie była na 3cim na jednym kanale...

Opublikowano

pomiędzy głowicami u góry na bloku pod pompa wtryskowa ,z bloku wychodzą dwie rurki mi tamtędy uciekało wystarczyło wymienić oringi dodam ze tez wszyscy mechanicy stawiali na uszczelkę pod głowica

Opublikowano

ale bulgotanie w nagrzewnicy przez wycieki nie powstaje... tylko z powodu cisnienia które sie zgromadza w nagrzewnicy.

Opublikowano

Na 100% uszczelka po głowicą do wymiany. U mnie było tak samo jak pisał SotoM. Płyn wywala Ci zbiorniczkiem ponieważ dostaje się kompresja do układu chłodzenia. Sprawdź jeszcze przewody wodne czy są twarde, powinny bez problemu dać się ścisnąć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...