Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Ściąganie emblematów tylniej klapy


gooryl

Rekomendowane odpowiedzi

Najlepiej żyłką wędkarską ścinasz taśmę klejącą między blachą a znaczkiem :wink4: Znaczek odpada a resztki zmyjesz benzyną ekstrakcyjną :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej.

Ja grzałem suszarą, i poodpadały praktycznie same, ALe:) połowa kleju została na klapie. Dodrapałem co mogłem drewnianym patyczkiem oczywiście podgrzewając, a reszta ladnie się usuneła delikatnie ścierna pasta do lakieru.

Zadnych śladów po znaczkach nie zostało, a czysta klapa wygląda dużo ładniej.

Roboty na jakies pół godz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zrywałem szpachelką lakierniczą ale robiąc to szpachelką trzeba być ostrożnym, żeby nie porysować lakieru. Czy to środek zimy i czy środek lata, nie robi to róznicy bo takie znaczki mozna ściągnąć zawsze bez problemu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam jestem ciekaw jak to będzie wyglądać, boje się, że w starszych autach zostanie znak na lakierze z tego względu że lakier mógł trochę zmienić kolor a pod znaczkiem będzie nówka. Myślę, że trzeba będzie użyć jakiejś dobrej pasty żeby zniwelować różnice. Sam przymierzam się do tej operacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żyłka, nóż, szpachelka, każdy sposób jest dobry...poźniej zmywacz, benzyna czy nawet pasta polerska i do przodu. Po znaczku nie powinno być ani śladu :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja zadna zyłką tylko grubszą nitką to zrobiłem. Wsadzasz ją mieszy znaczek i klape i jedziesz: moja-twoja... nitka przerwała sie jakies 3-4 razy ale co tam - nic sie nie uszkodzilo. Potem klej który został namoczylem i zdrapałem, klape umyłem, przelecialem szmatka i srodkiem do polerki i jak nówka :naughty:

RRobiłem tak w mojej b5 starej i b7 teraz. Bez obaw :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja "A4" zdjełem żyłką i szpachelką, nie wyszlo to zbyt fajnie (szpachelka to dosyc nie precyzyjne narzedzie). Znajomy lakiernik polecił mi kupić nitro (nie z castoramy bo moze spłynąć lakier, tylko z mieszalni lakierów itp) efekt o wiele lepszy, polać, odczekac i klej pieknie schodzi, polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tempo to chyba troszeczkę za otra będzie.

Polecam Diamondbrite Cut Back, Diamondbrite Dual Finish, może nie najtańsze ale rewelacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłopaki ja już jestem po zabiegu :cool1: ja to zrobiłem zwykłą nitką.. kilka razy sie przerwała ale to nic ;) resztke kleju wymyłem karcherem i ladniutko zeszlo wszystko :> u kolegi znowu nie dalo sie wymyć wiec konkretnie to namoczył i potem kawałkiem gumy pocierał i też zeszła całość :)

Ps. Nie ma najmiejszego śladu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak zamienic znaczek AUDI na DOPE tez jest klejony ??

Taśma dwustronna.

chłopaki ja już jestem po zabiegu :cool1: ja to zrobiłem zwykłą nitką.. kilka razy sie przerwała ale to nic ;) resztke kleju wymyłem karcherem i ladniutko zeszlo wszystko :> u kolegi znowu nie dalo sie wymyć wiec konkretnie to namoczył i potem kawałkiem gumy pocierał i też zeszła całość :)

Ps. Nie ma najmiejszego śladu :)

Nie rozgrzewałeś znaczka? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...