grn Opublikowano 12 Listopada 2011 Opublikowano 12 Listopada 2011 Może mi ktoś powiedzieć ile płynu wchodzi do tej nagrzewnicy? jak płukałem to ledwo coś wlecialo, to juz wylatywalo, 200ml max, wydaje mi sie ze jest to wiekszy uklad i powinno troche wiecej wejsc plynu zanim wyplynie.
ps2snake Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 do samej narzewnicy duzo nie wejdze. ale musisz zapodac dosyc duze cisnienie. Najlepej wyplukac caly uklad
grn Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 do samej narzewnicy duzo nie wejdze. ale musisz zapodac dosyc duze cisnienie. Najlepej wyplukac caly uklad Jeszcze pytanie, czy w Waszych dieslach też macie zimny powrotny wąż od zbiorniczka (dolny), podczas gdy reszta układu gorąca?
LU_Angel Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 Widze że nadal trwa walka z ogrzewaniem tak jak mówiłem... albo termostat, albo nagrzewnica do czyszczenia.... NAwet jeżeli termostat jest ciągle otwarty i wali po dużym obiegu, to wkońcu bys miał ta saune... Tak więc jedynie winna tutaj jest nagrzewnica... juz jade do ciebie z gumówką... wytnę ci ją żeby szybciej uporac się z kokpitem... hihi
ps2snake Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 Kup plyn do czyszczenia chlodnic, rozrob go z woda destylowana, spusc stary plyn, zalej roztworem, pojezdzij az sie nagrzeje samochod i zobaczysz ze efekty beda...
tom3k31 Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 witam. chciałbym się przyłączyć do dyskusji ze swoim problemem. Kupiłem A4 dwa miesiące temu grzała, po dwóch tygodniach wyrzuciło mi trochę płynu, dolałem ale od tamtej pory mam problem z ciepłem w aucie. Odpowietrzałem przez dziurkę na nagrzewnicy, na wolnych obrotach można zdjąć przewód i jest sucho jak przy gazuję to jest płyn. Nagrzewnicę płukałem. Przez kilka dni temperatura dochodziła do 110 C. teraz trzyma 90 C. Gdzie mam szukać usterki pomóżcie
dzik81 Opublikowano 13 Listopada 2011 Autor Opublikowano 13 Listopada 2011 Dziś rozwiązałem problem dot. ogrzewania w moim audi Wymieniłem pompę, pasek , termostat, przelałem z 10l płynu przy odpowietrzaniu i spaliłem dużo paliwa i jakiś czas było dobrze(lecz w porównaniu z dzisiejszym to nawet w połowie nie grzało). Oto mój sposób: preparat do czyszczenia chłodnic(ja użyłem PRESTONE za 10 zł) i uwaga kret(zaryzykowałem bo już nerwy puszczały), a z tym odpowietrzaniem panowie to jest tak, ze jak nie spuścicie płynu z całego układu to życze powodzenia 1.spuściłem cały płyn( oba weze od nagrzewnicy zdjąłem i ten gruby co idzie od termostatu do chłodnicy i korek ten czerwony), 2.do zbiornika wyrównawczego nalalem Prestona i dolałem na max wody z kranu(pozakrecałem weze i zbiorniczek), 3.odpalilem silnik i tak do 90 stopni (troche przegazowałem :gwizdanie:), 4. wszystko spuściłem, 5. zalałem samą wodą z kranu(użyłem ciepłej- wiadomo)i odpaliłem nich chodzi z 10 min, 6. wszystko spusciłem, 7.pod nagrzewnice waz ogrodowy(uciałem) i przez niego kret z ciepłą woda.drugą rurkę zatkałem szmatka, zeby nie uciekło.Po ok 5min wąż i płukanie w jedną i drugą stronę, reszte wydmuchalem ustami. Potem wszystkie weze ponakładałem, 8. Tu UWAGA podwiesiłem zbiornik wyrównawczy i zsunąłem wąż z nagrzewnicy żeby dziurkę było widać(przelot) i na zgaszonym silniku dolewałem płynu aż dziurką zacznie lecieć płyn i nasunalem na króciec. Odpaliłem i przejażdżka. Uff jak GORĄCO :>
ps2snake Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 Bys czytal dokladnie posty to bys mial to dawno zrobione
juniorqaz Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 Ja wymieniłem nagrzewnice, błędów nie ma, słychać że klapy chodzą, temp 90*C, układ odpowietrzany z 10 razy i nic. Grzeje przez pierwsze może 2-3 minuty i coraz zimniejsze do zera praktycznie. Już nie wiem co dalej sprawdzić. Słyszałem jeszcze że może uszczelka pod głowicą jest do wymiany i przez nią układ się zapowietrza? Ale was pytam o radę... [br]Dopisany: 13 Listopad 2011, 17:58_________________________________________________A oto moje błedy z klimatronika które przed chwilą sprawdziłem: 15,7 4,1 nie wiem co oznaczają ?
grn Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 15.7 Klapa powietrza, czasem blokowana 04.1 (G89) czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, ciągła przerwa, *04.1 (zobacz poniżej) *04.1 Wartość dostarczana przez uszkodzony czujnik temperatury próbowałeś może płukać cały układ ?
tom3k31 Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 na klimatroniku na 1c wyskoczył kod 11,6 silniczki od klap znalazłem 3. jak zwiększam temperaturę to idzie na max. czujnik temperatury to ten pod radiem?
juniorqaz Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 Nie płukałem bo nagrzewnica była wymieniona jakieś dwa miesiące temu. Ale najbardziej mnie martwi to odpowietrzanie bo ciągle się zapowietrza, tylko czemu i gdzie? Zaraz po odpowietrzeniu trochę lepiej grzeje ale krótko, i znowu zimne. Czyżby tak szybko się zapowietrzała? Wg. mnie trochę dziwne.
LU_Angel Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 posłuchajcie... ja na climatroniku mam z 6 błędów i wali mnie to.... bo nadal grzeje jak w saunie... to ma piernik do wiatraka... jeżeli w samochodzie wieje wam kostkami lodu to wina leży po stronie: A. Termostatu B. nagrzewnicy C. za mało płynu w układzie D. w którymś miejscu spadła rura od nawiewu... to jest sama mechanika i to sa najczęstrze wady że nie grzeje wam w środku auta
krzysmaj Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 Cześć, Miałem podobny problem. Po przejechaniu 10km z nawiewu dalej zimne powietrze. Kupiłem preparat do czyszczenia chłodnic i przepłukałem kilkakrotnie samą nagrzewnice. Mogło by się wydawać ze nie wypłynęło zbyt wiele zanieczyszczeń. Przepłukałem czysta wodą. Odpowietrzyłem jak koledzy opisali to w innych tematach, czyli wąż zasilania nasunięty całkowicie a powrotu nałożony tylko do otworu odpowietrzającego. Włączony silnik, obieg poszedł powietrze uleciało. Jak tylko to zrobiłem, gorące powietrze pojawia się po przejechaniu ok 3-4km P.S. Dodam jeszcze, że mam prawdopodobnie problem z termostatem. Na trasie temp na wskaźniku spada z 90 na 70 co nie ma wpływu na temp ogrzewania.
LORD DIABLO Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 Panowie jakim srodkiem mozna przeplukac nagrzewnice po juz probowalem octem i innymi troche pomoglo ale po jakims czasie znowu leci tylko letnie powietrze myslalem o domestosie lub czyms takim ale moze on uszkodzic nagrzewnice jest jakis podobny srodek ktory moze usunac ten osad a nie uszkodzi nagrzewnicy aluminiowej??
Rafal_ Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 Panowie jakim srodkiem mozna przeplukac nagrzewnice po juz probowalem octem i innymi troche pomoglo ale po jakims czasie znowu leci tylko letnie powietrze myslalem o domestosie lub czyms takim ale moze on uszkodzic nagrzewnice jest jakis podobny srodek ktory moze usunac ten osad a nie uszkodzi nagrzewnicy aluminiowej?? czytałeś cały wątek czy tylko temat? :doh1: nic innego raczej nikt Ci tu nie doradzi...
Mariusz96 Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 Witam.A powiecie mi czemu mi w samochodzie leci po prawej stronie tam gdzie Jest wylot na szybę gorace a po lewej trochę zimniejsze powietrze?czy tak powinno być czy trzeba płukac nagrzewnice?
LU_Angel Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 A może gdzies Ci się zsunał przewód doprowadzający z nagrzewnicy to powietrze po lewej stronie....
Mariusz96 Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 A Jest to wogule możliwe Kolego?[br]Dopisany: 16 Listopad 2011, 19:26_________________________________________________Jutro Zobacze.Dam Znac.
monik Opublikowano 19 Listopada 2011 Opublikowano 19 Listopada 2011 U mnie również słabo grzeje wyskakują mi błędy: 2.1 7.1 15.7 podpowiedzcie co to znaczy. Dziś biorę się za płukanie nagrzewnicy mam nadzieje ze to pomoze. poszukałam troszkę i już mam 02.1 (G86) czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, ciągła przerwa, *02.1 (zobacz poniżej) 07.1 (G109) Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, ciągła przerwa, *07.1 (zobacz poniżej) 15.7 Klapa powietrza, czasem blokowana proszę tylko o wyjasnienie co z tym fantem powinnam zrobić ?? dopiero zaczynam przygodę z moja A4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się