Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Juz brak mi sił-ogrzewanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Może mi ktoś powiedzieć ile płynu wchodzi do tej nagrzewnicy? jak płukałem to ledwo coś wlecialo, to juz wylatywalo, 200ml max, wydaje mi sie ze jest to wiekszy uklad i powinno troche wiecej wejsc plynu zanim wyplynie.

Opublikowano

do samej narzewnicy duzo nie wejdze. ale musisz zapodac dosyc duze cisnienie. Najlepej wyplukac caly uklad

Opublikowano

do samej narzewnicy duzo nie wejdze. ale musisz zapodac dosyc duze cisnienie. Najlepej wyplukac caly uklad

Jeszcze pytanie, czy w Waszych dieslach też macie zimny powrotny wąż od zbiorniczka (dolny), podczas gdy reszta układu gorąca?

Opublikowano

Widze że nadal trwa walka z ogrzewaniem

tak jak mówiłem... albo termostat, albo nagrzewnica do czyszczenia....

NAwet jeżeli termostat jest ciągle otwarty i wali po dużym obiegu, to wkońcu bys miał ta saune...

Tak więc jedynie winna tutaj jest nagrzewnica... juz jade do ciebie z gumówką... wytnę ci ją żeby szybciej uporac się z kokpitem... hihi :evil:

Opublikowano

Kup plyn do czyszczenia chlodnic, rozrob go z woda destylowana, spusc stary plyn, zalej roztworem, pojezdzij az sie nagrzeje samochod i zobaczysz ze efekty beda...

Opublikowano

witam. chciałbym się przyłączyć do dyskusji ze swoim problemem.

Kupiłem A4 dwa miesiące temu grzała, po dwóch tygodniach wyrzuciło mi trochę płynu, dolałem ale od tamtej pory mam problem z ciepłem w aucie. Odpowietrzałem przez dziurkę na nagrzewnicy, na wolnych obrotach można zdjąć przewód i jest sucho jak przy gazuję to jest płyn. Nagrzewnicę płukałem. Przez kilka dni temperatura dochodziła do 110 C. teraz trzyma 90 C. Gdzie mam szukać usterki pomóżcie :wallbash:

Opublikowano

Dziś rozwiązałem problem dot. ogrzewania w moim audi :) Wymieniłem pompę, pasek , termostat, przelałem z 10l płynu przy odpowietrzaniu i spaliłem dużo paliwa :( i jakiś czas było dobrze(lecz w porównaniu z dzisiejszym to nawet w połowie nie grzało). Oto mój sposób: preparat do czyszczenia chłodnic(ja użyłem PRESTONE za 10 zł) i uwaga kret(zaryzykowałem bo już nerwy puszczały), a z tym odpowietrzaniem panowie to jest tak, ze jak nie spuścicie płynu z całego układu to życze powodzenia

1.spuściłem cały płyn( oba weze od nagrzewnicy zdjąłem i ten gruby co idzie od termostatu do chłodnicy i korek ten czerwony),

2.do zbiornika wyrównawczego nalalem Prestona i dolałem na max wody z kranu(pozakrecałem weze i zbiorniczek),

3.odpalilem silnik i tak do 90 stopni (troche przegazowałem :gwizdanie:),

4. wszystko spuściłem,

5. zalałem samą wodą z kranu(użyłem ciepłej- wiadomo)i odpaliłem nich chodzi z 10 min,

6. wszystko spusciłem,

7.pod nagrzewnice waz ogrodowy(uciałem) i przez niego kret z ciepłą woda.drugą rurkę zatkałem szmatka, zeby nie uciekło.Po ok 5min wąż i płukanie w jedną i drugą stronę, reszte wydmuchalem ustami. Potem wszystkie weze ponakładałem,

8. Tu UWAGA podwiesiłem zbiornik wyrównawczy i zsunąłem wąż z nagrzewnicy żeby dziurkę było widać(przelot) i na zgaszonym silniku dolewałem płynu aż dziurką zacznie lecieć płyn i nasunalem na króciec. Odpaliłem i przejażdżka. Uff jak GORĄCO :>

Opublikowano

Bys czytal dokladnie posty to bys mial to dawno zrobione :)

Opublikowano

Ja wymieniłem nagrzewnice, błędów nie ma, słychać że klapy chodzą, temp 90*C, układ odpowietrzany z 10 razy i nic.

Grzeje przez pierwsze może 2-3 minuty i coraz zimniejsze do zera praktycznie. Już nie wiem co dalej sprawdzić.

Słyszałem jeszcze że może uszczelka pod głowicą jest do wymiany i przez nią układ się zapowietrza? Ale was pytam o radę... [br]Dopisany: 13 Listopad 2011, 17:58_________________________________________________A oto moje błedy z klimatronika które przed chwilą sprawdziłem:

15,7

4,1

nie wiem co oznaczają ?

Opublikowano

15.7 Klapa powietrza, czasem blokowana

04.1 (G89) czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, ciągła przerwa, *04.1 (zobacz poniżej)

*04.1 Wartość dostarczana przez uszkodzony czujnik temperatury

próbowałeś może płukać cały układ ?

Opublikowano

na klimatroniku na 1c wyskoczył kod 11,6 silniczki od klap znalazłem 3. jak zwiększam temperaturę to idzie na max. czujnik temperatury to ten pod radiem?

Opublikowano

Nie płukałem bo nagrzewnica była wymieniona jakieś dwa miesiące temu. Ale najbardziej mnie martwi to odpowietrzanie bo ciągle się zapowietrza, tylko czemu i gdzie?

Zaraz po odpowietrzeniu trochę lepiej grzeje ale krótko, i znowu zimne. Czyżby tak szybko się zapowietrzała? Wg. mnie trochę dziwne.

Opublikowano

posłuchajcie... ja na climatroniku mam z 6 błędów i wali mnie to.... bo nadal grzeje jak w saunie... to ma piernik do wiatraka...

jeżeli w samochodzie wieje wam kostkami lodu to wina leży po stronie:

A. Termostatu

B. nagrzewnicy

C. za mało płynu w układzie

D. w którymś miejscu spadła rura od nawiewu...

to jest sama mechanika i to sa najczęstrze wady że nie grzeje wam w środku auta

Opublikowano

Cześć,

Miałem podobny problem. Po przejechaniu 10km z nawiewu dalej zimne powietrze.

Kupiłem preparat do czyszczenia chłodnic i przepłukałem kilkakrotnie samą nagrzewnice. Mogło by się wydawać ze nie wypłynęło zbyt wiele zanieczyszczeń. Przepłukałem czysta wodą. Odpowietrzyłem jak koledzy opisali to w innych tematach, czyli wąż zasilania nasunięty całkowicie a powrotu nałożony tylko do otworu odpowietrzającego. Włączony silnik, obieg poszedł powietrze uleciało.

Jak tylko to zrobiłem, gorące powietrze pojawia się po przejechaniu ok 3-4km

P.S. Dodam jeszcze, że mam prawdopodobnie problem z termostatem. Na trasie temp na wskaźniku spada z 90 na 70 co nie ma wpływu na temp ogrzewania.

Opublikowano

Panowie jakim srodkiem mozna przeplukac nagrzewnice po juz probowalem octem i innymi troche pomoglo ale po jakims czasie znowu leci tylko letnie powietrze myslalem o domestosie lub czyms takim ale moze on uszkodzic nagrzewnice jest jakis podobny srodek ktory moze usunac ten osad a nie uszkodzi nagrzewnicy aluminiowej??

Opublikowano

Panowie jakim srodkiem mozna przeplukac nagrzewnice po juz probowalem octem i innymi troche pomoglo ale po jakims czasie znowu leci tylko letnie powietrze myslalem o domestosie lub czyms takim ale moze on uszkodzic nagrzewnice jest jakis podobny srodek ktory moze usunac ten osad a nie uszkodzi nagrzewnicy aluminiowej??

czytałeś cały wątek czy tylko temat? :doh1: nic innego raczej nikt Ci tu nie doradzi...

Opublikowano

Witam.A powiecie mi czemu mi w samochodzie leci po prawej stronie tam gdzie Jest wylot na szybę gorace a po lewej trochę zimniejsze powietrze?czy tak powinno być czy trzeba płukac nagrzewnice?

Opublikowano

A może gdzies Ci się zsunał przewód doprowadzający z nagrzewnicy to powietrze po lewej stronie....

Opublikowano

A Jest to wogule możliwe Kolego?[br]Dopisany: 16 Listopad 2011, 19:26_________________________________________________Jutro Zobacze.Dam Znac.

Opublikowano

U mnie również słabo grzeje :( wyskakują mi błędy:

2.1

7.1

15.7

podpowiedzcie co to znaczy. Dziś biorę się za płukanie nagrzewnicy mam nadzieje ze to pomoze.

poszukałam troszkę i już mam :)

02.1 (G86) czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, ciągła przerwa, *02.1 (zobacz poniżej)

07.1 (G109) Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, ciągła przerwa, *07.1 (zobacz

poniżej)

15.7 Klapa powietrza, czasem blokowana

proszę tylko o wyjasnienie co z tym fantem powinnam zrobić ??;) dopiero zaczynam przygodę z moja A4 :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...