niuniek8101 Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 Witam. Jestem świeży na forum tak i jak świeżym posiadaczem Audi. Ale chociaż mam ją krótko to już dostarczyła mi wydatków. Dlatego chciałbym się podzielić tym co się stało z silnikiem może komuś pomogę. Ostatnio po odpaleniu silnika z wydechu zaczął się wydobywać biały dym. Auto chodzilo normalnie turbo pompowało po przejechaniu kilku km problem zniknął. Na następny dzień było to samo, myślałem, że to uszczelka albo głowica bo ubywało płynu chłodzącego i dymiło na biało. Co się okazało po częściowym demontażu silnika, że usterką było rozszczelnienie wymiennika ciepła, do którego kapał płyn chłodniczy. Po wymianie problem zniknął. Mechanik nie polecał kupna używki bo może być to samo. Nowy kosztował mnie w Niemczech 270EURO. Pozdro.
Rabbi Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 wymiennik ciepła? gdzie to jest umiejscowione? czy to może nagrzewnica(centralka) po deską?
niuniek8101 Opublikowano 25 Października 2011 Autor Opublikowano 25 Października 2011 Prze wymiennik ciepła przechodzą spaliny są chłodzone w nim ( płaszcz z płynu chłodzącego ) i wracają schłodzone do układu ssącego.
Jarkoni Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Witam :hi:wlasnie wczoraj w moim A4 B7 doznalem podobnego objawu tzn przy podciagnieciu go do 4 tys obrot.uslyszalem huk jakby pekla guma i momentalnie bialy dym jak z komina auto stacilo moc ,wylaczylem silnik i okazalo sie po chwili ze w zbiorniczku ubyl plyn ,ktory dzis powrocil,po ostygnieciu ,niewiem jakim cudem,no i na bagnecie od oleju ledwo byla koncowka umoczona,jutro biore sie za zdemontowanie turbiny i prosoilbym o sugesteie ,co moze byc jeszcze i co byloby lepsze do wymiany ,autko ma nalatane 270 tys km
max1191 Opublikowano 18 Listopada 2011 Opublikowano 18 Listopada 2011 kolego ja miałem niedawno taki przypadek ze przy 160 km auto zaczęło kopcić brak mocy poniżę 2 tys powyżej oki moc jest co sie okazało poszed recyrkurator spalini i przy okazji turbine zajechało łaczny kaszt naprawy 3000 (1200 recyrkurator 120o koeszt turbiny olej plus duperele robocizna ) pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się