longerooo Opublikowano 26 Października 2011 Opublikowano 26 Października 2011 Witam.Silnik BGB 200km. Problem pojawia się podczas wciśnięcia pedału gazu na full podczas przyśpieszania a gdy lekko odpuszczę gaz to tak jakby dostawał kopa...na kompie zero błędów...wie ktoś co może być przyczyną???
longerooo Opublikowano 26 Października 2011 Autor Opublikowano 26 Października 2011 da się to jakoś organoleptycznie sprawdzić?
Dev Opublikowano 26 Października 2011 Opublikowano 26 Października 2011 Poszukaj na forum w dziale "silniki benzynowe" Byl juz taki temat
Rafal-L Opublikowano 28 Października 2011 Opublikowano 28 Października 2011 zmien DV ,a bedzie po problemie:) najlepiej sciagnij ja z wezy i pod cisnieniem sprawdzic jak dziala:)czy sie otwiera i domyka poprawnie:)
longerooo Opublikowano 31 Października 2011 Autor Opublikowano 31 Października 2011 kolego w tfsi jest elektryczny DV :)trzeba go odkręcić i sprawdzić gumkę[br]Dopisany: 29 Październik 2011, 00:25_________________________________________________panowie a więc DV-ka wymieniona auto zaczęło przyzwoicie jeździć tylko pojawił się następny problem!!!podczas przyśpieszania wchodzi tak jakby w tryb awaryjny i jedzie jakby miała 80km po wyłączeniu i włączeniu zapłonu jest ok aż do momentu mocniejszego przyśpieszenia....co tym razem??
Dev Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 podłacz VAG-a jaka DV=kę zapodałeś ?
longerooo Opublikowano 31 Października 2011 Autor Opublikowano 31 Października 2011 miałem 06F906283B a zapodałem 06F906283C
longerooo Opublikowano 6 Listopada 2011 Autor Opublikowano 6 Listopada 2011 nie:)są identyczne,podejrzewam jeszcze zawór n75 [br]Dopisany: 31 Październik 2011, 18:32_________________________________________________ niestety zawór n75 i Dv wymienione a auto dalej wchodzi w tryb awaryjny,błąd przeładowania....gruszka przy turbinie szczelna
Darekvw508 Opublikowano 19 Listopada 2011 Opublikowano 19 Listopada 2011 a sprawdziłeś przepływomierz powietrza ?
longerooo Opublikowano 19 Listopada 2011 Autor Opublikowano 19 Listopada 2011 Wszystko już jasne:) poprzedni właściciel bawił się gruszka przy turbinie i skręcił ją na max co powodowało przeładowanie korzystając z okazji wymieniłem na nowe zawór DV, N75 łańcuch rozrządu z hydraulicznym napinaczem teraz autko zapina niesamiowicie i nie chodzi jak diesel :>(jakby ktoś chciał to mam dostęp do nowych ORI części w superowej cenie ) \ ..jak zrobić logi dynamiczne?i jakie powinno być doładowanie w 2.0 tfsi?
TFSI_fan Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 No to fajnie że masz już przyczynę. P.S. Pytanie o cenę części wrzucę na priv.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się