Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Pomoc w wybraniu tłumika końcowego.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, po krótcę napiszę o co mi dokładnie chodzi. Auto kupiłem ponad rok temu, do tej pory porobiłem wszystko to co miałem w początkowych planach. Auto odmłodzone przez zmianę lamp, pomalowane czarne elemanty (1995) auta pod kolor, etc. Teraz auto na prawdę mi się bardzo podoba i spełnia moję wizualne zachcianki. Wszystkie rzeczy które wymianiałem w aucie są ori częściami. Szerokim łukiem omijam tandetę i wiejski tuning.

Od jakiegoś czasu szukam, czytam, oglądam filmy na yt i niestet nie mogę się zdecydować na konkretny tłumik końcowy. Chciałbym żeby moje audi wydawało nieco bardziej rasowy dzwięk. Najbardziej się boję, że jak kupię coś na hura, to okaże się, że moje auto będzie pracowało jak traktor albo te wszystkie Calibry. Zależy mi na czymś chociaż przypominającym dzwięk od S4 w tym filmie

Delikatne mruczenie i troszkę basu. Jak pisałem wcześniej, nie chcę przesadzić :) Ma ktoś może jakieś fajne propozycję ?
Opublikowano

Jak nic monitoruje ten temat;p szukałem na allegro czegos powaznego ale raczej boje sie kupic tak w ciemno bo wiadomo ze moze wyjsc trabka z tego :confused4:

Opublikowano

Osobiście proponuje coś takiego..

Wygląd podobny do tego co jest na filmie. Cały wykonany z blachy kwasoodpornej polerowanej na lustro wytłumienie w środku bardzo wytrzymałe i nie palne !! Perforacja również kwasoodporna. Tudaj na zdjeciu akurat koncówka 3 calow(76mm)a wejscie dowolne. koncowke moge zrobi ci nawet 100 mm

http://imageshack.us/photo/my-images/691/dscf6046i.jpg/

Lub cos takiego Wumie co kto chce jestem w stanie zrobić Zamontowane w Audi A3 1.9

20110906263.th.jpg

To zeby dobrac odpowiedni dzwięk to trzeba uwazglednic to czy jest katalizator i jaki srodkowy. Wiecej na PW zaprasza. Tłumiki sa CICHE!!.

Opublikowano

jakie koszty takiego tłumnika końcowego ?

Znasz bolączke 1.8 20v adr że są problemy z metalicznym dziewiekiem układu wydechowego?? :hi:

Opublikowano

jezeli metaliczny dzwięk jest to niweluje sie go srodkowym tłumikiem z odpowiednia perforacja. Zeby dobrze rozprezał ten dzwięk. Powstaje on zawsze po usunięciu katalizatora w silnikach N/A bez turbo Taki sam dzwięk metaliczny jest w Hondach przy 2,5 -3 tys obr i daje sie go wyeliminiowac

Koszt tego tlumika co widziałes wyzej 380-400 w zaleznosci co konkretnie

Buduje oczywiscie układy od poczatku do konca

Opublikowano

Pokaż jakieś zdjęcia swoich prac :)

Opublikowano

Witam raggaman jutro podeśle linki z prac wydechów. A w grudniu będzie strona internetowa wiec każdy będzie mógł sobie obejrzeć :>

Opublikowano

Z mojej strony mogę polecić wydech ABT Sebring dedykowany dla silnika 1.8T (150KM) AEB.Lekki pomruk, na trasie jest cichy, przy niskich obrotach przyjemny lekki basik.Oczywiście jak turbo dmuchnie jest sporo basik, ale w Twoim przypadku bez turbo powinno być w sam raz.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d09d760026a48f77.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d09d760026a48f77.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6edce6ee7192ef16.html

Pozdro

Opublikowano

Tylko szkoda, że wygląda jak z minionej epoki :decayed:

Opublikowano

odnowie temat i zapytam czy jest opcja wogole zeby ktos gdzies zrobil tlumik na zamowienie tylko d 2,4 quattro ic zy to mnie bedzie duzo kosztowac :)? w miare jkia przedział cenowy. Myslalem o dzwieku takim jak kolega podal pierwszy filmik ale zeby byly 2 ruruki :)

Opublikowano

O kur... :notworthy::slina: coś takiego by mnie zadowoliło:) ale sebring to chyba jest naprawde wysoka półka bo cos kojaży mi się ona z ABT-a tuning :)

Opublikowano

Kolego rozważ jeszcze opcję "supersprint" :naughty:, chyba że chcesz basowy bulgoczący to brabus, albo basowy remus. Z tego wszystkiego sebring albo supersport spełni twoje wymagania :good: . Są też Hartmanna, irmscher'a (opel), lorinser'a czy amg (oba merca - można czasem za fajne pieniążki trafić taki tłumik, przerobić uchwyty, ewentualne długość rury tłumika)

Opublikowano

pięknie mruczą.

Opublikowano

ale trzeba by było pospawać.i raczej by podszedł

Opublikowano

oooo :cool1: fajny wynalazek, jakby go ustrzelił za nie duże plny to byłoby :good:, AMG klasa sama w sobie, i nie ma tu wiejskiego "ryczenia" :decayed:

Opublikowano

dokładnie i trochę się z nim pobawić i było by :good:

Opublikowano

Witam podłączę się do twojego tematu Mateo1373 ,miałem zakładać nowy ale patrze że już mnie uprzedziłeś. U siebie też muszę zrobic cały układ wydechowy łącznie z wywaleniem kata i za bardzo nie wiem jak sie do tego zabrać . Dylemat jest czy po wycince kata wstawiać w jego miejsce jakąś strumienicę choć różne krążą opinie raz pomoże drugi raz znowu pogarsza sprawę , czy samą rurę wspawać czy też rozciąć obudowę starego kata wypruć go i zaspawać z powrotem .Co do końcowego wydechu na początku myślalem żeby wstawić nowy Ori i dołożyć na konieć jakąś końcówkę (dwururkę) , czy też jakiegoś sportowca wstawić . Dedykowany Ulter odpada zadrogi wg. mnie . Założenie jest podobne jak u Ciebie , na wolnych obrotach ładny pomruk a na wyższych tak by dało sie wytrzymać . Pytanie tylko co z środkowym ? Gdzieś czytałem ze niektórzy go w ogole wywalają ale chyba wtedy strasznie to by hałasowało . Zastanawiałem się też nad filtrem stożkiem by wzbogacić troszkę dzwięk. Jak się na to zaopatrujecie , jak to zbudować zeby nie było wioski:P Muszę to jak najszybciej zrobić bo moj komin juz przedzerwiał i fontanny wody wypluwa. Pozdrawiam i czekam na sugestię

Stożek

http://moto.allegro.pl/kn-kn-uklad-dolotowy-a4-a6-vw-passat-1-8-1-8t-i2155586515.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...