Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Powtarzający się tryb awaryjny znowu problem !!!


dante0018

Rekomendowane odpowiedzi

Z gruszką i sztangą nic nie robione, jedyne co to turbo było czyszczone ale nic nie przestawiane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam skąd.

Co najlepsze to auto stało 2 dni nie ruszane i dzis zero notlaufu, na 3 czy na 4 biegu.

A zawsze czesto jak po nocce jechałem to łapał juz na 5 biegu przy 2 tys. a teraz nic... :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodaje loga 010.

Jak wspomniałem auto wczoraj jezdziło dobrze. zero trybu awaryjnego a dzis zupelnie nie to auto.

Notoryczny notlauf na 4 biegu przy 2,5 tys na 3 biegu przy 3,5....

010 http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_72158.html

010 http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_72159.html

008 010 011 http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_72160.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ma on wplyw na zanizanie wskazan przeplywki?

Bo w pierwszych logach wyszla kiepsko?

Jutro bym zamawial czujnik to razem bym wzial przeplywke.

A wytlumaczy mi ktos jak stwierdzic walnienty map sensor?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ze w 010 to wiem tylko o te wartosci odpowiednie jakie powinny byc i ktore sa zle.

Bo nie moe znalezc[br]Dopisany: 12 Luty 2012, 21:20_________________________________________________To jednak turbo. Wczoraj wyciągnąłem i łopatki ciężko chodziły. Tylko przyczyna nie byl nagar tylko lub rowniez wytarte miejsca w części gorącej od łopatek... Czuć było nierówny metal po przejechaniu palcem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 010 ladnie to widac.

Właśnie, że w 010 nic nie widać :

po pierwsze nie widać od jakiej prędkości obrotowej silnika rozpoczęto logowanie,

po drugie log 2 jest wykonany w trybie awaryjnym,

po trzecie usterkę mapsensora widać byłoby jedynie w logu statycznym 010 oraz dynamicznym 011 po nierealnych wartościach doładowania. W pierwszym logu dynamicznym 010 nie widać zatem obrotów silnika a w logu 011 turbo osiąga wysokie przeładowanie dopiero przy 2600 RPM więc jest jak najbardziej realne i nie wskazuje na usterkę MAP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...