Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Powtarzający się tryb awaryjny znowu problem !!!


dante0018

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od jakiegoś czasu dłuższego już czasu powtarza sie sytuacja z trybem awaryjnym. Błąd 00575, czyli standard.

nieraz wyprzedzam i jest ok, za chwile wyprzedzam znowu 3500 obr i pupa...

Za chwile odpale go znowu i jest ok. Za jakiś czas znowu wpadnie w awaryjny...

Nie ma określonej reguły.

Turbo czyszczone w marcu, kata nie ma.

Dynamiczne

001 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_58312.html

003 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_58314.html

004 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_58315.html

008 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_58316.html

010 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_58317.html

011 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_58318.html

Statyczne

000 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_58319.html

001 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_58320.html

003 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_58321.html

004 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_58322.html

007 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_58323.html

013 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_58324.html

023 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_58325.html

BS

000 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_58326.html

003 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_58327.html

004 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_58328.html

011 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_58329.html

Od czasu naprawy EGR zauważyłem mocniejsze kopcenie na zimnym przy obciążeniu... Jak złapie 60 st nie kopci.

Od czasu zrobienia logów wymieniłem dwa wtryski( stukały lekko) i zmniejszyłem dawke paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za wysoka temp paliwa, najprawdopodobniej coś złego dzieje się z wtryskami lub pompą, najlepiej sprawdzić wtryski u pompiarza, wadliwe wtryski powodują że auto bardziej dymi i więcej sadzy osiada na turbo, co skutkuje przeładowaniami

przepływka zaniża i turbo za wolno wstaje, odczyty z pracy egr pokazują ze jest zator w dolocie lub wydechu, na czym polegało wywalenie katalizatora?

szykuj się na czyszczenie kolektora ssącego, wyczyszczenie siateczek w przepływce, wymianie filtra powietrza i paliwa jak stare

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Damian na temat kolektora ssącego to wiem bo już pisaliśmy o tym w innym moim wątku. :>

Tylko wkurza mnie ten tryb awaryjny... :wallbash: i szukam pomysłu co to może byc..

Sztanga chodzi ok a łapie klasycznego notlaufa ale bez żadnej reguły

Wtryski dwa wymieniłem bo stukały i jest ciszej.

A co do kopcenia to zauważyłem bo mam wypolerowany wydech i kiedyś po pałowaniu sadza się pojawiała na końcówkach a teraz po lekkiej jeździe pare km i jest okopcone.

A jeszcze pytanie. w BS 000 w 10 kolumnie jest to masowy przepływ powietrza tak? nie powinna być większa wartość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinna być większa wartość a jest mała bo przepływka mało mierzy zarówno w 003 jak i w 008 mimo prawidłowego ciśnienia doładowania w 011.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Damian na temat kolektora ssącego to wiem bo już pisaliśmy o tym w innym moim wątku. :>

Tylko wkurza mnie ten tryb awaryjny... :wallbash: i szukam pomysłu co to może byc..

Jak piszę o kolektorze to nie robię tego bez powodu, turbo dmucha a na samym końcu masz zator w kolektorze ssącym, to sprzyja występowaniu przeładowań, to tylko jedna z przyczyn czemu szaleje doładowanie, dodatkowo widać jak zawalony kolektor powoduje mały przelot powietrza przez przepywkę, jak ogarniesz wszystkie na pewno przestanie przeładowywać no ale jeszcze jest sporo do zrobienia, nie licz na to że zrobisz jedno i będzie cacy. Trzeba ogarnąć wszystko co widać że kuleje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolektor już czysty, wyczyściłem jeszcze siateczki od przepływki. Auto jakby bardziej żwawe, ale co najgorsze notlauf pozostał :wallbash:

Czwarty bieg i teraz 3tys obr. i zamula.

Wstawiłem sprawny N18 i to samo się dzieje....

Panowie brak mi sił na to...co to jeszcze może byc....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powodów wchodzenia w tryb awaryjny czyli błędów 00575, 17965 i innych bo z logu 011 dynamicznego jaki zamieściłeś na wstępie to nie wynika - tam turbo pompuje prawidłowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś wracając z pracy przegoniłem auto..., później próba na 4 biegu.... i nie było problemu, auto jechało równo od doły do 4 tys... kilka prób i wszystko ok.

Postaram się zrobic logi i wrzucę... sam jestem ciekaw jak wszystko teraz wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś wracając z pracy przegoniłem auto..., później próba na 4 biegu.... i nie było problemu, auto jechało równo od doły do 4 tys... kilka prób i wszystko ok.

Postaram się zrobic logi i wrzucę... sam jestem ciekaw jak wszystko teraz wygląda.

syf w sprezarce sie rozruszal ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie tak bo jakiś czas temu lały mi wtryski i jeździłem tak tydzień zanim wymieniłem. Czysty kolektor też chyba swoje robi. [br]Dopisany: 08 Listopad 2011, 21:02_________________________________________________I pupa.... dzis jechałem i znow na 4 notlauf... ;(

zrobiłem na szybko jakies logi:

http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_62405.html tu mi złapał tryb awaryjny przy 4 tys na trójce....

http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_62404.html

http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_62406.html

http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_62407.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo vgt się przycina albo sterowanie podciśnieniowe turbiny nie domaga

przy turbinie na końcu sztangi jest bolec, wsadź pod niego palec i przy użyciu dużej siły ile jesteś w stanie podnieść do góry sztangę, jak jesteś w stanie jednym palcem podnieść do końca czyli 11mm grucha do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podnosilem kluczem, ale ciezko to idzie...

A moze jeszcze zbiornik podcisnienia?

A przeplywka?? Zaniza ciagle...czy to przez zle doladowanie?[br]Dopisany: 10 Listopad 2011, 10:50_________________________________________________zmienilem N75 i auto znowu przy 3tys notlauf. Pozniej przy 4tys a przy trzeciej probie jechal ok, ale jakby momentami zamulal na chwilke, ale jechal dalej.

pewnie czas kupic nowy zaworek...[br]Dopisany: 11 Listopad 2011, 15:05_________________________________________________No i sprawa rozwiązana... Wczoraj wieczorem turbo wylądowało na stole i okazało się że kierownice lekko się przycinały....

Teraz już po problemie... [br]Dopisany: 26 Listopad 2011, 14:54_________________________________________________Witam ponownie.

Długo nie nacieszyłem sie jazdą bez notlaufów...

dzis rano to była już przesada...na 4 biegu niecałe 3000 tys i wpadł...wczesniej to jechałem 100km h i nawet nie wiem kiedy a tu sdi sie zrobiło...

Podmieniłem N75 na taki z golfa ALH i takie logi na szybko:

011 BS http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_71049.html

011 http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_71050.html

011 http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_71051.html

008 i 011 http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_71052.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy aby napewno??

Podmien czujnik cisnienia doladowania,widzialem takie cyrki od tego.czy gruszka nie byla kalibrowana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...