Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o ocenę logów statycznych


biker110

Rekomendowane odpowiedzi

zrób dynamiczne bo w tych logach poza niskimi odczytami z przepływki i niską temp. płynu nic niepokojącego nie ma

zwróć uwagę czy po rozgrzaniu auto czyli po przejechaniu min 12km masz w logu 007 temp w ostatniej kolumnie min 86C, jak masz mniej termostat kwalifikuje się do wymiany, wymień filtr powietrza jak dawno nie wymieniałeś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

statyczny kat wtrysku prawidłowy, sprawdź świece żarowe czy nie spalone, filtr paliwa ile tys. km wymieniany?

dynamiczne 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011, każdy log robiony pojedynczo na trzecim biegu od 1000-1500obr do 4200obr z pedałem mocno do dechy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swiece zmienione zeszlej zimy, filtr paliwa ok 8 tys. zreszta on tak pali czy +25 czy -20 z ta roznica ze na mrozie caly rozruch trwa ok 1.5 sekundy[br]Dopisany: 30 Październik 2011, 22:07_________________________________________________Oto komplet logow dynamicznych, grupy 001,003 i 004 robione na 2 biegu,pozostale robilem 3-jce jednak za kazdym razem przy 4 tys.obr. wchodzil w tryb awaryjny blad 00575.W 011 widac , ze przeladowuje.Dodam, ze kierownice czyszczone niedawno, chodza lekko i nie przycinaja sie,gruszka na turbo dziala poprawnie,nie sprawdzalem zaworu n75 byc moze w nim tkwi problem.Pozostalych grup za bardzo nie ogarniam dlatego prosze o wasze opinie,dzieki

000.jpg

001.jpg

003.jpg

004.jpg

008.jpg

010.jpg

011.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawdopodobnie źle złożyłeś turbinę albo kręciłeś sztangą, zdejmij wężyk z gruszki turbo i zrób ponownie dynamicznego 011 na trzecim biegu, poza turbina widać że przepływka zaniża, filtr powietrza jak stary wymień, siateczki w przepływkce odtłuść jakimś płynem i szczoteczką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciahciah dzieki,ze jako jedyny probujesz mi pomoc.Filtr powietrza wymienialem razem z filtrem paliwa ok 8 tys km temu.Na oko wyglada na calkiem czysty ale jutro go wymienie,wyczyszcze tez przeplywke.Co do turbiny to napewno zlozylem ja dobrze zakladajac,ze zanim ja rozebralem byla dobrze zlozona.Przyznam nawet ,ze probowalem sprawdzic czy mozna zlozyc ja inaczej i za cholere nie chcialo mi pasowac(moze jakas sugestia?) co do sztangi nic nie regulowalem, a i byla na niej zolta oryginalna farba w stanie nienaruszonym.Zrobie 011 bez wezyka sam jestem ciekaw co z tego wyniknie pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po 8tys raz filtr będzie cacy a raz tak sobie, jak zostawiasz auto na trawie na noc wilgoć wpływa źle na filtr, ostrożnie czyść przepływkę, turbinę można złożyć źle, zrób loga bez wężyka i się okaże gdzie leży problem, jak masz stare logi 011 zanim rozbierałeś i czyściłeś turbo to pokaż, jakieś fotki podczas czyszczenia turbo jak złożyć jak masz też pokaż od razu wyjdzie czy prawidłowo złożyłeś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niestety nie posiadam jakichkolwiek logow czy zdjec.Przy skladaniu wzorowalem sie na tym opisie http://www.turbo-diesel.pl/zrob_to_samemu/czyszczenie_turbo/ raczej bym wykluczyl moja pomylke choc teraz to juz sam nie jestem pewien.

Jutro zrobie 011 bez wezyka zobaczymy co sie okaze tak mysle jeszcze czy nie podmienic n75?bo mam taka mozliwosc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawie czy odwrotnie pierścienia nie założyłeś i stąd te przeładowanie ewentualnie sprawdz wężyk idący do ecu czy nie jest zaolejony lub załamany gdzieś i na koniec podmiana n75 i ponowny log dynamiczny grupa 11

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie odnosnie pierscienia jak dobrze pamietam to z ciekowosci probowalem zalozyc go odwrotnie i ni w zab nie chcial pasowac, ale wszystko jest mozliwe. Nie wykluczam tego,co do wezyka probowalem go znalesc ale mi sie nie udalo.Zatem czy jest mozliwe zeby go nie bylo?Log 011 zrobie go jutro (bede mial spowrotem lapka) bez wezyka na gruszce.Natomiast dzisiaj zrobilem taka probe bez vaga i autko od 3,5 tys.obr. zaczyna ladnie i rowno przyspieszac tak do 4,2tys.obr. pozniej troche slabnie ale kreci do czerwonego pola po koleji od pierwszego do czwartego biegu i ani mu sie sni przejsc w tryb awaryjny.Z wezykiem od dolu dynamicznie powyzej 3tys.obr. rosna obroty ale czuc ze w fotel nie wgniata.Ciekaw jestem waszych opinii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz jaki jest najlepszy sposób zabić silnik w twoim aucie? kręcić go powyżej 4200obr, czy coś ci rozjaśniłem w twoim umyśle?

nie kombinuj po swojemu bo źle się to skończy...pierścień bez problemu można założyć odwrotnie, jak się sugerowałeś tymi fotkami innej turbiny.. szanse że źle złożysz turbo rosną...przepływki na razie nie czyść bo strach pomyśleć co z nią zrobisz skoro nie wiesz do ilu kręci się tdi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda Twojej pracy.... :)

Skoncentruj sie na tym gdzie lezy prawdziwy problem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety na wyniki dalszej pracy trzeba bedzie poczekac do jutra bo zatrzymali mnie dzisiaj dluzej w pracy i nie mam juz na nic sily ale kupilem nowy filtr powietrza.Z przeplywka dam sobie narazie spokoj,skupie sie na log 11 bez wezyka i zobaczymy co dalej,pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotr podmiana n75 I LOG dynamiczny gr 11 i wszystko się wyjaśni i nie kombinuj już więcej słuchaj c o piszą Przemek i Damian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na tym etapie nie trzeba podmieniać zaworków :) zapomniałem dodać, jak zdejmiesz wężyk z gruszki to mocno palcami postaraj się sztangę pod gruchą pchnąć w dół, powinna nie dać się w ogóle pchnąć, potem napisz czy coś opadła jeszcze sztanga pod wpływem siły palców

szkoda Twojej pracy.... :)

Skoncentruj sie na tym gdzie lezy prawdziwy problem...

będziesz to musiał zrobić bez dwóch znań więc nie rozumiem czemu szkoda jego pracy.... :)

przemik czyżbyś myślał o tym co ja? to do ciebie nie podobne :) no ale jak tez myślisz żeby w pierwszej kolejności wyczyścić kolektor ssący no to mnie mile zaskoczyłeś :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pierszej kolejnosci niech doprowadzi cisnienie doładowania do porzadku... pozniej niech czysci co mu sie podoba...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie aby rozwiac wasze watpliwosci to powiem ze kolektor ssacy wyczyscilem przy okazji czyszczenia turbiny,a sztanga na 100% opada do samego dolu.Pochwale sie ze to byla pierwsza rzecz jaka sprawdzilem.Dzis mam nadzieje zrobic w koncu ten log 011

dlugo oczekiwany log 011 bez wezyka na turbinie

011.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

źle założony pierścień w turbo, należy rozebrać turbo i założyć odwrotnie

tak ma być: http://img257.imageshack.us/img257/8788/afnturbo.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...