Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL B6] Błędy silniczków klimatyzacji


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Po podpięciu do komputera pojawiły mi się poniższe błędy.

Mam do Was pytanie, może macie jakieś foto gdzie dokładnie znajdują się te silniczki bo chciałbym je wymontować i próbować reanimować ale niestety nie wiem które to dokładnie są.

1111.jpg

Pozdrawiam

Opublikowano

Klima.jpg

Klima_blokowy.jpg

[br]Dopisany: 03 Listopad 2011, 10:50_________________________________________________Odkręcasz schowek i masz dojście do wszystkich prócz V158

ETKA_klima.jpg

Opublikowano

a wiecie może czy jest możliwość zdjęcia tych kolorowych końcówek na silniczkach ? Można je podmienić ?

Opublikowano

A po co chcesz przekładać dźwignię? nie lepiej jak jest taka możliwość przełożyć wnętrze.

Opublikowano

Ja dziś robiłem z tymi silniczkami....

Nawiew na przednią szybę mi nie działał... Zdziwiony byłem, ale rozkręciłem schowek, odkręcałem silniczek po silniczku, każdy ręcznie próbowałem rozchodzić i wszystko ok !!!

Odkręć którykolwiek silniczek, odepnij wtyczkę, górną klapkę odepnij, Ukaże Ci się mechanizm, wyjmij ostrożnie silniczek, późnej tą przekładnię i potraktuj resztę która została wd-40, zostaw na parę minut, wróć i zacznij manualnie ruszać tą przekładnią (tą którą nie da się wyjąć), aż będzie gładko chodziła, wówczas włóż tą długą przekładnie, jeśli ciężko chodzi to smarem po trybach ją potraktuj, i aż się rozchodzi, złóż wszystko do kupy, (nie ruszaj "wahadłem?" gdy wszystko razem złożone gdyż możesz je zerwać) zamontuj i powinno działać. Pozdro

Opublikowano

Dzisiaj próbowałem walczyć z tym silniczkiem; wyciągnąłem go, rozłożyłem dostałem się od potencjometru i go porządnie wyczyściłem. niestety efekt mojej pracy nie jest zadawalający, tzn. ciągle pojawia się błąd z potencjometrem silniczka g221. Macie może jakieś wskazówki co jeszcze można zrobić. Po czyszczeniu zrobiłem nastawy podstawowe, chciałem jeszcze zrobić adaptację, ale nie wiedziałem jak :wallbash:. Co do potencjomtera to bezinwazyjnie nie dało się go "odkryć" - musiałem całkowicie zerwać biały kapturek chroniący go. Zauważyłem, że blaszka w potencjometrze ma mały luz i , że jak dociskałem ją do "ścieżki" to robiąc pomiar miernikiem nie było skoków oporu. Może da radę mocniej doscinąć blaszkę, ale jak, macie jakieś pomysły?

Dodam, że wyskakuje mi teraz tylko jeden błąd czyli 01842.

Opublikowano

Wychodzi na to ze rozruszałeś 2 pozostałe. spróbuj podpiąć któryś dobry w miejsce tego G221 (ja przepinałem i wszystko ok, wiec nic sie nie spali) jak i na odwrót, podepnij G221 do innej wtyczki. jeśli błąd nadal wystąpi to znaczy że coś z kablami, jak oki to potencjometr padł.

Opublikowano

A po co chcesz przekładać dźwignię? nie lepiej jak jest taka możliwość przełożyć wnętrze.

a to wnętrze w każdym silniczku jest takie same? Myślałem że łatwiej jest zamienić kolorowe końcówki. Czyli można np. kupić na allegro jakikolwiek od B6 i przełożyć wnętrzności?

Jakiś czas temu popsikałem contact sprayem silniczek od klapy dławienia i zaczął poprawnie chodzić - nie wiem jak teraz - nie zdejmowałem schowka.

Oraz silniczek od regulacji temp. pasażera - niestety nic nie pomogło. Jest LO to zimne jak zmienię tylko na 18C to już leci jak na HI

Jeszcze tylko muszę nastawy podstawowe zrobić bo tego nie zrobiłem po tym czyszczeniu

Opublikowano

wnętrza są te same :cool1:

Opublikowano

Wd 40 nie pomoże sam... musisz pomóc ręcznie i trochu smaru dodać. Dopiero to u mnie pomogło

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...