Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Nastawnik


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem z nastawnikiem pompy w Audi b4 1Z, ponieważ falują obroty na biegu jałowym i podczas jazdy na 4 i 5 biegu powyżej 2000 obr. szarpie silnikiem. Odpiąłem kostkę przy skrzyni biegów od prędkości auta i szarpanie ustało.(Diagnozę tą wyczytałem na forum) Mam pytanie: dlaczego poprzez taki zabieg przestaje szarpać? I czy jeśli będę tak jeździł dłużej z odpiętą ową kostką to nic nie będzie się dziać(oprócz braku prędkości na szafie)?

Opublikowano

Nastawnik wyczyszczę za jakiś czas, ponieważ obecnie brak czasu i muszę jeździć tak jak jest. Mam nadzieję ,że dam radę (nie robiłem jeszcze tego) i problem zniknie. Chciałbym uzyskać tylko informację dlaczego oślepiony ecu (nie widzi prędkości samochodu) powoduję ustąpienie szarpania podczas jazdy? Na odłączonej wtyczce auto jedzie jak dawniej, zero ubytku mocy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...