wiraż1610 Opublikowano 3 Listopada 2011 Opublikowano 3 Listopada 2011 Witam. Mam problem z nastawnikiem pompy w Audi b4 1Z, ponieważ falują obroty na biegu jałowym i podczas jazdy na 4 i 5 biegu powyżej 2000 obr. szarpie silnikiem. Odpiąłem kostkę przy skrzyni biegów od prędkości auta i szarpanie ustało.(Diagnozę tą wyczytałem na forum) Mam pytanie: dlaczego poprzez taki zabieg przestaje szarpać? I czy jeśli będę tak jeździł dłużej z odpiętą ową kostką to nic nie będzie się dziać(oprócz braku prędkości na szafie)?
kamilg.86.86 Opublikowano 4 Listopada 2011 Opublikowano 4 Listopada 2011 wyczyść nastawnik pompy i po kłopocie (chyba, że masz stary typ nastawnika to się nie da)
wiraż1610 Opublikowano 4 Listopada 2011 Autor Opublikowano 4 Listopada 2011 Nastawnik wyczyszczę za jakiś czas, ponieważ obecnie brak czasu i muszę jeździć tak jak jest. Mam nadzieję ,że dam radę (nie robiłem jeszcze tego) i problem zniknie. Chciałbym uzyskać tylko informację dlaczego oślepiony ecu (nie widzi prędkości samochodu) powoduję ustąpienie szarpania podczas jazdy? Na odłączonej wtyczce auto jedzie jak dawniej, zero ubytku mocy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się