Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJL] wymiana turbo nowe


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam :)dzis kupilem nowa turbinke po numerze vin borg warner nie mialem wczesniej starej sciagnietej wiec nie moglem porownac nr z nowa no i po sciagnieciu starej i porownaniu numerow nie do konca sie zgadzaja i na tabliczce i te wytloczone na samej turbinie? ogarnia ktos temat turbo jak to jest z numerami?musza byc te same?stare turbo jest kkk nr 53041015095b strzalka 3 a nowa ma inna koncowke 95c strzalka 1 jakby ktos cos wiedzial w tym temacie bylbym dzwieczny :decayed:

Opublikowano
:mysli: ja mam K-o4 to wiem a czy coś ta końcówka numeru zmienia to nie mam pojęcia
Opublikowano

ja zostawilem ko3 a w sumie ko4 lepsze??wiecej mocy?szukam w katalogach caly czas i wychodzi na to ze mam dobra ale dziwi mnie jedno dlaczego do wersji 150 konnych idzie te same turbo?

Opublikowano

K04 jest wieksza i pozwala na remap silnika do większych mocy. Twój silnik wytrzymuje do 250Km (zalecenie VAG). Ale do takich mocy potrzebował byś też pare innych gratów: wieksze wtryski, itd.

Do 150konnych idą takie same tylko komputer ma setup na mniejsze doładowanie

Opublikowano

podaj numery z tabliczek na turbinach a nie te wytloczone na muszlach to się sprawdzi łatwiej

Opublikowano

ja zostawilem ko3 a w sumie ko4 lepsze??wiecej mocy?szukam w katalogach caly czas i wychodzi na to ze mam dobra ale dziwi mnie jedno dlaczego do wersji 150 konnych idzie te same turbo?

no skoro większa liczba przy oznaczeniu to znaczy że coś w tym musi być :naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...