grzes2132 Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 Witam kolegów mam problem z autkiem a mianowicie zapaliła sie kontrolka chek engine (rysunek w krztałcie silnika pisze w nawiasie bo nie jestem pewien czy tzak sie nazywa)po dość mocnym dodaniu gazu silnik przerwał i kontrolka sie zapaliła ale pózniej chodził normalnie .Pojechałem do gostka podpioł sie pod komputer i wyskoczyły bledy P0133,18043,18058,18010,P0300 skasował je i po ponownym zczytaniu bylo ok do dzisiejszego ranka zapalilem go wyjechalem z garażu chwile pochodził tak lekko nie równo i swieci sie od nowa , czytalem o wypadaniu zapłonów ale niewiem czym to moze być spowodowane dodam jeszcze ze mam go od nie dawna i gostek od którego kupywałem wspomniał ze czasami po zatankowaniu gazu ta kontrolka sie zaswieci tylko ze myslalem ze zgasnie (pupa ze mnie ze uwierzyłem ) pozdrawiam i prosze o jakies sugestie
tomek20stencel5 Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 Przełącz na benzynę, wypal resztki gazu, zakręć i odepnij na godzinę aku, skasuj błędy vagiem i wtedy pośmigaj i zobacz czy znowu będzie robić, możliwe, że lpg Ci wszystko rozjeżdża.
Onkel Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 Jak patrze na te Twoje błędy to nie wiem czy mają one coś z tym wspólnego. Nie chce mi się szukać tych od P ale: 18010 - słaby aku albo regulator napięcia pada 18043 coś z klimą chyba 18058 jakby zegary były wyciągane. Jak masz możliwość to podepnij jeszcze raz i podaj jaki błędy ale z opisem. Najlepiej zrób sobie zrzut u niego i na pena.
grzes2132 Opublikowano 5 Listopada 2011 Autor Opublikowano 5 Listopada 2011 Na dzis nie dam rady podpiać komputera naijszybciej w poniedziałek i jeszcze jedno po diagnozowaniu komputerem ostawilem go garażu i poszedlem dzień puzniej właczyłem zaplon a tam po 30 sekundach zalacza sie wentylator i sie nie wylącza no i jeszcze odkrylem ze wycieraczki sie zacinaja czy to jest normalne bo jak przez kilka minut i pomogłem to działaja nie do końca dobże ale działaja (jednym słowem dałem ciała przy kupnie)
grzemo Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 Sprawdź w vagu jak pracuje sonda na pb i lpg. Mechanizm wycieraczek do wymiany.
tomek20stencel5 Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 Włączony wentylator to obstawiam na 99% czujnik temp. chłodziwa G62, wycieraczki niestety w A4 się zacinają jak mechanizm niedomaga, koniecznie do rozbiórki, wyczyszczenia, smarowania i dalej powinno śmigać. Co do checka to sprawdzić vagiem i wstawić. Niestety po zakupie przeważnie jest coś do roboty - pakiet startowy trzeba włożyć często
grzes2132 Opublikowano 5 Listopada 2011 Autor Opublikowano 5 Listopada 2011 nie powiedziałem moze o najwazniejszym pierwszego dnia po zakupie walnelo serwo a mianowicie zablokowalo(zablokowało hamulce i a ni drgnąz miejsca) i kiszka musialem kupic nowe bo jakos nie chciałem urzywki bo stwierdzilem że mogło by sie to powtórzyc mam go dwa tygodnie i zastanawiam sie czy nie wtopilem kasy
tomek20stencel5 Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 Serwo akurat do checka raczej nic nie ma , a to czy nie wtopiłeś kasy okaże się później, ale raczej zrobisz silnik i będziesz śmigał, lepsze to niż jazda składakiem...
grzes2132 Opublikowano 5 Listopada 2011 Autor Opublikowano 5 Listopada 2011 Pewnie masz racje w poniedzialek ruszam do mechanika i na diagnoze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się