Skocz do zawartości

grzes2132

Pasjonat
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O grzes2132

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia grzes2132

1

Reputacja

  1. grzes2132

    Chwilowy muł

    Dzieki za podpowiedz zaraz dzwonie do mechanika zeby to sprawdził
  2. grzes2132

    Chwilowy muł

    Witam klubowiczów , Mam problem z moją audi silnik Z1TDI rok 1995 bo przy predkosciach 120 i około potrafi przerwać na 3 do 4 sekudnd dopływ mocy a w obecnej chwili robi to juz przy 90 km/h mechanior podejrzewał turbine a własciwie kerownice ale w niej ale wszystko pracuje jak nalezy także biorac panowie Wasze doswiadczenie pod uwage nakierujcie mnie i mojego magika na jakas przyczyne Vag nie wykazał zadnych błedów a moja maleńka sie dusi plis help będę wdzieczny za wszystkie sugestie
  3. Byłem dziś u mechanika no i stwierdził ze zaczoł by od korka zbiorniczka bo on takze ma za zadanie upuszczać nadmiar cisnienia i przez to może nie grzać jesli to nie pomoże to ja am powiem ze chyba także pożegnam marke audi i kupie sobie opla tak jak naciska żonka mam go rok czasu a zrzarł mi tyle nerwów o kasie już nie wspomne poprzednia Audi 1.9tdi 95r miałem z nia troche pracy ale to rezczy eksploatacyjne bo poprzedni własciciel nie dbał ale ta to juz przekracza wszelkie granice
  4. W tamtym roku miałem podobny problem z ogrzewaniem z tym ze mialem sprawdzaną nagrzewnice( po tym okazalo sie ze to uszczelka) i była drożna jeszcze troche to strace cierpliwość do tego samochodu bo pochłonoł juz pieć tysiecy bez mała( nie licząc rozrzadu i płynów) i nadal się coś pieprzy
  5. Witam.Musze stwierdzić że mam podobny problem zanim sie rozgrzeje jest okj ale po przejechaniu kilku kilometrów samochód na wolnych obrotach nie grzeje mysle że termostat jest dobry bo trzyma caly czas 90' no i chyba to nie uszczelka bo to mialem robione nie całe 6000 km temu a do tej pory bylo dobrze dodam jeszcze że wąż od magrzewnicy jeden jest goracy i jak mu przytrzymam 2.5- 3 tyś obrotów grzeje powiem Wam że powoli mam dość tego audi chociaż uwielbiam tą marke ponieważ od kiedy go mam niema miesiąca żeby coś sie nie działo już zaczynam sie zastanawiać mad sprzedażą i zmianą marki(pod naciskiem żony co prawda ale co sie dziwic)
  6. grzes2132

    [B6 ALT] Bierze olej

    Powiem tak mam silnik alt do tego zagazowany na liczniku 150 tysiecy po generalnym remoncie glowicy uszczelniaczy i tym podobne ( walneła uszczelka pod głowica ) jeżdze na castrolu magnateku i powiem wam ze ja to mam dopiero spalanie bo na 100 km potrafi mi wziac 200 ml tym bardziej ze miałem przeciek który zostal usuniety pod spodem jest(w tej chwili) sucho a oleju ubywa w takich ilosciach mechanik powiedzial ze to prawdopodobie pierscienie ale przeczytałem kilka postów na temat odmy i zastanawiam sie czy tu nie bedzie to samo to znaczy ze przez trojnik zasysa do dolotu ten olej i poprostu go spala dodam ze kopci al;e sam nie wiem po zapaleniu go i po jakis 5-8 minut nie kopci (dłużej nie patrzyłem) ale po powrocie z łodzi trasa około 300 km kopci i na gazie i benzynie juz ma dosc prosze o jakies podpowiedzi (wiem licznik był kręcony na pewno)
  7. W sumie to ja chcialem sie tylko dowiedziec jak to sie nazywa i jaki koszt tego bo i tak musze to wymienić a ta cześć ma mi zobaczyc mechanik w ASO tylko chciałem sie upewnić czy taka bedzie cena która mi poda , co gorsza mam prawie cała odme i dolot powietrza do wymiany bo poprzedni wlasciciel ładnie zapuscil to autko takze licze wszystkie koszty ale dzieki za podpowiedz
  8. Jest maly problem bo samochód stoi u mechanika a niestety nie mam dzis możliwosci , ide do niego w poniedzialek to wtedy spróbuje cos wrzucic
  9. Witam Panów poszukuje czesci która prawdopodobnie nazywa sie separatorem oleju a dokladnie jest to trónik w który wchodzi kawałek rurki z rury dolotowej powietrza , znajduje sie pod obodową przykrywajaca listwe wtryskowa i pare innych wezyków .Przepraszam za chaotyczny opis ale nie wiem jak sie to nazywa dokladnie i nawet jak bym chciał zamówic z ASO to niewiem jak okreslić nazwe , jesli móglbym prosic Was o podanie nazwy i ewentualnie cene byłbym zobowiązany
  10. Witam. U mnie wystepuje podobny problem z tym ze jak go zapalam to zapali ale obroty silnka sa bardzo nie równe( czasami nawet kilka razy załapie i odrazu zgasnie ) i całego trzesie ale po lekkim dodaniu gazu problem znika i juz pózniej jest dobże
  11. Ja mam podobny problem z tym ze to brzmi jak by tarcie opony o cos metalowego jakby bierznik opony chwytał o podłoże i przeskakiwał słysze to przy pelnym skrecie i tylko na kostce brukowej włożonej na parkingach
  12. Witam , moge Ci podac jedynie opisy tych błedów ale niemam pojęcia co oznaczają P1114-Sąda lambda wysoka rezystęcja grzalki P1649-ABS-brak sygnału>modół ABS,przewody,dopasowanie rezystora w ECM P0139-Sąda lambda- powolne zmiany [mod]SONDA-tak jest poprawnie [/mod]
  13. temperature trzyma równiutko na 90 stopni z tym że jak ogrzewanie dziala to dochodzi wolniej do tej temperatury a jak przestaje działac i potem naprzyklad dojerzdzam do domu i go zgasze i przychodze za jakies 3 godzinki jade to temperatura dochodzi bardzo szybko
  14. Witam mam podobny problem a mianowicie po wymianie rozrządu i wszystkich plynow zaczeła sie jazda z ogrzewaniem poprostu go niebyło ale miałem nie dobory plynu chlodniczego a wiec go uzupełniłem i nadal nic , pojechałem do mechanika pokazal mi odpowietrznik i tak juz cztery razy odpowietrzalem go i jak po tym ogrzewanie jest to jak jechałem na drugi dzien to bylo lecz po przejechaniu okolo 20 kilometrów jak miałem niskie obroty to zaczynalo wiac zimne powietrze przy obrotach powyżej 3 tyś ogrzewanie powracalo i tak w kółko ,mechanik powiedzial a zebym popuscil korek od zbiorniczka wyrownawczego odkreciłem go na dwa obroty i wywalil i plyn ze zbiorniczka dodam ze na zgaszonym silniku odkrecajac korek slychac bylo uchodzące powietrze a gdy odkrecilem mocniej to tak jakby sie zagotowal płyn i odrazu poziom sie podnosil do takiego ze przelewal sie , wczesniej równiez miałem wymieniany czujnik g62, mój mechanik podejrzewa walnieta uszczelke pod glowica ale niema ani płynu w oleju ani na odwrót , co prawda troche pary leci z rury ale na gazie o tej porze to raczej normalne prosze o jakies sugestie
  15. Pewnie masz racje w poniedzialek ruszam do mechanika i na diagnoze
×
×
  • Dodaj nową pozycję...