mcm Opublikowano 7 Marca 2008 Opublikowano 7 Marca 2008 Od pewnego czasu (od jakichś 2 m cy)zauważyłem że zaczyna pocić sie na łaczniku gumowym przewodu idącego do IC i na EGR czy jak się to nazywa ?? Czy to coś groźnego ?? ( przejechane 230 tyś km) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5c65371a62fab30a.html
grzanek85 Opublikowano 7 Marca 2008 Opublikowano 7 Marca 2008 Na wężu do IC pewnie masz nieszczelność i wycieka Ci olej poodciągaj opaski bo to pewnie przez nie puszcza. Chyba że już tego oleju w rurach jest b. dużo to Turbinka już puszcza pzdr
mcm Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Opublikowano 12 Marca 2008 opaski zmieniłem na nowe i docisnąłem ale kapie (niedużo) z tego miejsca ?? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/97d15b0c79182671.html
Musashi Opublikowano 12 Marca 2008 Opublikowano 12 Marca 2008 zajrzyj jak to wyglada w srodku, od ktorego miejsca jest mokro od oleju.
audia4s4 Opublikowano 12 Marca 2008 Opublikowano 12 Marca 2008 Moze jeszcze słabo docisnąłes opaski skoro wymieniłes na nowe i mniej kapało?
fireman tom Opublikowano 13 Marca 2008 Opublikowano 13 Marca 2008 Ja miałem to samo. Wymieniłem ten gumowy łącznik co są na nim 2 opaski i jak ręką odjął bo był popękany. :th:
Musashi Opublikowano 13 Marca 2008 Opublikowano 13 Marca 2008 no tak ale jezeli sie poci trzeba sie zastanowic skad sie bierze olej w rurach... moze turbina zaczyna puszczac, moze odpowietrzenie nie dziala. zaciskanie opasek i uszczelnienie to byc moze tylko schowanie problemu...
mcm Opublikowano 14 Marca 2008 Autor Opublikowano 14 Marca 2008 moze odpowietrzenie nie dziala. czyli odma zapchana ??
mcm Opublikowano 14 Marca 2008 Autor Opublikowano 14 Marca 2008 oleju coraz więcej co robić http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/74e5fe8bf484b91d.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b8fd4890da6a5cdf.html
Musashi Opublikowano 14 Marca 2008 Opublikowano 14 Marca 2008 zajrzec do srodka. oblukac dobrze EGR,czy zaolejone jest od rury z plecionka stalowa, czy z tej czarnej rury. BTW nie kopci z wydechu?
mcm Opublikowano 14 Marca 2008 Autor Opublikowano 14 Marca 2008 zajrzec do srodka. oblukac dobrze EGR,czy zaolejone jest od rury z plecionka stalowa, czy z tej czarnej rury. BTW nie kopci z wydechu? właśnie nie kopci ani na biało ani na czarno, no chyba że dobrze przyłożysz to czarnego lekko puści, ale w sumie chodzi super, zdjąłem ten wężyk od EGR i przestało się sączyć jak narazie, może sam zawór do wymiany ??
Musashi Opublikowano 14 Marca 2008 Opublikowano 14 Marca 2008 z odlaczanym wezykiem sterujacym EGR nie jezdz. przeciez przez zmniejsza sie wartosc podcisnienia w ukladzie podcisnienia, ECU otrzymuje bledne odczyty.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się