Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVB] Czujnik stopu?


ittt

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Zaczeło sie od migajacej kontrolki świec zarowych.Podłaczyłem vaga pokazał bład 16955 (w tym momencie stwierdziłem ,że nie mam stopu}.

Rozebrałem włącznik stopu (ten koło pedału hamulca) i złożyłem spowrotem i wszystko wróciło do normy -czyli stop zaczął działac.Ale problem z migajacą kontrolka świec żarowych nie.Zauważyłem ,że gdy tylko dotkne hamulca zaraz dodatkowo zaczynają swiecić kontrolki od ABS I ESP.Wczoraj zakupiłem włącznik o symbolu 1K2 945 511 I GO PODŁĄCZYŁEM i o dziwo stopu nie ma.Stary włącznik ma symbol PAG-GF 30.

Czyżby to nie taki włącznik ?

wolff

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... Wczoraj zakupiłem włącznik o symbolu 1K2 945 511 I GO PODŁĄCZYŁEM i o dziwo stopu nie ma.Stary włącznik ma symbol PAG-GF 30.

Czyżby to nie taki włącznik ?

Według ETKA kupiłeś odpowiedni włącznik. Czy po zamontowaniu sprawdzałeś go VAG-iem?

--

Pozdrawiam.

Sławek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączyłem vaga i cały czas pokazuje błąd 16955 ,którego nie mozna skasowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może masz po prostu żarówkę przepalona lub jakaś dioda w stopie nie działa słyszałem ze tez lubią być problemy z tym tez. Miałem ten błąd i te kontrolki mrugające ale spowodowany tym ze mi woda dostawała się do środka jak deszcz padał i kapało prosto na czujniki od hamulca i gazu po zlikwidowaniu przecieku wyczyszczeniu czujników skasowaniu błędu problem znikł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nowy naciskałeś przed podłączeniem, bo można go w ten sposób zepsuć. Kupujesz nowy wkładasz przekręcasz i nic więcej nie robisz, powinno być ok. Przerabiałem już to kiedyś, gość w serwisie powiedział mi że nie można się tym bawić przez założeniem bo on jakoś się sam kalibruje do pedału. Jakoś tak :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16955/P0571/001393 - Brake Light Switch (F): Implausible Signal

Possible Symptoms

* Malfunction Indicator Lamp (MIL) active

* Brake Light(s) not working

Possible Causes

* Wiring and/or Connectors faulty

* Fuse(s) faulty

* Wrong Brake Light Bulb installed (21W instead of 5/21W)

Tutaj bład wyłącznika faktycznie jest jako ostatni wymieniony choć faktycznie dosyć często one padają. Wg schematu to prawdopodobne są tylko te przyczyny, więc jeżeli żarówki i bezpiecznik są OK, to zostaje sprawdzić połączenia na złączkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączyłem vaga i cały czas pokazuje błąd 16955 ,którego nie mozna skasowac.

Chodziło mi o to, czy po podłączeniu sprawdzałeś w VAG-u działanie czujnika:

01-Engine -> Meas.Bloks-08 -> Group 006

i tam w 2 okienku, przy wciskaniu pedału hamulca, ostatnie 2 zera powinny zmieniać się na jedynki ( 000 -> 011 ).

Jeśli się nie zmieniają, to prawdopodobnie czujnik jest walnięty.

Jak już wspomniał lukaszlsw, jeśli przed montażem tego czujnika próbowałeś przesuwać ten jego "tłoczek", to mogłeś uszkodzić czujnik.

--

Pozdrawiam.

Sławek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I już po problemie.

Troche mi to czasu zeszło ale sie udało,błąd tkwił w regulacji nowego czujnika.Błąd dał sie skasować.Dzisiaj zrobiłem około 150 km i wszystko pieknie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi o to, czy po podłączeniu sprawdzałeś w VAG-u działanie czujnika:

01-Engine -> Meas.Bloks-08 -> Group 006

i tam w 2 okienku, przy wciskaniu pedału hamulca, ostatnie 2 zera powinny zmieniać się na jedynki ( 000 -> 011 ).

Jeśli się nie zmieniają, to prawdopodobnie czujnik jest walnięty.

Pozdrawiam.

Sławek

Witam,

piszę ponieważ pokazuje mi się jak koledze błąd:

001393 - Brake Switch (F): Implausible Signal

P0571 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

Freeze Frame

Fault Status: 00101000

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 1

Reset counter: 39

Mileage: 0 km

Time Indication: 0

Freeze Frame

RPM: 864 /min

Torque: 40.0 Nm

Speed: 2.0 km/h

0.00 %

Voltage: 14.01 V

Bin. Bits: 11100110

Torque: 168.0 Nm

W grupie 006 zmienia się z 000 -> 011. Czy to walnięty czujnik?

Powyższemu błędowi towarzyszą mrugająca kontrolka świec żarowych.

Pozdrawiam,

Wojtek

---------- Post dopisany 27-08-2012 at 11:05 ---------- Poprzedni post napisany 26-08-2012 at 09:58 ----------

Wczoraj poraz kolejny raz mrugała mi kontrolka świec żarowych. Po skasowaniu błędu (pojawił się ten sam co powyżej). Spradziłem jeszcze raz grupę nr 6 i tym razem bity zmieniały się prawidłowo z 000 na 011... Nie wiem co mam o tym myśleć. Czy czujnik rzeczywiście do wymiany?

Sprawdziłem również bezpieczniki oraz żarówki - oba OK !

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. U mnie Vag pokazuje 100, jak nadepnę to jest 111, czy to tak ma być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... czy to tak ma być?

Bez naciskania na pedały hamulca i sprzęgła powinny być same zera - 000.

Jeśli jest 100, to znaczy, że jest coś "nie tak" z czujnikiem położenia pedała sprzęgła.

--

Pozdrawiam.

Sławek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z czujnikiem położenia sprzęgła czy czujnik stopu? Mam automata jeśli to ma jakieś znaczenie.

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez MatrixXXL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.. Mam automata jeśli to ma jakieś znaczenie.

Sorry, nie zauważyłem.

100 bez naciskania na pedały w manualu oznacza problem z czujnikiem położenia pedału sprzęgła.

Jak to jest w przypadku automatu - niestety nie wiem...

--

Pozdrawiam.

Sławek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...