Marcin81GT Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2008 a czym plukales uklad i ile razy oraz jaka ilosc plynu zluzyles?
LuNaTi Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 a czym plukales uklad i ile razy oraz jaka ilosc plynu zluzyles? bylo tak...po wymianie rozrzadu, gdzie podbno musieli odkrecic pompe wspomagania.... zalali mi plyn swag (jakis niemiecki podobno), zaczelo wyc, pozniej wymienilem pompe...zalali bez mojej wiedzy znowu to gowno ( gdybym wiedzial wczesniej ze nie leja oryginala to bym zabral auto - ale mowili co innego, niz robili) pozniej kupilem im G004000, odessali gora ze zborniczka okolo 0.65 litra, wlali 0.65 nowego przemielilem to, i znowu odessali ile sie dalo, czyli jakies 0.65, znowu wlali 0.65, mielenie i na koniec 0.70 nowego tak w sumie 2.2 na przemielienie i zalanie... i bylo w miare ok...ale tylko w miare pomyslalem ze wyciagne strzykawka z 0.3 i wleje co mam w butelce czyli 0.3 dokladnie i dzis wyje jak szalone! nie wiem, na logike to chyba cos z odpowietrzeniem, bo doalelm dobrego plynu a tu jeszcze gorzej? ale jak to odpowietrzyc porzadnie??
Marcin81GT Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2008 A wiec tak przeplukalem juz caly uklad wspomagania plyn juz mam zielony kolor idealny zero syfu stan w zbiorniczku jest ok nic sie nie pieni po odpowietrzeniu nie podnosi niby idealnie a wyje tak ze nie moge wytrzymac no co jest grany to wycie to jakby gdzie przy ukladzie kierowniczym jest a jak skrece kerownica na max to az pompa mi skrzeczy.Mam takie wrarzenie ze im czystrzy uklad to w moim przypadku coraz bardziej buczy wszystko POMOCY co w koncu robic juz borykam sie z tym problem szmat czasu
rotter Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 no nie chce się spierać bo wiadomo że wszystkiego nie można wiedzieć ale czerwony lub pomarańczowy to syntetyk a mówie tu o płynach o oznaczeniu G 004 000 czyli syntetyk i możliwe że istnieją inne oleje mineralne o tym kolrze lecz nie mająone oznaczenia o którym pisałem i z tego co wiem oleje o tym oznaczeniu czyli G 004 000 są tylko w tym kolorze i na allegro można to doczytać i tu jak wcześniej wspominałem był ten temat i też była poruszana kwestia kolorów i tak jak mówiłem oleje o tym oznaczeniu nie występują w innym kolorze chcesz powiedziec ze G004000 to nie to samo co G002000?? mi w Audi powiedzieli,ze G002000 zostaly wycofane i teraz sa zastapione G004000 to jak to jest nawet w markowych warsztatach pracują partacze tak jak i lekarz może być konowałem co za debil ci powiedział że to to samo, to jest niesamowite, nie wiem czy sie śmiać czy płakać, zamiennikiem płynu g 02 i g 04 jest febi 6161 i 6162 tylko już nie pamiętam który jest który jeśli chodzi o febi bo wiadomo że g 02 to minerał a g 04 to syntetyk jak mógł ci powiedzieć gość inaczej to nie wiem to tak jak by ci powiedział że febi 61 i 62 to to samo i co dalej, jak najbardziej nie produkują już g 02 gdyż tak jak pisałem jest to minerał a na dzień dzisiejszy producenci wypuszczają już tylko auta z syntetykiem i dla tego g 04 jest produkowany a g 02 nie i są jedynie jego zamienniki i to one powinny być lane, lepiej poczytać i popytać zanim zaczniecie wymieniać niż potem pisać że zalałem trzeci płyn i dalej wyje, bo wtedy już jest za późno a pompa nadaje się na złom pozdrawiam i życzę trafnych wyborów :>
LuNaTi Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Opublikowano 4 Kwietnia 2008 ja Cie.... jutro zalewam febi 6162 (zaleje litr, spuszcze i znowu litr) jak bedzie git, to jestes moim Bogiem! pozdro
Marcin81GT Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2008 JUZ NIE MAM SIL :( :( o jaki zawor chodzi bo wydaje mi sie ze w wezu cisnieniowym nie ma zadnego zaworu zwrotnego jest tylko na laczeniu weza cisnieniowego z maglem przy tej jakby spirali takiej na koncu weza na 20 klucz.Moze mi cos doradzicie zmienialem plyn w ukladzie wspomagania od momentu zmiany wszystko mi buczy wyje itp roznosi sie po calym ukladzie a najgorsze to nie idzie usiedziec w aucie jakby gdzeies w ukladzie kierowniczym wylo zmienialem juz plyny z czerwonego na zielony i nic nie pomoglo uklad odpowietrzalem plukalem i tez nic wkoncu kupilem ten zaworek co napisalem wyzej i niby troche ciszej ale praktycznie minimalnie waz cinieniowy sprawdzalem numery sie zgadzaja z tymi co podali mi w salonie VW nie mam wyciekow stan plynu jest ten sam w zbiorniczku po odpowietrzeniu nic sie nie pieni ani nie wyrzuca plynu co to moze byc czy pompa by tak wyla i az w aucie bylo by ja slychac ze usiedziec nie idzie wystarczy lekko rusze kierownica czy na prosto obojetnie to az w srodku tlumiacy buczacy dzwiek w aucie a jak wezme skrece na maxa kierownice to dopiero slysze jak pompa skrzeczy tak ze auto chce zgasnac.Wiec mowie niedosc ze skrzeczy to w srodku buczy ze szok czy jest mozliwe ze jakis zawr zaciol sie w pompie czy wogole jest tam cos takiego jak zawor zwrotny? nie mam pojecia juz nie mam sil Pomocy!! ile wogole w ukladzie wspomagania jest zaworow zwrotnych i gdzie one sie znajduja?POMOCY POMOCY!
rotter Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Opublikowano 4 Kwietnia 2008 robisz to co mówiłem wcześniej, najpierw wymieniłeś płyn a potem okazało się że to nie to i miejmy nadzieje że się mylę, choć jak mówisz że na pełnym skręcie ci silnik mocno przygasa, tonie chce być złym omenem i życze ci tego żebym się mylił ale widzi mi się że żaden płyn nie pomoże, bo jest już po pompie
LuNaTi Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Opublikowano 5 Kwietnia 2008 JUZ NIE MAM SIL :( :( o jaki zawor chodzi bo wydaje mi sie ze w wezu cisnieniowym nie ma zadnego zaworu zwrotnego jest tylko na laczeniu weza cisnieniowego z maglem przy tej jakby spirali takiej na koncu weza na 20 klucz.Moze mi cos doradzicie zmienialem plyn w ukladzie wspomagania od momentu zmiany wszystko mi buczy wyje itp roznosi sie po calym ukladzie a najgorsze to nie idzie usiedziec w aucie jakby gdzeies w ukladzie kierowniczym wylo zmienialem juz plyny z czerwonego na zielony i nic nie pomoglo uklad odpowietrzalem plukalem i tez nic wkoncu kupilem ten zaworek co napisalem wyzej i niby troche ciszej ale praktycznie minimalnie waz cinieniowy sprawdzalem numery sie zgadzaja z tymi co podali mi w salonie VW nie mam wyciekow stan plynu jest ten sam w zbiorniczku po odpowietrzeniu nic sie nie pieni ani nie wyrzuca plynu co to moze byc czy pompa by tak wyla i az w aucie bylo by ja slychac ze usiedziec nie idzie wystarczy lekko rusze kierownica czy na prosto obojetnie to az w srodku tlumiacy buczacy dzwiek w aucie a jak wezme skrece na maxa kierownice to dopiero slysze jak pompa skrzeczy tak ze auto chce zgasnac.Wiec mowie niedosc ze skrzeczy to w srodku buczy ze szok czy jest mozliwe ze jakis zawr zaciol sie w pompie czy wogole jest tam cos takiego jak zawor zwrotny? nie mam pojecia juz nie mam sil Pomocy!! ile wogole w ukladzie wspomagania jest zaworow zwrotnych i gdzie one sie znajduja?POMOCY POMOCY! jaki plyn wlales? ja jade wlasnie szukac serwisu, zeby mi zalali febi 6162 pozdro[br]Dopisany: 05 Kwiecień 2008, 09:15 _________________________________________________ no nie chce się spierać bo wiadomo że wszystkiego nie można wiedzieć ale czerwony lub pomarańczowy to syntetyk a mówie tu o płynach o oznaczeniu G 004 000 czyli syntetyk i możliwe że istnieją inne oleje mineralne o tym kolrze lecz nie mająone oznaczenia o którym pisałem i z tego co wiem oleje o tym oznaczeniu czyli G 004 000 są tylko w tym kolorze i na allegro można to doczytać i tu jak wcześniej wspominałem był ten temat i też była poruszana kwestia kolorów i tak jak mówiłem oleje o tym oznaczeniu nie występują w innym kolorze chcesz powiedziec ze G004000 to nie to samo co G002000?? mi w Audi powiedzieli,ze G002000 zostaly wycofane i teraz sa zastapione G004000 to jak to jest nawet w markowych warsztatach pracują partacze tak jak i lekarz może być konowałem co za debil ci powiedział że to to samo, to jest niesamowite, nie wiem czy sie śmiać czy płakać, zamiennikiem płynu g 02 i g 04 jest febi 6161 i 6162 tylko już nie pamiętam który jest który jeśli chodzi o febi bo wiadomo że g 02 to minerał a g 04 to syntetyk jak mógł ci powiedzieć gość inaczej to nie wiem to tak jak by ci powiedział że febi 61 i 62 to to samo i co dalej, jak najbardziej nie produkują już g 02 gdyż tak jak pisałem jest to minerał a na dzień dzisiejszy producenci wypuszczają już tylko auta z syntetykiem i dla tego g 04 jest produkowany a g 02 nie i są jedynie jego zamienniki i to one powinny być lane, lepiej poczytać i popytać zanim zaczniecie wymieniać niż potem pisać że zalałem trzeci płyn i dalej wyje, bo wtedy już jest za późno a pompa nadaje się na złom pozdrawiam i życzę trafnych wyborów :> jestem po ciezkiej sobocie w serwisach... wiec tak....opowiem wszystko od poczatku w skrocie, moze to komus pomoze - chcialem wymienic rozrzad u siebie w aucie, mechanicy stwierdzili podczas wymiany, ze trzeba odkrecic pompe wspomagania bo im przeszkdzala (zaslaniala srubke) -po zlozeniu wszystkiego w kupe, zalali plyn do wspomagania firmy SWAG ( nie wiem czy mineral czy syntetyk do dzis) jednak to, ze zalali plyn inny niz zaleca producent nie wiedzialem... -po tym wszystkim, odbieram samochod z serwisu, a pompa wyje jak szalona...po prostu koszmar -przyjechalem do nich na drugi dzien...pogrzebali cos 2h ( akurat mnie nie bylo i nie wiem co robili) - ale wyc przestalo troszeczke na troszeczke ( tzn. 500km i zaczelo wyc, ale i tak przez te 500 wylo tyle, ze dalo rade wysiedziec) - juz przejezdzajac te 500km, nie bylem u siebie w miescie Lublinie, gdzie wymieniali mi rozrzad, tylko w Wawie. Pojechalem wiec do Auto VIVY ( mam tam znajomego, wiec poprosil mechanikow, zeby wyszli i posluchali. Stwierdzili, ze pompa jest do wymiany, ze zatarta. Opowiedzialem jakie sa objawy: - ze na zimnym nie wyje - ze powyzej 2tys. obrotow przestaje wyc... Ale nic...wrocilem do Lublina do mechanikow od ktorych to wszystko sie zaczelo... -stwierdzili ze to nie ich wina, ze musialo wczesniej wyc i ze akurat u nich siadlo calkowicie...troche dziwne, no ale dobra - cudem znalazlem pompe, nowke ! odkrecona on nowego silnika ( oryginal 1200, a tu nowka oryginal 250), zakupilem -mechanicy zalozyli i zalali znowu plynem... TO SAMO - dalej wyje, co robic... Okazalo sie, ze jednak nie zalali ani wtedy ani teraz zalecanego plynu ( na korku widnieje napis only mineral G002000) No kupilem 2.5litra G004000 ( wg Audi to nastepca/zamiennik G002000) -mechanicy od gory sciagneli plyn, od gory dalo sie sciagnac okolo 0.6l, wlali tyle samo G004000, na chwile sie polepszylo, ale tylko na chwile...kiedy sie juz to wymieszalo, znowu sciagneli od gory 0.6 i wlali tyle samo G04...az wykorzystali 2.5litra... bylo juz w miare ok...ale kiedy dojechalem do Warszawy, znowu zaczelo wyc jak glupie... opadly mi juz rece...zdesperowany pojechalem do Audi stwierdzili ze ta pompa jest do wymiany, ze zatarta...no ale jak ludzie nowa pompa! miala jeszcze hermetycznie zamkniete otworki... umowilem sie na wtorek na konkretna diagnoze... jednak wychodzac kupilem jeszcze litr oleju oryginalnego G004000, na wypadek gdybym znalal jakis inny serwis ( caly czas myslalem, ze moze ten plyn SWAG pomieszany z G004000 daje takie efekty) w drodze, nie wytrzymujac juz, zatrzymalem sie na statoil;u, zdjalem korek, pokrecilem troche w lewo w prawo, zgasilem, poczekalem, zapalilem, pokrecilem i tak z 5 razy i sluchajcie, ruszylem i cicho! ale tylko przez 5km ;/ przyjechalem zdolowany do domu i tu w tym watku do wiedzialem sie ze G002000 jest nie produkowany i jego zamiennikiem jest tylko febi 6162, poniewaz G004000 to syntetyk, a G002000 to olej mineralny... Zglupialem calkiem... Dzis zadzwonilem do okolo 8salonow AUDI, wszedzie ale to wszedzie powiedzieli ze G004000 to zamiennik zalecany przez VW GROUP, wiec mowie im, jak zamiennik jak G002000 to mineral, a G004000 to syntetyk ( w jednym salonie powiedzial, ze oba to mineral, wiec mowie ze na korku widnieje tez napis ONLY MINERAL, to juz zeswirowal facet ) nic pojechalem do paru serwisow, zeby wymienli plyn na febi 6162, ale nigdzie dzis nie mieli czasu... w koncu pojechalem do znajomego do garwolina, gdzie stwierdzil, ze ta pompa raczej juz jest zatarta, albo jesli to nie pompa to jakis przewod cisnieniowy rozestorowy ( czy cos w tym stylu ) i zebym przywiozl mu to stara pompe, zeby mogl zobaczyc czy rzeczywiscie to byla wina pompy, a jesli tak to co moglo byc przyczyna... no wiec nikt mi nie pomgl zdesperowany wracajac do warszawy zatrzymalem sie pod salonem skody, zeby jeszcze ich zapytac o to,ale byl zamkniety... wzialem to butelka ktora kupilem wychodzac z salonu Audi i dolalem jak to sie mowi na przypal 150ml, ponad kreske max ( chce zaznaczyc, ze miarka ktora jest na korku wczesniej pokazywala na kreske -MAX, jednak zaczolem sie przygladac tej miarce i zauwazylem ze znajduje sie na niej porowata czesc, po to aby ten olej byl lepiej osadzony i widoczny... Od dolu zacyznajac jest 1cm porowatego, kreska MIN, 1cm porowatego, kreska MAX i 2cm porowatego...i tu zastanowie, czy przypadkiem to porowate to nie swiadczy o tym, ze ten plyn moze byc az dotad zalany...nic dolalem) PO zalaniu, zakrecilem (zakrecilem z delikatnym luzem, na wszelki wypadek gdyby go wyrzucalo) odpalilem i GIT! lepiej niz bylo...a z kazdym kilometrem bylo tylko lepiej zrobilem dzis 200km i gra muzyka!!! )) szok.... wnioski?? -nie wiem co myslec, moze gdzis przewod byl zagiety...a podczas wiekszego cisnienia sie wyprostowal - moze G004000 ma jakas inna objetosc po rozgrzaniu niz G002000 i nalezy go lac wiecej nie wiem mechanikiem nie jestem... wiem tylko tyle ze mam wlany G004000 i jest ok i do teraz nie wiem czy to syntetyk czy nie...(w jednym serwisie, powiedzieli ze zielony to zawsze mineral...) proponuje wam wlac troszke wiecej niz max, nie dokrecajcie korka na maksa, zrobic test 10km i zobaczyc efekty... pozdrawiam i zycze powodzenia... p.s jesli sa jakies bledy, to sorry, ale juz mi sie nie chce tego wypracowania poprawiac
rotter Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Opublikowano 5 Kwietnia 2008 jedna rzecz mnie zastanawia, a mianowicie, wydaje mi się że twój rocznik 2003 powinien w sumie jeździć na syntetyku czyli masz dobry zalany to tylko stare modele takie jak mój jeżdżą na minerale, jeśli pisze ci na zbiorniczku mineral to może korek ci ktoś wcześniej podmienił, no chyba że są auta z tego rocznika co jeżdżą na minerale ale nie wydaje mi się
LuNaTi Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Opublikowano 5 Kwietnia 2008 jedna rzecz mnie zastanawia, a mianowicie, wydaje mi się że twój rocznik 2003 powinien w sumie jeździć na syntetyku czyli masz dobry zalany to tylko stare modele takie jak mój jeżdżą na minerale, jeśli pisze ci na zbiorniczku mineral to może korek ci ktoś wcześniej podmienił, no chyba że są auta z tego rocznika co jeżdżą na minerale ale nie wydaje mi się mam w rodzinie jeszcze dwie audiczki , jedna to tez a4...korek na wyglad ma taki sam...bo patrzylem jak sie zachowuje plyn w obu autach w tym samym czasie, moze wyglada tak samo i rzeczywiscie co innego jest napisane...bo na napisy nie zwracalem uwagi tego nie wiem...jak bede u siebie w rodzinnym miescie, to sprawdze i dam znac... moze ktos kto ma a4 z 2003 niech sie wypowie, jaki ma korek...[br]Dopisany: 06 Kwiecień 2008, 00:03 _________________________________________________ok poszukalem troche czy to mozliwe zebym mial jakis "lewy" korek znalazlem stronke gdzie jest calkowita specyfikacja odnosnie zalecanych olei dla kazdgo samochodu! a konkretnie podal mi ja ctv... www.castrol.com moja specyfikacja: http://www.ew2.lubesinfo.com/printPage.asp?notes=True&id=212399&name=A4%20quattro%203.0,%20-Avant%20(162KW%20-5/6%20speed)&oci=False&codes=False&bid=70&sid=203 W uwagach w punkcie 3 wyraznie jest zapisane,ze do mojego auta idzie G002000 (a jest to mineral), mowia w ASo ze G004000 to zamiennik, i na razie zaczelo chodzic, wiec chyba maja racje Pytanie tylko czy G004000 to tez mineral ( na butelce zero informacji na ten temat) Dla pewnosci sprawdzilem tez specyfikacje a4 3.2 quattro, ktora idzie od 2004/2005 http://www.ew2.lubesinfo.com/printPage.asp?notes=True&id=229517&name=A4%203.2%20FSI%20Quattro%20(188kW)&oci=False&codes=False&bid=70&sid=203 Tez G002000 Pozdrawiam
rotter Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Opublikowano 5 Kwietnia 2008 żeby nie kłamać poszukam w książce sam naprawiam samochód bo to chyba tam wyczytałem jakie to oleje no i mam dwóch mechaników którzy pracują w renomowanych warsztatach i obaj sprawdzali te oleje i obaj powiedzieli mi to samo - sam zaczynam wariować przy tym temacie - choć tak jak mówiłem możliwe że twój łyka minerała. postaram się upewnić i napisze, dobrze by było żeby moderator coś na ten temat powiedział jak sam nie zgłupiał od tego tematu, może on coś wie a my biedne owieczki się błąkamy a tak swoją drogą to faktycznie idzie ............. piiii
Marcin81GT Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Panowie wlasnie zamierzam wymienic pompe bo juz probowalem wszystkiego i nic nie pomaga dowiedzialem sie juz jakie musza byc numery pompy oto numery do mojego rocznika moze komus sie przyda 8D0 145 156 K lub T ale nadal glupieje jaki plyn ma byc zalany wedlug tego co mam na zbiorniczu napisane musze zalac swag albo febi zielony M6162 OTO CO MAM NA ZBIORNICZKU NAPISANE NUR MINERAL HYDRAULIKQL HUILE MINERALE HYDRAULIKUE SEULEMENT USE ONLY MINERAL HYDRAULIC FLUID G 002000 a na tym grocie od zakretki mam oznaczenia 4A0 361 min max ale znam przypadek jaki mial kolega "LuNaTi" po zalaniu swagu wszystko mu buczalo nawet po wymianie pompy i zalaniu tym swagiem nic nie pomoglo dopiero wlal G 004000 i wszystko jest dobrze ma cichutko tylko ze zalane ponad stan Panowie czy ja tez powinienem zalac tym G 004000 tylko ze kolega ma rok 2003 fury a ja 1996 i tu sie gubie o to watek jaki napisal lunati napisany jest cztery posty wyzej od mojego Prosze o jakies sugestie
LuNaTi Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 no dobra, widac, nie moze byc kolorowo tak jak bym chcial, dzis zaczelo troszke wyc... ale nie tak bardzo strasznie , ale wyje jadac powoli na biegu przy przechodzeniu miedzy 1tys. 2tys. zauwazylem, ze jak wrzuce klimatronic na econ, albo calkowicie wylacze klime, nawiew to jest ciszej... moze to pasek?? ma ktos pojecie na ten temat? ogolnie daje rade jezdzic, ale mimo wszystko w piatek jestem w serwisie, beda szukac...
rotter Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 byłem u mechanika ma tam program przez który sprawdzają jakie oleje do danej marki, są połączeni z producentami i mają aktualizacje ściągane na bieżąco i jest jak wół g02 minerał g04 syntetyk niestety g02 jest nie produkowany i niestety piszą żeby stosować zamiennik i NIE piszą jaki - książka pisze by lać g02 ale tam sąopisane modele do 2001, jestem zdania żeby trzymać się febi i je stosować jako zamienniki, tym bardziej że są ogłoszenia na allegro że jakiś tam febi jest zamiennikiem g02 nie pamiętam który czy 61 czy 62 nie mam czasu szykać ale nie problem znaleźć i takiego należy szukać, nigdzie nie pisze że inne oleje są zamiennikami g04 tylko piszą że są to oleje syntetyczne - takie jest moje zdanie
LuNaTi Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 byłem u mechanika ma tam program przez który sprawdzają jakie oleje do danej marki, są połączeni z producentami i mają aktualizacje ściągane na bieżąco i jest jak wół g02 minerał g04 syntetyk niestety g02 jest nie produkowany i niestety piszą żeby stosować zamiennik i NIE piszą jaki - książka pisze by lać g02 ale tam sąopisane modele do 2001, jestem zdania żeby trzymać się febi i je stosować jako zamienniki, tym bardziej że są ogłoszenia na allegro że jakiś tam febi jest zamiennikiem g02 nie pamiętam który czy 61 czy 62 nie mam czasu szykać ale nie problem znaleźć i takiego należy szukać, nigdzie nie pisze że inne oleje są zamiennikami g04 tylko piszą że są to oleje syntetyczne - takie jest moje zdanie cholera to dziwne... to co jak ludzie oddaja autko do serwisu do ASO, maja na zbiorniku G002000 to co leja mechanicy?? szukaja febi czy G004000, pewnie G004 i mysle, ze chyba im nie wyje to...po wyjechaniu z aso...
Marcin81GT Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Poszukuje pompy wspomagania o numerach 8D0 145 155 L 110 bar szukalem na allegro ciezko znalesc mozne zna ktos inne sklepy internetowe gdzie znajde taka albo jakies konkretne linki bym prosil z gory dzieki pozdrawiam
rotter Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 byłem u mechanika ma tam program przez który sprawdzają jakie oleje do danej marki, są połączeni z producentami i mają aktualizacje ściągane na bieżąco i jest jak wół g02 minerał g04 syntetyk niestety g02 jest nie produkowany i niestety piszą żeby stosować zamiennik i NIE piszą jaki - książka pisze by lać g02 ale tam sąopisane modele do 2001, jestem zdania żeby trzymać się febi i je stosować jako zamienniki, tym bardziej że są ogłoszenia na allegro że jakiś tam febi jest zamiennikiem g02 nie pamiętam który czy 61 czy 62 nie mam czasu szykać ale nie problem znaleźć i takiego należy szukać, nigdzie nie pisze że inne oleje są zamiennikami g04 tylko piszą że są to oleje syntetyczne - takie jest moje zdanie cholera to dziwne... to co jak ludzie oddaja autko do serwisu do ASO, maja na zbiorniku G002000 to co leja mechanicy?? szukaja febi czy G004000, pewnie G004 i mysle, ze chyba im nie wyje to...po wyjechaniu z aso... pewnie leją g 004 i wyjedzie z serwisu to nie wyje a potem na forach piszą że pompa padła, wyje, ciężko chodzi i co tylko możliwe to ich spotyka, jestem zdania że lepiej samemu kombinować choć na pewno są ludzie którzy wymienili w aso i im chodzi i właśnie dlatego pewnie ten temat jest tematem może
LuNaTi Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 to co sugerujesz kupic febi mineralny i lac to qrde sam nie wiem, kto ma racje... moze rzeczywiscie kupie febi 6162 i zobaczymy...
rotter Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 jestem zdania że febi i wyciągać szczykawką powoli, pojeździć i wymieniać jak było pisane wcześniej aż nabierze normalnego koloru
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się