Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Problem ze wspomaganiem


Marcin81GT

Rekomendowane odpowiedzi

sprobuje nim zalac uklad!![br]Dopisany: 14 Marzec 2008, 17:28 _________________________________________________No i problem ze wspomaganiem nie minal spuscilem stary czerwony plyn od wspomagania ten co predzej zalewalem i zrobilem tak jak doradzano a wiec kupilem zielony febi M6162 2 litry jednym przeczyscilem uklad zrobilem to tak odczepilem ten waz pompa-magiel tuz przy pompie no i wezyk powrotny przy zbiorniczku ten waz co odkrecilem przy pompie zanuzylem w butelce plynu febi a ten przy zbiorniczku powrotny wlozylem do zwyklego pojemnika no i zaczolem krecic kierownica raz w prawo raz w lewo wszystko ok plyn z butelki zasysalo a wiec zaworki wszystko jest dobre plyn sie nie cofal tak dlugo krecilem az zaczol powrotem leciec zielony plyn i udalo sie lecial zluzylem calo butelke litrowa na przeczyszczenie nastepnie krecilem dalej by pozbyc sie calego plynu z ukladu wspomagania ,pozakladalem wszystkie weze te co odkrecalem.Nastepnie dolalem plynu do zbiorniczka i krecac na zgaszonym silniku kierownica raz w prawo raz w lewo zaczolem odpowietrzac uklad tak dlugo az przestaly robic sie bable piana.Ale po calym procesie nic sie nie zmienilo tak jak buczalo tak buczy wszystko ze az nie idzie usiedziec w aucie a co pozatym idzie plyn w zbiorniczku zmienil kolor zrobil sie taki jakby siwy a nie zielony juz nie mam sil nie wiem czy wymienic pompe czy zaworki czy maglownice zglupialem choc dodam ze jak skrece kiera na maxa to pompa tak strasznie zgrzeczy ze szok czy ktos jest mi wstanie POMOC !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.moze pompa sie skonczyla przez wczesniejszy plyn

2.to ze zmienil kolor to najprowdopodobniej albo w ukladzie zostal jeszcze poprzedni plyn(w pompie)bo z niej najciezej usunac,albo uklad jeszcze zanieczyszczony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie ale nie wiem czy czasem juz pompa nie jest w d....moze opisze jak ja predzej prowadzilem ten proces wymiany jeszcze na czerwony plyn ktory dodam tez byl mineralny.A wiec tak spuscilem stary plyn odkrecajac wezyk pompa zbiorniczek i plyn zlecial nastepnie przy odkreconym wezu odpalilem auto na pare sekund niewiem moze na 15s tak z dwa gora trzy razy by pompa wyplula stary plyn zalozylem wezyk i zalalem nowy plyn po czym odpalilem znowu auto i tu juz podczas odpalenia pompa strasznie zaczela warczec wiec zaraz szybko zgasilem poszedlem do znajomego mechanika spytac co jest ze tak warczy a on ze nie mam sie przejmowac tylko dolewac plynu i to ustanie wiec odpalilem kolejny raz warczy ale z czasem jak dolewalem przestawala warczecz bo warczala z braku plynu i nie wiem czy tu nie zrobilem bledu bo teraz to nie moge usiedziec w aucie tak mi wyje wszystko i jak skrecam kierownica to czuje takie lekkie mrowienie w kierownicy nawet trudno stwierdzic gdzie to wyje bo takie to wszystko stlumione i sie roznosi po calym aucie.Dodam jeszcze ze przed wymiana plynu nie mialem tego wycia ale juz podczas skrecania na maxa kierownica strasznie skrzeczala pompa!Wstyd sie przyznac dopiero puzniej poczytalem opinie na forum i kupilem zielony plyn i przeplukalem uklad oraz odpowietrzylem jak nalezy ale nie wiem czy juz nie za puzno bo wszystko jak wylo tak wyje nadal :wallbash::(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tanim kosztem zostaje ci jeszcze raz zmienic plyn moze pomoze(odzyska zielony kolor) .......trzeba bylo najpierw zalac pelen zbiorniczek plynu pod max zanim odpaliles auto,wtedy jak autko chodzilo na biezaco uzupelnialbys braki bo napewno poziom by opadl,na suchym ukladzie niepowinno sie zapalac autka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak 5litrow to 6 niema sensu wlewac,jedynie pompe wymieniic choc jeszcze dla pewnosci podjedz do kogos na diagnoze najlepsze opinie kilku osob

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wiem to ze w profesjonalnym warsztacie nie kwapią sie do wymiany płynu w spomaganiu(boją sie czy co,albo poprostu wychodzą z tego założenia że to robota serwisowa tylko jest)),ale oczywiście w garażu(warsztat amatorski)to chętnie to zrobią na co nigdy bym sie nie zgodził.w aso biora z płynem i płukaniem do 250zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znam niejeden garazowy warsztat w ktorym mechanik ma 100razy wieksze pojecie o mechanice niz niejedno ASO,wiec po co przeplacac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a wiec tak jak pisalem wymienilem na zielony febi M6162 teraz tak czy ten febi to mineral czy syntetyk? i czy faktycznie jesli wyje to mozliwe ze pompa wspomagania bo dla mnie to jest dziwne by poma ktora jest tuz przy zderzaku powodowala ze tak glosny tlumiacy dzwiek jest w srodku auta a jak wysiade z auta i chce sie przysluchac skad wychodzi sie to wycie to juz sam nie wiem czy to wyje pompa czy gdzies w ukladzie kierowniczym?? bo roznosi sie po calym aucie jak juz napisalem wczesniej nie mam zadnych ubytkow plynu zadnych wyciekow stan jest ok i sie nie zmienia plyn sie nie pieni po wymianie i odpowietrzeniu w zbiorniczku cisza ale wycie jest nie do wytrzymania. Na co stawiac??Pomocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam jeszcze pytanie czy moge uklad wspomagania przeplukac np benzyna bo jesli tak to wydaje mi sie ze benzyna bardziej pomoze wyplukac syfy bo juz zluzylem tyle litrow plynu a nadal mam syf z zielonego febi robi mi sie taki jakby siwy i nie przezroczysty a plywa taki syfek w nim prosze o jakies sugestie na temat plukania benzyna bo wydaje mi sie ze benzyna wyparuje ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem podobną sytuację jak Marcin81GT, czyli nalałem płynu syntetycznego (żółty FEBI) i pompa się rozsypała, więc wymieniłem wczoraj pompę na NOWA i zgadnijcie co?? Qfa to samo!!! Pompa brzęczy, w zbiorniczku się pieni... Nie mam już do tego siły. :wallbash: pomóżcie[br]Dopisany: 26 Marzec 2008, 16:43 _________________________________________________zaznaczam że tym razem płyn odpowiedni i ukłąd wypłukany ze dwa razy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem podobną sytuację jak Marcin81GT, czyli nalałem płynu syntetycznego (żółty FEBI) i pompa się rozsypała, więc wymieniłem wczoraj pompę na NOWA i zgadnijcie co?? Qfa to samo!!! Pompa brzęczy, w zbiorniczku się pieni... Nie mam już do tego siły. :wallbash: pomóżcie[br]Dopisany: 26 Marzec 2008, 16:43 _________________________________________________zaznaczam że tym razem płyn odpowiedni i ukłąd wypłukany ze dwa razy

"NOWA" = "sprawna używana"

ili, nowa = sprawna nietykana?

bo to różnica

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie chce się spierać bo wiadomo że wszystkiego nie można wiedzieć ale czerwony lub pomarańczowy to syntetyk a mówie tu o płynach o oznaczeniu G 004 000 czyli syntetyk i możliwe że istnieją inne oleje mineralne o tym kolrze lecz nie mająone oznaczenia o którym pisałem i z tego co wiem oleje o tym oznaczeniu czyli G 004 000 są tylko w tym kolorze i na allegro można to doczytać i tu jak wcześniej wspominałem był ten temat i też była poruszana kwestia kolorów i tak jak mówiłem oleje o tym oznaczeniu nie występują w innym kolorze

chcesz powiedziec ze G004000 to nie to samo co G002000?? mi w Audi powiedzieli,ze G002000 zostaly wycofane i teraz sa zastapione G004000

to jak to jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie jest to do końca to samo...Wcześniej był podział na minerał i syntetyk. Wczoraj akurat byłem w ASO żeby kupić taki płyn (minerał) i gość mi powiedział, że G002 już nie robią tylko G004. Ale koleś się mnie pytał czy ma być zielony.

Pytałem czy jest to olej mineralny czy syntetyk ale nie był w stanie stwierdzić jaki, powiedział, że w tym przypadku nie ma znaczenia - G004 jest zamiennikiem G002 i innego do mojego auta nie kupię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ktos zna inny sposob plukania ukladu wspomagania juz wlalem 4 litry plynu zielonego febi na przeplukanie a wszystko caly czas mi wyje a jak spuszcze plyn to jest caly czarny jakby mol w nim jakis byl tak to okresle bo innaczej nie idzie pomocy bo na plyn nie wyrobie:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie bylo juz prawie ok, do wczoraj kiedy skusilem sie odciagnac strzykawka 300ml i zalac to co mialem jeszcze w butelce...

zrobilo sie jeszcze gorzej!!

na logike, przypuszczam juz ze problem moze lezec tylko po stronie odpowietrzenia

ale jak to zrobic porzadnie, slyszalem rozne teorie ale jakos zadna mi sie nie sprawdzila...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...