LuNaTi Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 sprawdzilem dzis stan oleju w zbiorniczku, okazalo sie ze jakby troszke ubylo...moze sie odpowietrza i wypelnia uklad plynem , w kazdym badz razie w zwiazku z tym dolalem ~70ml i znowu jest cicho, idealnie, nic nie brzeczy calkowicie, zobaczymy na jak dlugo za pare dni opisze jak sie to potoczylo...
P@włok Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Poszukuje pompy wspomagania o numerach 8D0 145 155 L 110 bar szukalem na allegro ciezko znalesc mozne zna ktos inne sklepy internetowe gdzie znajde taka albo jakies konkretne linki bym prosil z gory dzieki pozdrawiam Tu masz używkę: http://www.allegro.pl/item341909308_audi_a4_1_6_1_8_95_99r_pompa_wspomagania_.html Tu facet ma podobne pompy (komentarze ma w porządku), więc możesz się z nim skontaktować czy nie ma twojego modelu (a poza tym podobne modele też zazwyczaj pasują): http://www.allegro.pl/item342122632_pompa_wspomagania_vw_passat_a4_superb_nowa_.html A u tego faceta ja kupiłem: http://www.allegro.pl/item338119090_pompa_wspomagania_vw_passat_audi_skoda_nowa_.html i nie polecam, ponieważ pompa przyszła uszkodzona (niestety przed licytacją nie przeczytałem jego komentarzy), reklamacje załatwił pozytywnie (przesłał nową), ale za robociznę mechanika nikt mi nie zwróci. A poza tym jeszcze nie wiem czy działa, bo przyszła wczoraj i dopiero dziś wieczorem odbiore samochód od mechanika (mam nadzieje:)). Aha i jest jeszcze jeden haczyk; mechanik musi mieć firmę, bo musi podbić kartę gwarancyjną! Inaczej nie uznają gwarancji. Mam nadzieje ze pomogłem
Marcin81GT Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2008 no dzieki ale juz wlasnie zamowilem nowke o numerach 8D0145156 takie jakie sa zalecane do mojego modelu i czekam na nia pozdrawiam i dzieki za pomoc mimo wszystko:)[br]Dopisany: 11 Kwiecień 2008, 19:57 _________________________________________________czy ktos jest w stanie mi powiedziec czym mozna czyscic magiel gdyz ja wyciagnalem swoj by go przeczyszcic jestem w trakcie wymiany pompy i mowie sobie ze jak zrobic to dokladnie wiec wyciagnalem magiel wszystkie weze doslownie wszystko kupie pompe wszystko wyczyszcze i zaleje plynem m6162 zielony febi czy dobrze robie ????????????pozdro aha i nie dostalem pompy 8D0145156 firmy ZF a jakas produkcji hiszpanskiej ale te same numety 8D0145156 roznica tylko 30 zl w cenie na allegro czy zrobilem blad czy to nie ma roznicy ?????????????
P@włok Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Ja dałem sobie spokój z tym kombinowaniem, mam już tego dosyć. Oddałem samochód do zakładu który zajmuje się tylko wspomaganiami ( http://maglownice.polskareklama.pl/index.php?maglownica=naprawa ). Za wszystko powiedzieli mi 1200PLN, czyli wymontowanie całego układu, wyczyszczenie, wymiana pompy, czyszczenie maglownicy=regeneracja, bo i tak trzeba ją rozebrać, palcem się nie dotknę. Mogłem tak zrobić od razu straciłbym mniej nerwów i kasy. P.S. a tak swoją drogą to jedna mała pomyłka i tyle je...ia.
Marcin81GT Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2008 juz jestem po czyszczeniu magla i mozna go wyczyscic bez rozbierania tzn wyciagnac go wystarczy i nie trzeba rozbierac na czesci pierwsze wystarczy klucz 15 plaski i kluczem krecic ten trzonek co przychodzi kolumna kierownicza i strzykawka wstrzykiwc benzyne nastepnie krecic dalej i pod cisnieniem benzyna z magla wytryskuje zabieraajacc ze saba syf z magla ja mialem doslownie mol w maglu poczyscilem wszystkie weze teraz czekam na pompe magiel juz mam wsadzony jeszcze tylko pompa i zalanie plynem a powiec mi jaki plyn ci wlali w tym zakladzie ????????????[br]Dopisany: 22 Kwiecień 2008, 21:30 _________________________________________________wlasnie jestem przed zalozeniem nowej pompy mialem sciagniety magiel.zdazylem wszystko zalozyc czy ja musze jakos specjalnie caly uklad odpowietrzac tzn zalewac ten magiel czy wszystko skrecic na sucho i normalnie zalac plynem i przeprowadzic proces odpowietrzania???
Marcin81GT Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2008 O to co mam znowu do powiedzenia otorz kupilem nowa pompe wspomagania dalem za nia 300zl z allegro predzej wyczyscilem magiel wyciagajac go na zewnatrz wszystkie weze itp doslownie caly uklad po zalozeniu pompy doslownie szok i tu zalapalem dola gorzej jak bylo wszystko skrzeczy jak krece to doslownie jakby wiartara udarowa masakra az nie chce sie wierzyc.Postanowilem popuscic lekko na napinaczu paska tak by pompa mialo lzej przytrzymujac napinacz kluczem i okazalo sie ze trochce ciszej chodzi wiec doszedlem do wniosku ze ta niby nowa pompa jest rozje.....i mialem racje po wlozeniu starej odrazu ciszej fakt tez buczy ale 100razy ciszej od tej nowej tylko ze teraz raz wspomaganie mam a raz nie mam bo stara tez pewnie jest rozjeb............. tak to jest z tym allegro chyba lepiej bedzie kupic uzywke od kogos kto ma z rozbiurki i dobra a ta co kupilem jestem zmuszony odeslac na gwarancje aha jeszcze jedno stwierdzilem ze przyczyna w tej pompie co kupilem sa lozyska gryz jak ruszam tym czpieniem od pompy gdzie przychodzi kolko ktore napedza pasek to wszystko sie rusza we wszystkie strony na lozysku poprostu zostalem oszukany i sprzedano mi bubel a nie pompe szukam dalej pozdrawiam aha przyczyna buczenia moze byc nawet napinacz paska wielorowkowego poprzez ktory dostaja po pupie lozyska w pompie to jest moje zdanie z wlasnego doswiadczenia pozdrawiam MOZE JAKIES KOMENTARZE !!!!!!!!!! aha jak co to szukam pompy o numerach moze ktos wie 8D0 145 155L orginalna do mojego modelu lub zamiennik bo tej orginalnej juz nie produkuja 8D0 145 156 pozdro
LuNaTi Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 qrna dziwne, moze masz niedpowietrzony ten uklad i co bys nie zrobil to zawsze zapowietrzony... moze pojedz do kogos kto ma jakies z tym doswiadczenie...
P@włok Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 O to co mam znowu do powiedzenia otorz kupilem nowa pompe wspomagania dalem za nia 300zl z allegro predzej wyczyscilem magiel wyciagajac go na zewnatrz wszystkie weze itp doslownie caly uklad po zalozeniu pompy doslownie szok i tu zalapalem dola gorzej jak bylo wszystko skrzeczy jak krece to doslownie jakby wiartara udarowa masakra az nie chce sie wierzyc.Postanowilem popuscic lekko na napinaczu paska tak by pompa mialo lzej przytrzymujac napinacz kluczem i okazalo sie ze trochce ciszej chodzi wiec doszedlem do wniosku ze ta niby nowa pompa jest rozje.....i mialem racje po wlozeniu starej odrazu ciszej fakt tez buczy ale 100razy ciszej od tej nowej tylko ze teraz raz wspomaganie mam a raz nie mam bo stara tez pewnie jest rozjeb............. tak to jest z tym allegro chyba lepiej bedzie kupic uzywke od kogos kto ma z rozbiurki i dobra a ta co kupilem jestem zmuszony odeslac na gwarancje aha jeszcze jedno stwierdzilem ze przyczyna w tej pompie co kupilem sa lozyska gryz jak ruszam tym czpieniem od pompy gdzie przychodzi kolko ktore napedza pasek to wszystko sie rusza we wszystkie strony na lozysku poprostu zostalem oszukany i sprzedano mi bubel a nie pompe szukam dalej pozdrawiam aha przyczyna buczenia moze byc nawet napinacz paska wielorowkowego poprzez ktory dostaja po pupie lozyska w pompie to jest moje zdanie z wlasnego doswiadczenia pozdrawiam MOZE JAKIES KOMENTARZE !!!!!!!!!! aha jak co to szukam pompy o numerach moze ktos wie 8D0 145 155L orginalna do mojego modelu lub zamiennik bo tej orginalnej juz nie produkuja 8D0 145 156 pozdro Też miałem taką sytuację (luz na wałku), wysłałem do reklamacji, potem przysłali nową, tam już wałek był sztywno, ale pochodziła 20min. i wałek się urwał i tej reklamacji już nie uznali (nie odpuszcze im, sprawa idzie do federacji konsumenta). Ty też kupowałeś może w firmie "maximus", nick z allegro "motomaximus"?
Marcin81GT Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2008 P@wlok a moze lepiej bedzie kupic uzywke ale orginalna pompe z rozbiurki wydaje mi sie ze to bedzie najlepsze rozwiazanie
P@włok Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 P@wlok a moze lepiej bedzie kupic uzywke ale orginalna pompe z rozbiurki wydaje mi sie ze to bedzie najlepsze rozwiazanie Z używkami jest tak że nie wiadomo jaka sie trafi, chyba że umowisz sie tak ze sprzedajacym, ze w razie czego zwrocisz. Ja po prostu oddalem samochod do specjalistów, bo już miałem tego dosyć. Niech oni się martwią co z tym zrobic.
Marcin81GT Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Ja wlasnie dzis zamowilem uzywke za 170zl i umowilem sie ze sprzedajacym ze w razie wu ja zwruce ale daje mi gwarancje rozruchowa pozdrawiam
dorian30 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Maglownica po regeneracji chodzi u mnie bajkowo, układ kierowniczy oki, żadnych stuków, szumów pompy- jak to było dotychczas.Odrazu powiem że dałem tyłka z płynem do wspomagania.Nakrętka zielona na zbiorniczku, płyn wydawało mi się że czerwony. Dolałem oryginał czerwony a przy okazji jak mi niefachowcy podpowiedzieli doktorka do wspom...żeby zatamować wyciek.Uratowałem pompę ale 750 złociszy poszło.Teraz BAJKA Całość robił fachmajster-gwarancja 1 rok AHA-maglownica po regeneracj z uszczelniaczami , symeringami i coś tam jeszcze oryginał audi A4. pOZDRAWIAM
Marcin81GT Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2008 NIe rozumie tego posta czyli co jaki powinenes na;lac orginalny plyn chodzi o kolor oraz czy mineral czy syntetyk??? Ja mam magiel ok nie mam zadnych wyciekow w ze zbiorniczka nic mi nie ubywa ale za to pompa wyje
LuNaTi Opublikowano 10 Maja 2008 Opublikowano 10 Maja 2008 Nie wiem czy sobie poradziliscie ze swoim problemem, ale ja swoj uwazam dzis za zakonczony... Okazalo sie ze kiedy pisalem o tym jak to panowie wymieniali mi rozrzad i przy okazji zeby wymienic rozrzad musieli odkracic pompe wspomagania ( niby przeszkadzala, zeby cos tam odkrecic) to wiadomo odciagneli plyn gora...troszke, zeby nie cieklo....kiedy beda wyjmowali pompe... Dodam, ze nic nie wylo, kiedy oddawalem auto na wymiane rozrzadu... pozniej zalali jakims swagiem...myslalem i oni tez ze to wina plynu, ze tak pompa wyje...pozniej ze pompa moze zuzyta..kosztow mi narobili na 850zl (robota, z 4litry plynu, pompa) nie mowiac ile czasu i nerwo... dzis juz wiem, ze jak wyciagali plyn gora, to bezposrednio przez dziurke w zbiorniczku.... a to podstawowy blad!!!, dlaczego?? a to dlatego, ze zbiornik jest skontruowany w taki sposob, ze pod korkiem znajduje sie przestrzen na plyn, a pozniej zbiorniczek sie zweza.. i na dole ma jakby dwie rurki..a nad tymi rurkami w srodku pomiedzy ta przestrzenia, a rurkami, jest filtr (mozna powiedzie, ze filterek) i nie sluzy on tylko, do tego aby plyn byl czysty...ale zapobiega spienianiu sie oleju, kiedy powraca z ukladu do pompy!!! i jak go nie ma, to jakiego plynu byscie nie zalali to bedzie wylo!! i wlasnie, zdolni panowie ktorzy wysysali plyn gora, powinni zbiorniczek zdjac z przewodow (zdjac z dwoch rurek) i wsadzic sobie ten swoj ssak w rurke bezposrednio, a nie przez zbiornik nisz czac piapierowy filtr!! na dodatek nawet sie do tego nie przyznali, bo pewnie pomysleli ze filtr jest tylko, aby plyn ktory sie dostaje do ukladu byl filtrowany...i uznali, ze to maly szczegol, zeby powiedziec, ze ich ssak wbil sie w filtr i wyciagneli go razem ze ssakiem... ah, ile sie nameczylem dochodzac do tego...stracilem 3 miesiace i 850zl...przez glupote i lenistwo mechanikow... takze, jezeli bylo wszystko git i oddaliscie gdzies auto na wymiane plynu i teraz cos wyje...to zapewne wasi zdolni mechanicy rowniez wypiepr* filtr ze zbiorniczka cena nowego zbiorcznika w aso 71zl za robote u ludzi ktorzy, maja o tym jakies pojecie zaplacilem 70 (trzeba sie troche narobic zeby odkrecic ten zbiornik, przynajmniej u mnie w 3.0)
Marcin81GT Opublikowano 11 Maja 2008 Autor Opublikowano 11 Maja 2008 No ja juz tem mas swoj problem rozwiazany kupilem nowa pompe i po zalozeniu jej okazalo sie ze jest rozj.....,szlak mnie trafil postanowilem kupic uzywke, i co sie okazalo zalozylem i mam cicho moze od czasu do czasu jest ja tam troszke slychac ,wkoncu to uzywana po 140 tys przebiegu ale koszt pompy nie drogi 150zl wiec jak padnie to sie wymieni predzej rozebralem cale serwo magiel wyczyscilem powymienialem zaworki weze poczyscilem,itp nie wspomne o tym ile litrow cplynu zurzylem chyba kolo 8 litrow,no ale ciesze sie ze juz jest wszystko ok umnie jednak miala wina pompa musial juz byc wlany jakis doktorek bo po wymianie plynu zaczelo mi wszystko buczek, proste zalalem nowy rzedszy od doktora pompe wyplukalo z doktorka i zaczelo buczec aha LUNATI gdzie ty masz w zbiorniczku papierowy filtr ja mam tylko taka siateczke jak otworze korek moze doslesz jakies fotki ???
LuNaTi Opublikowano 15 Maja 2008 Opublikowano 15 Maja 2008 aha LUNATI gdzie ty masz w zbiorniczku papierowy filtr ja mam tylko taka siateczke jak otworze korek moze doslesz jakies fotki ??? no u mnie to tak nie wyglada, fotek juz nie mam mozliwosci zrobic, poniewaz zbiornik jest zamontowany zalany, ale ty zapewne mowisz o takim sitku jak jest przy wlewie plynu do spryskiwaczy... a u mnie przy korku takiego sitka nie bylo, byl tylko nisko zamocowany taki jakby filtr ( nie wiem czy to papierowy, tak to ujolem, moze to jakies tworzywo...podobny do filtra powietrza, tyle ze mniejszych rozmiarow ) ale tak jak pisalem, jest on wazny poniewaz jego zadaniem jest zapobieganie spienianiu sie wracajacego plynu z ukladu do zbiornika.
Marcin81GT Opublikowano 31 Maja 2008 Autor Opublikowano 31 Maja 2008 no ja mam tez takie sitko ono jest ponizekj kreski minimum i nie widac tego jak jest zalany plyn ma takie malutkie dziurki mikroskopijne no i jes w ksztalcie prostokata w rogu zbiorniczka ale jak spuszcze plyn to ja mam to sitko a co pod tym sitkiem jeszcze cos sie znajduje????? bo chyba papierowy filtr nie da rady sie wyssac przez te dziurki od filtra:)[br]Dopisany: 15 Maj 2008, 17:58 _________________________________________________Mam pytanko Panowie kupilem uzywana pompe i zalalem ja plynem Febi M6162 bylem w miare zadowolony bo pompa wyla lekko.Co tu duzo wymagac w koncu to uzywka ,ale po miesiacu wyczytalem na forum ze zamiennikiem orginalnego plynu G002000 jest G004000 tez koloru zielonego wiec kupilem go porownalem konsystencje tego Febi M6162 z tym G004000 i stwierdzilem ze oba sa zielone i ten G004000 jest gesciejszy od tego febi M6162 wiec mysle bedzie napewno lepszy.Mieszac obydwa plyny mozna gdyz sa zielone,wiec spuscilem juz ze zbiorniczka szczykawka ok 200ml tego febi M6162 i zalalem G004000,tylko ze teraz jak sie wymieszalo to raz wspomaganie mam a raz nie mam.Jak puszcze gaz wspomagania nie mam jak dodam gazu to wspomaganie wraca.Co to moze byc moze powinienem spuscic ten febi caly i zalac na nowo tym G004000 a nie przez zbiorniczek,moze te plyny nie moga sie mieszac mimo ze maja te sme kolory prosze o jakies sugestie bo moim zdaniem im gesciejszy plyn tym powinno byc lepiej!!!!!!!!!!!!!!!!pozdrawiam
kokos1234567890 Opublikowano 5 Czerwca 2008 Opublikowano 5 Czerwca 2008 Witam, ja wczoraj robiłem po zakupowy przegląd i przy okazji musiałem wymienic przewody od wspomagania bo były nie szczelne. Przed przeglądem miałem czerwony płyn i wszystko było super. Dziś jak odebrałem to po uruchomieniu wyło całkiem głośno potem sie troche ściszyło. Pytałem przed wyjazdem z serwisu powiedzieli że ucichnie. Niestety zrobiłem 300 km i jest wcale nie lepiej czasem gorzej (zwłaszcza po uruchomieniu). Po przeczytaniu tego wątku wydaje mi się że nie odpowietrzyli układu. Płyn nalany jest po sam korek. Spróbuje pokręcić kierownicą przy zgaszonym silniku może będzie lepiej. Co zalecacie? Załoze się że zaraz każą mi wymieniać pompę, a chciałbym uniknąć wydawania kasy na marne. Pozdrawiam
Marcin81GT Opublikowano 5 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2008 Kokos wiesz dlaczego nalali ci plynu pod sam korek??????moim zdaniem cwoki nie znaja sie na wymianie plynu i wysysajac ci plyn ze zbiorniczka uszkodzili sitko w zbiorniczku pod ktorym znajduje sie papierowy filter poprostu wyssali go spuszczajac plyn.A wlasnie ten filtr zapobiega spienianiu sie plynu w zbiorniczku.W aso mysla ze ta siatka sluzy tylko do zatrzymywania wszelkich zanieczyszczen a to nie prawda.Wiec moim zdanie nalali pod sam korek po to by plyn sie nie spienial to raz ,a dwa niedobre to jest dla calego ukladu wspomagania bo moze ci rozszczelnic maglownice a regeneracja wcale nie nalezy do tanich.Odciagnij troche plynu i sproboj odpowietrzyc jak to nie pomoze to poprostu wruc do aso i niech ci to zrobia jak dali jakas gwarancje.No chyba ze sie myle przyczyna rowniez moze lezec po stronie plynu moze zalali ci jakis stary plyn o innych wlasciwosciach i dlatego buczy wyje itp.Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się