waldikrk 0 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Jeżdże od 2001 roku Audi A-4 nowy model i mam problem bo na drzwiach od strony kierowcy (dolna część drzwi) wychodzi rdza ,,,,byłem w salonie z zapytaniem co jest grane i gdzie ten OCYNK na blasze ,,,który ma zabezpiecząć przed korozją ,no i gdzie ta gwarancja 12 letnia .No to usłyszałem ,że samochód gdyby był przez wszystkie lata serwisowany w AUTO-SPECJAL to drzwi były by naprawione ,ale ,że samochód od czasu zakończenia okresu gawarancyjnego na podzespoły serwisowałem w serwisie BOSCH-a to z gwarancji na blache NICI ,,,,,,,Szukam osób z podobnym problemem ,bo uważam ,że samochód który kupiłem jako nowy w salonie w Krakowie nie był samochodem idealnie NOWYM ( no bo czy to możliwe ,że garażowany i bezwypadkowy)może rdzewieć///????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski 2 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Myślę że podjedz do Bełtowskiego, a jak nie to opinia niezależnego rzeczoznawcy. Serwisy prowadzą politykę spychologi , jak nie serwisowałeś się bujaj..a to nie prawda. Zapewne jak się nie dogadasz polubownie to sąd... Walcz o swoje :th: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldikrk 0 Opublikowano 11 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Witaj, powiem Ci ,że kontaktowałem się z rzeczoznawcą z ulicy Cystersów ,,i gość powiedział ,że nie mam szans jako pojedynczy przypadek walczyć z KULCZYK biznes ,ale więcej ludzi z organizaowani jako grupa szanse wzrastają ,,,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doman13 0 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 ja widziałem w ASO pismo że 12 letnia gwarancja obowiązuje tylko przy corocznym sprawdzeniu stanu technicznego warstwy lakierniczej. Poza tym rdza w 7 letniej bezwypadkowej audi, to jest tak samo jak spotkać na ulicy prawdziwego Yeti. Ja jeżdzę 2 razy straszą audiolką i śladu rdzy nie ma, gdzieniegdzie ślady po uderzeniach kamieni i małe odpryski klaru (muszę naprawić) ale rdzy ani ani. Wiem jedno ciężko będzie Ci skompletować grupę bo Audi po prostu nie rdzewieje. Dobry prawnik Cię ratuje. Bo kupiłeś Auto które było bite (chyba że w fabryce zapomnieli położyć ocynk ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voxan69 0 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Dlatego mój kolega jeżdżący Mondeo 2005 rok, po zakończonej gwarancji postanowił jeździć do serwisu tylko na przegląd powłoki lakierniczej. Podobno koszt bardzo niski a gwarancja zostaje. On tak robi bo Fordy rdzewieją. Może to jest jakiś sposób. Ale w sumie to dziwne, że Audi rdzewieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś 2 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Audi po prostu nie rdzewieje Ale w sumie to dziwne, że Audi rdzewieje. :mysli :polew: To wszystko to gowno prawda. Audi rdzewieja i to w takich miejscach, ze glowa mala. Poszukaj w klubie A3 oni tam grupowo pisali do Kulczyka jak sie nie myle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarko 9 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Audi po prostu nie rdzewieje Ale w sumie to dziwne, że Audi rdzewieje. :mysli :polew: To wszystko to gowno prawda. Audi rdzewieja i to w takich miejscach, ze glowa mala. Poszukaj w klubie A3 oni tam grupowo pisali do Kulczyka jak sie nie myle. a jakie to miejsca ? Bo chciałbym wiedzieć, a nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś 2 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 jarko, np. przy listwach dachowych (to jest jedno z najbardziej nietypowych miejsc), maski silnika od strony silnika przy rancie szyby, przy listwach drzwiowych, a niedlugo beda bomble na przednich nadkolach co u niektórych (gromadzi sie bloto na rancie), nie wiem jak z tylnimi, tylnie klapy przy blendach potrafia rdzewiec... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarko 9 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Dzięki Pikuś za info, jutro będę się musiał dokładnie przyjrzeć memu autku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś 2 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Jak masz poliftowe autko to maski sie nei tyczy, przynajmniej ja sie nie spotkalem. Co do dachu to czesta przypadlosc A3 ale w A4 tez sie trafia, a nawet w A6 widzialem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas-audi 1 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Walnij jakies pisemko np do Auto swiata, oni czesto w artykulach wrzucaja mail klienita, swoja opinie i odpowiedz serwisu w tym wypadku audi - oni przewaznie sie chca obronic aby ich nie oczerniono Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski 2 Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Może jeśli kupowałeś nowe w ASO to może była szkoda parkingowa w servisie.Sprawdz sobie autko czujnikiem ,może u innego rzeczoznawcy PZM np. ul Brzozowa lub Kościuszki. Wiesz jeden powie to drugi to..oni też są dobrzy.Ja jak kupiłem megane pojechałem ustalic nr.silnika bo były niewidoczne i stwierdził że sie nie da odczytac że sa bardzo zniszczine przez rdze/podobno sprawdzał środkami specjalnymi/dokładnie nie pamietam ile ale zapłaciłem ok 300 zł.Dostałem skierowanie na nabicie nr.na stację diagnostyczną i tam....miły Pan stwierdził co za idiota kazał mi nabijac nowe nr.Przetarł papierm sciernym delikatnie i same sie pokazały.... Jak pojechałem zbyli mnie,bo nie miałem paragonu... Paranoja.Trzeba być czujnym na każdym kroku,bo nas wszyscy są wydymać.... :th: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzeźnik. 0 Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 waldi ja mam podobny problem , zauważyłem przy ostatnim myciu auta że w miejscach uderzenia kamyczkiem w drzwi pojawiły się bąble o średnicy 3-4 mm jest ich razem ze 6 na drzwiach przednich i tylnich , nie powiem wkur.... się . samochód jest krajowy z historii serwisowej niebity , serwisowany był w autospecialu aż do ostatniego razu , jak kupiłem to zrobiłem serwis we własnym zakresie . Nie byłem z tym jeszcze w aso , znajomy lakiernik powiedział że to się zdarza w audi , także bezwypadkowych . niezła kupa francuza miałem wcześniej i nie wiedział co to rdza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audia4s4 0 Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Ja tam miałem chyba ze 20 audików i w żadnym nie miałem grama rdzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domel-x 0 Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 kurde a w moim oooo ocynk lekko sie utlenił pod przednim grilem i prawe przednie nadkole malutkie bąbelki ,zdrapałem farbe i biały utleniony ocynk nie rdza ,jednak najgożej to pordzewiała mi uszczelka tylniej szyby ,spuchła poprostu może wie ktoś czy można wymienić tą uszczelke bez wyciągania szyby?? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się