Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL B5] Wymiana łącznika stablizatora i tuleji stabilizatora


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , dzisiaj chce wymienic gume i lacznik stabilizatora , ale nie mam kanalu i moje pytanie jest takie : Czy moge go wymienic na podniesionym aucie ? Czy jak w przypadku wachaczy auto musi stac na kolach ?

Opublikowano

Możesz wymieniać na podniesionym aucie.

Opublikowano

Możesz wymieniać na podniesionym aucie.

:hi:[br]Dopisany: 17 Listopad 2011, 14:08_________________________________________________chlopaki potrzebuje pomocy :) wczoraj bez problemu odkrecilem nakretki ale w jaki sposob wybic sruby z lacznika ? czy w jakis sposob podnoscicie i ustawiacie stabilizator zeby lacznik sie ulozyl i sruba wychodzi ? jak ktos ma jakis patent to prosze o wskazowki :) dolna to mozna mlotkiem puknac ale przy tej gornej jest zaraz mocownie amora i nie ma jak podejsc ......

druga sprawa to tuleja stabilizatora , ona jest w ksztalcie mimosrodu i ma rozceicie .... czy to rozciecie powinno byc w storne podwozia ? bo wtedy guma wchodzi w kanal w podlodze , pozatym jaki i czym ustawiacie stabilizator zeby dobrze osadzic ta tuleje gumowa , bo u mnie jak przykrecilem obejme to guma powinna opierac sie na poszezeniu na stabilizatorze ale u mnie jakby byla za krotka tuleja i jest przerwa i wogole jakosc dziwnie to sie ulozylo po skreceniu .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...