luzakk1988 Opublikowano 21 Listopada 2011 Autor Opublikowano 21 Listopada 2011 Mam podrzucic jutro po południu do mechanika bo chce ja miec na rano zeby sam zobaczył objawy, tak że w środe pod wieczór napisze rezultat <sorki za pisownie śpieszę się>
tomekkarauda Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 Kolego czekamy ,dawaj ten rezultat ,co ten mechanik ustalił....
mar_92 Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 Widocznie mechanik jeszcze nie ustalił przyczyny :>
luzakk1988 Opublikowano 24 Listopada 2011 Autor Opublikowano 24 Listopada 2011 Głupia sprawa hm zrobił coś nie mówiąc co i pieniędzy za to nie wział (tzn wział tylko za naprawę immo bo też zleciłem mu to przy okazji), powiedział że ma palic na dyk teraz i tak dzisiaj było (przy -7), ale jutro skocze do jego dobrego znajomego i go podpuszcze zeby zadzwonil sie dowiedziec, jedyne co zaUWAZYLEM TO WYCIEK POD FILTREM OLEJU KTOREGO RACZEJ WCZESNIEJ NIE BYLO,
chriss Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 a ja nadal uważam ze po wymianie rozrządu nie ustawił kąta wtrysku więc dobrze wiedział co mu dolega ,poprawił kąt i teraz gada od pierwszego
tomekkarauda Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 Tak dla pewnośći zapytam kąt wtrysku sprawdza się na rozgrzanym silniku i na uruchomionym czy na zapłonie i na zimnym ,bo może ja żle sprawdzam u siebie . Na zapłonie mam 38 a na zapalonym 51-54
chriss Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 Tak dla pewnośći zapytam kąt wtrysku sprawdza się na rozgrzanym silniku i na uruchomionym czy na zapłonie i na zimnym ,bo może ja żle sprawdzam u siebie . Na zapłonie mam 38 a na zapalonym 51-54 Na rozgrzanym 90*C i na odpalonym grupa 000 Basic Settings pozyja druga, jeśli masz 51-54 to jest prawidłowy .
luzakk1988 Opublikowano 25 Listopada 2011 Autor Opublikowano 25 Listopada 2011 a ja nadal uważam ze po wymianie rozrządu nie ustawił kąta wtrysku cool1więc dobrze wiedział co mu dolega ,poprawił kąt i teraz gada od pierwszego wink4 Nie bo kolego rozrząd robiłem u innego a teraz pojechałem do elektronika, który pod względem elektronicznym nic nie stwierdził ale nie chciał mnie zostawić na lodzie i coś zrobił z filtrem oleju co to nie powiedział (dodam,że olej wraz filtrem wymieniałem jakiś tysiąc temu) Sumując auto pali na chwilę obecną więc temat uważam za zamknięty. A reszta wyjdzie przy -20 )
mar_92 Opublikowano 25 Listopada 2011 Opublikowano 25 Listopada 2011 Powiem Ci , ze ten mechanik jest gość, skoro Ci powiedział że coś z filtrem oleju zrobił i auto pali na dotyk :nabijasie:
luzakk1988 Opublikowano 26 Listopada 2011 Autor Opublikowano 26 Listopada 2011 Jak nie paliło a pali to coś zrobił tym bardziej ze kasy nie wział za to wiec nie bede jezdzil do niego i prosil powiedz no powiedz, dla mnie jest wazne ze przy -8 na strzala zapalil a wczesniej +5 i mial problemy
chriss Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 może coś było rozłączone jakaś wtyczka ciekawe.........hmm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się