Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Duże spalanie


snajper75

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ,

dwa tygodnie temu miałem wymienianą uszczelkę pod głowicą , głowica została zrobiona cała - zawory ,popychacze , uszczelnienia ,panewki na wałku itd. Pompki zostały wyciągnięte ma się rozumieć , uszczelnienia zostały założone nowe .Przy okazji został wymieniony kompletny rozrząd .

Do sedna :) spalanie teraz wychodzi w granicy 9 - 10 litrów czego wcześniej nie było w 7 l spokojnie się mieścił .

Dodam że nie zauważyłem większego stanu oleju co by sugerowało że ropa dostaje się do silnika .

Jakie logi muszę zrobić żeby z należ problem dużego spalania .

ps. mechanik ponoć ustawiał pompo wtryskiwacze wziął za to 200 zł :gwizdanie:

dzięki za podpowiedzi i wyrozumiałość :)

Pozdrawiam Arek [br]Dopisany: 20 Listopad 2011, 11:28_________________________________________________nie ma mądrego :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy dobrze napisze ale może masz kat synchronizacji źle ustawiony?? skoro był rozrzad zmieniony mogł sie przestawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kąt synchronizacji w silnikach PD sprawdzamy programem VAG COM patrząc na wskazania ostatniego bloku w grupie 004 przedział jest od „-3” do „+3” wymagany jednak „0”

Przyrządy potrzebne do pracy: Laptop z programem VAG COM + interfejs VAG KKL OBD2 lub VCDS

Warunki pracy:

Silnik uruchomiony i rozgrzany temperatura taka jak przy logowaniu min. 80˚ C

Wchodzimy(tak jak na zdjęciach poniżej)

004 grupę znajdziemy : 01 ENGINE / MEAS. BLOCKS 08 / 004

czyli tak mam zrobić ????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tymi logami to mam problem , mam wszystko co potrzeba ale dopiero jestem w powijakach z logowaniem auta :) może jakaś podpowiedz :wink4:

a co do przecieku to nie zauważyłem żeby gdzieś było mokro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Również mam problem z wysokim spalaniem w AJM'ie. Oprócz tego ostatnio podłączyłem kabel i znalazłem błąd 17970, do tego dochodzi lekko okopcona rura wydechowa. Samochód niby chodzi bezproblemowo, ale problemem jest np. to, że kiedyś osiągał vmax ok. 210 km/h, a dzisiaj przy 180 wskazówka się zatrzymuje. Przyspieszenie jest chyba w porządku. Byłem w kilku warsztatach, za każdym razem mówią co innego i wymieniają na chybił trafił różne rzeczy. Mam w związku z tym pytanie, czy ktoś orientuje się gdzie, do kogo w okolicach Wrocławia mógłbym podjechać, aby w końcu ktoś kompetentny spojrzał na auto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie zróbcie logi, przyczyn może być sto pięćdziesiąt, a tak chociaż problemy z silnikiem można będzie wykluczyć albo postawić jakąkolwiek diagnozę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg również robi swoje, turbinka moze sie kończyć powoli. Podstawa zrób logi :rolleyes:

Turbinka w lipcu była wymieniana na nową , daję głowę za nią :)

a logi zrobię w piątek [br]Dopisany: 22 Listopad 2011, 17:17_________________________________________________

Jeszcze jedna myśl mi przychodzi sprawdzałeś filtry może??

Przyznam ze wstydem ale 3 lata nie wymieniałem :embarrassed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 lata bez wymiany filtra powietrza, oleju i paliwa ? gratulacje... a olej wymieniałeś? :D

czytaj od początku :tongue4: chodzi od filtr paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...