Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Duże spalanie


snajper75

Rekomendowane odpowiedzi

_ ___ ____

__ ____ _ __ _| | / _ \ / ___|

\ \ / / _` |/ _` | | | | | | | _

\ V / (_| | (_| | |___ |_| | |_| |

\_/ \__,_|\__, |_____\___/ \____| 0v6 BETA

|___/

[ Wszystkie dane ] [ Wykres XY ] [ Tylko tabela ]

Group INFO: GROUP A: '001 | GROUP B: '013 | GROUP C: '018

Pełen plik CSV:

DATA: Friday 25 November 2011 10:07:57

STEROWNIK: 038 906 019 BR 1.9l R4 EDC 0000SG 1064 Wybierz typ wykresu:

Engine speed Injected quantity Spec. Inj. duration Coolant temp Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4 Cyl 1 Cyl 2 © Cyl 3 © Cyl 4

TIME 820-900 3.0-11.0 5-7 °Ck. 80-110°C TIME -2.8 to +2.8 mg/H -2.8 to +2.8 mg/H -2.8 to +2.8 mg/H -2.8 to +2.8 mg/H TIME 0 0 0 0

Marker STAMP /min mg/str CF C STAMP mg/str mg/str mg/str mg/str STAMP

8 0.72 903 ^ 1 6.6 5.6 54.9 0.01 0.19 -0.16 0.05 -0.09 0.36 10.0 10.0 (!) 6.0 (-) 10.0

9 1.75 903 0 6.9 5.6 54.9 1.08 0.14 -0.12 0.02 -0.07 1.42 10.0 10.0 10.0 10.0

10 2.78 903 0 6.9 5.6 54.9 2.07 0.16 -0.12 0.00 -0.09 2.42 10.0 6.0 (!) 10.0 (+) 10.0

11 3.86 903 0 6.6 5.6 54.9 3.14 0.21 -0.12 0.02 -0.16 3.50 6.0 10.0 (!) 6.0 (-) 10.0

12 4.94 903 0 6.6 5.6 54.9 4.22 0.16 -0.05 0.00 -0.14 4.58 10.0 10.0 10.0 10.0

13 6.02 903 0 6.6 5.6 54.9 5.32 0.14 0.00 -0.02 -0.12 5.67 10.0 10.0 10.0 10.0

14 7.06 903 0 6.9 5.6 54.9 6.35 0.16 -0.09 0.00 -0.09 6.69 10.0 10.0 10.0 10.0

15 8.14 903 0 6.6 5.6 54.9 7.42 0.19 -0.16 0.05 -0.09 7.78 10.0 10.0 (!) 6.0 (-) 6.0

16 9.22 903 0 6.6 5.6 54.9 8.50 0.16 -0.14 0.00 -0.07 8.86 10.0 10.0 10.0 6.0

17 10.27 903 0 6.6 5.6 54.9 9.58 0.19 -0.07 -0.02 -0.14 9.94 10.0 10.0 10.0 6.0

18 11.27 903 0 6.6 5.6 54.9 10.59 0.19 -0.09 0.00 -0.14 10.93 6.0 10.0 (!) 6.0 (-) 10.0

19 12.34 903 0 6.9 5.6 54.9 11.62 0.19 -0.07 -0.02 -0.09 11.98 10.0 10.0 10.0 10.0

20 16.60 903 0 6.3 5.6 54.9 16.96 0.21 -0.09 0.00 -0.14 17.31 10.0 10.0 10.0 10.0

21 17.68 903 0 6.6 5.6 54.9 18.04 0.24 -0.07 -0.02 -0.14 18.40 6.0 10.0 (!) 0.0 (-) 10.0

22 18.76 903 0 6.9 5.6 54.9 19.10 0.24 -0.09 0.00 -0.16 19.42 6.0 10.0 10.0 10.0

23 19.75 903 0 6.6 5.6 54.9 20.11 0.24 -0.09 0.00 -0.16 20.48 10.0 6.0 (!) 10.0 (+) 6.0

24 20.83 903 0 6.3 5.6 54.9 21.20 0.26 -0.26 0.12 -0.16 21.55 10.0 10.0 (!) 6.0 (-) 6.0

25 21.91 903 0 6.9 5.6 54.9 22.28 0.28 -0.21 0.12 -0.24 22.64 10.0 10.0 10.0 6.0

26 23.00 903 0 6.9 5.6 54.9 23.35 0.26 -0.12 0.07 -0.21 23.69 10.0 10.0 10.0 6.0

27 24.01 903 0 6.9 5.6 54.9 24.35 0.26 -0.02 -0.02 -0.26 24.71 10.0 10.0 10.0 10.0

28 25.07 903 0 6.9 5.6 54.9 25.43 0.24 0.00 -0.05 -0.19 25.80 10.0 10.0 (!) 6.0 (-) 6.0

Bezpośredni link do wykresu:

vagLOG 2009 powered by vw-passat.pl[br]Dopisany: 25 Listopad 2011, 10:50_________________________________________________nie wiem jak się to poprawnie wkleja

tu jest link jak ktoś by był łaskaw :)

http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?wykres=bG9nLzM5OTYuY3N2LDIsMTQsOCwxLDI1LCwsLCwsb2ZmLCwsLCxvZmYsLCwsLDEuOWwgUjQsRU5E[br]Dopisany: 25 Listopad 2011, 10:54_________________________________________________http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?wykres=bG9nLzM5OTcuY3N2LDIsMTQsOCwxLDI1LCwsLCwsb2ZmLCwsLCxvZmYsLCwsLDEuOWwgUjQsRU5E[br]Dopisany: 25 Listopad 2011, 10:56_________________________________________________http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?wykres=bG9nLzM5OTkuY3N2LDIsMTQsNTQsNCw2OSwsLCwsLG9mZiwsLCwsb2ZmLCwsLCwxLjlsIFI0LEVORA==[br]Dopisany: 25 Listopad 2011, 10:59_________________________________________________http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?wykres=bG9nLzQwMDEuY3N2LDIsMTQsMjcsMiwzMSwsLCwsLG9mZiwsLCwsb2ZmLCwsLCwxLjlsIFI0LEVORA==

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz nie dogrzany silnik to widać większą dawkę paliwa masz tam bodajże 6,7

Co z tym niedogrzaniem to jak to jest ze dawkuje niby więcej. Ile więcej tego paliwa? Bo ja mam uwalony termostat ze nawet do 70 nie dobija a spalanie na poziomie ok 6,9l w miescie. Czyli całkiem normalne. Rok temu w poprzedniej zimie jeszcze jak termostat działał to miałem w zime ok 8,7l w mieście. Teraz tez juz mamy mrozno i tez nie zauwazyłem jakiegos drastycznego wzrostu spalania.Tak ze silnik nie ma 90 stopmni ma chyba min. wpływ na paliwo. Tak jest przynajmniej u mnie. U mnie szczerze to nie ma zadnego znaczenia. Zaznacze ze z wyj. termostatu reszta sprawna w 100%. No i niestety trzeba dodać ze AJMy niestety ale lubią paliwo.

Pozdro

ZC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e tam lubią w 7 litrach się spokojnie mieścił a teraz po wymianie uszczelki 9 litrów wypije , a czemu ??[br]Dopisany: 25 Listopad 2011, 13:19_________________________________________________

_ ___ ____

__ ____ _ __ _| | / _ \ / ___|

\ \ / / _` |/ _` | | | | | | | _

\ V / (_| | (_| | |___ |_| | |_| |

\_/ \__,_|\__, |_____\___/ \____| 0v6 BETA

|___/

[ Wszystkie dane ] [ Wykres XY ] [ Tylko tabela ]

Group INFO: GROUP A: '001 | GROUP B: '013 | GROUP C: '018

Pełen plik CSV:

DATA: Friday 25 November 2011 10:07:57

STEROWNIK: 038 906 019 BR 1.9l R4 EDC 0000SG 1064 Wybierz typ wykresu:

Engine speed Injected quantity Spec. Inj. duration Coolant temp Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4 Cyl 1 Cyl 2 © Cyl 3 © Cyl 4

TIME 820-900 3.0-11.0 5-7 °Ck. 80-110°C TIME -2.8 to +2.8 mg/H -2.8 to +2.8 mg/H -2.8 to +2.8 mg/H -2.8 to +2.8 mg/H TIME 0 0 0 0

Marker STAMP /min mg/str CF C STAMP mg/str mg/str mg/str mg/str STAMP

8 0.72 903 ^ 1 6.6 5.6 54.9 0.01 0.19 -0.16 0.05 -0.09 0.36 10.0 10.0 (!) 6.0 (-) 10.0

9 1.75 903 0 6.9 5.6 54.9 1.08 0.14 -0.12 0.02 -0.07 1.42 10.0 10.0 10.0 10.0

10 2.78 903 0 6.9 5.6 54.9 2.07 0.16 -0.12 0.00 -0.09 2.42 10.0 6.0 (!) 10.0 (+) 10.0

11 3.86 903 0 6.6 5.6 54.9 3.14 0.21 -0.12 0.02 -0.16 3.50 6.0 10.0 (!) 6.0 (-) 10.0

12 4.94 903 0 6.6 5.6 54.9 4.22 0.16 -0.05 0.00 -0.14 4.58 10.0 10.0 10.0 10.0

13 6.02 903 0 6.6 5.6 54.9 5.32 0.14 0.00 -0.02 -0.12 5.67 10.0 10.0 10.0 10.0

14 7.06 903 0 6.9 5.6 54.9 6.35 0.16 -0.09 0.00 -0.09 6.69 10.0 10.0 10.0 10.0

15 8.14 903 0 6.6 5.6 54.9 7.42 0.19 -0.16 0.05 -0.09 7.78 10.0 10.0 (!) 6.0 (-) 6.0

16 9.22 903 0 6.6 5.6 54.9 8.50 0.16 -0.14 0.00 -0.07 8.86 10.0 10.0 10.0 6.0

17 10.27 903 0 6.6 5.6 54.9 9.58 0.19 -0.07 -0.02 -0.14 9.94 10.0 10.0 10.0 6.0

18 11.27 903 0 6.6 5.6 54.9 10.59 0.19 -0.09 0.00 -0.14 10.93 6.0 10.0 (!) 6.0 (-) 10.0

19 12.34 903 0 6.9 5.6 54.9 11.62 0.19 -0.07 -0.02 -0.09 11.98 10.0 10.0 10.0 10.0

20 16.60 903 0 6.3 5.6 54.9 16.96 0.21 -0.09 0.00 -0.14 17.31 10.0 10.0 10.0 10.0

21 17.68 903 0 6.6 5.6 54.9 18.04 0.24 -0.07 -0.02 -0.14 18.40 6.0 10.0 (!) 0.0 (-) 10.0

22 18.76 903 0 6.9 5.6 54.9 19.10 0.24 -0.09 0.00 -0.16 19.42 6.0 10.0 10.0 10.0

23 19.75 903 0 6.6 5.6 54.9 20.11 0.24 -0.09 0.00 -0.16 20.48 10.0 6.0 (!) 10.0 (+) 6.0

24 20.83 903 0 6.3 5.6 54.9 21.20 0.26 -0.26 0.12 -0.16 21.55 10.0 10.0 (!) 6.0 (-) 6.0

25 21.91 903 0 6.9 5.6 54.9 22.28 0.28 -0.21 0.12 -0.24 22.64 10.0 10.0 10.0 6.0

26 23.00 903 0 6.9 5.6 54.9 23.35 0.26 -0.12 0.07 -0.21 23.69 10.0 10.0 10.0 6.0

27 24.01 903 0 6.9 5.6 54.9 24.35 0.26 -0.02 -0.02 -0.26 24.71 10.0 10.0 10.0 10.0

28 25.07 903 0 6.9 5.6 54.9 25.43 0.24 0.00 -0.05 -0.19 25.80 10.0 10.0 (!) 6.0 (-) 6.0

Bezpośredni link do wykresu:

vagLOG 2009 powered by vw-passat.pl[br]Dopisany: 25 Listopad 2011, 10:50_________________________________________________nie wiem jak się to poprawnie wkleja

tu jest link jak ktoś by był łaskaw :)

http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?wykres=bG9nLzM5OTYuY3N2LDIsMTQsOCwxLDI1LCwsLCwsb2ZmLCwsLCxvZmYsLCwsLDEuOWwgUjQsRU5E[br]Dopisany: 25 Listopad 2011, 10:54_________________________________________________http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?wykres=bG9nLzM5OTcuY3N2LDIsMTQsOCwxLDI1LCwsLCwsb2ZmLCwsLCxvZmYsLCwsLDEuOWwgUjQsRU5E[br]Dopisany: 25 Listopad 2011, 10:56_________________________________________________http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?wykres=bG9nLzM5OTkuY3N2LDIsMTQsNTQsNCw2OSwsLCwsLG9mZiwsLCwsb2ZmLCwsLCwxLjlsIFI0LEVORA==[br]Dopisany: 25 Listopad 2011, 10:59_________________________________________________http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?wykres=bG9nLzQwMDEuY3N2LDIsMTQsMjcsMiwzMSwsLCwsLG9mZiwsLCwsb2ZmLCwsLCwxLjlsIFI0LEVORA==

[br]Dopisany: 25 Listopad 2011, 18:16_________________________________________________Da radę coś wyczytać niepokojącego ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie sądzę że AJM lubi paliwo:) Moja jak była w seri to jakbym nie jezdził przy pałowaniu itp więcej niż 7l nie spaliła:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie sądzę że AJM lubi paliwo:) Moja jak była w seri to jakbym nie jezdził przy pałowaniu itp więcej niż 7l nie spaliła:)

ale chyba w trasie tyle ci pali ... ja mam AJM w tipie i srednie mam 8l a w miscie ok 9.5 teraz jak zaczyna byc zimno. i duzo na forum widzialem wypowiedzi ze te silniki sa akurat pliwozerne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystkie PD są paliwożerne, w porównaniu do TDI na pompie którym można spokojnie zejść do 6 w mieście. Obecnie w arlu (150km) wychodzi mi 8 po mieście i 6 na trasie, 1Z na pompie na takich samych odcinkach palił mi 6l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie sądzę że AJM lubi paliwo:) Moja jak była w seri to jakbym nie jezdził przy pałowaniu itp więcej niż 7l nie spaliła:)

ale chyba w trasie tyle ci pali ... ja mam AJM w tipie i srednie mam 8l a w miscie ok 9.5 teraz jak zaczyna byc zimno. i duzo na forum widzialem wypowiedzi ze te silniki sa akurat pliwozerne.

Na trasie paliła max 5.5 wiadomo spokojna jazda ale nie 90 km/h a w mieście 7l więc nie gadajcie głupot mam ja już 3 lata a nie 3 dni :evil:[br]Dopisany: 01 Grudzień 2011, 20:50_________________________________________________Na baku jak jechałem na wakacje zrobiłem 1200km!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko zależy jakie miasto jak kto jeździ jakie dystanse pokonuje. Ja bym skończył tą niepotrzebną dyskusje, pali tyle ile trzeba :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kolega snajper75 pisal. Tak samo jak u niego moja niunia palila. Teraz kilkukrotnie jak wyliczalem srednia na 700km wychodzi mi 6,93l. Wiadomo automat wiecej spali. W tej chwili jest 177km 381nm :decayed: przy 1.45 Bara:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...