snajper75 0 Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Witam , dwa tygodnie temu miałem wymienianą uszczelkę pod głowicą , głowica została zrobiona cała - zawory ,popychacze , uszczelnienia ,panewki na wałku itd. Pompki zostały wyciągnięte ma się rozumieć , uszczelnienia zostały założone nowe .Przy okazji został wymieniony kompletny rozrząd . Do sedna spalanie teraz wychodzi w granicy 9 - 10 litrów czego wcześniej nie było w 7 l spokojnie się mieścił . Dodam że nie zauważyłem większego stanu oleju co by sugerowało że ropa dostaje się do silnika . Jakie logi muszę zrobić żeby z należ problem dużego spalania . ps. mechanik ponoć ustawiał pompo wtryskiwacze wziął za to 200 zł :gwizdanie: dzięki za podpowiedzi i wyrozumiałość Pozdrawiam Arek [br]Dopisany: 20 Listopad 2011, 11:28_________________________________________________nie ma mądrego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gooryl 0 Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 sam wyliczałeś to spalanie czy tak ci Fis pokazuje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snajper75 0 Opublikowano 20 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 sam i na pewno tyle pali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaloo24 0 Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 nie wiem czy dobrze napisze ale może masz kat synchronizacji źle ustawiony?? skoro był rozrzad zmieniony mogł sie przestawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snajper75 0 Opublikowano 20 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Kąt synchronizacji w silnikach PD sprawdzamy programem VAG COM patrząc na wskazania ostatniego bloku w grupie 004 przedział jest od „-3” do „+3” wymagany jednak „0” Przyrządy potrzebne do pracy: Laptop z programem VAG COM + interfejs VAG KKL OBD2 lub VCDS Warunki pracy: Silnik uruchomiony i rozgrzany temperatura taka jak przy logowaniu min. 80˚ C Wchodzimy(tak jak na zdjęciach poniżej) 004 grupę znajdziemy : 01 ENGINE / MEAS. BLOCKS 08 / 004 czyli tak mam zrobić ???????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gooryl 0 Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 w dziale Warsztat masz to elegancko opisane wraz ze zdjęciami oraz pokazane jak skorygować ... http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=74986.0 jednak nie sądzę aby to było przyczyną.. może źle rozrząd założony ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 A nie przybywa oliwy Tobie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snajper75 0 Opublikowano 21 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Dodam że nie zauważyłem większego stanu oleju co by sugerowało że ropa dostaje się do silnika . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Zrób logi kolego to zobaczymy co i jak. A pompa Vacum nie podcieka Tobie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snajper75 0 Opublikowano 21 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 z tymi logami to mam problem , mam wszystko co potrzeba ale dopiero jestem w powijakach z logowaniem auta może jakaś podpowiedz a co do przecieku to nie zauważyłem żeby gdzieś było mokro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gooryl 0 Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snajper75 0 Opublikowano 21 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Dzieki , czytałem tylko jakoś nie mogę załapać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 A podpinałeś już ten kabelek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snajper75 0 Opublikowano 22 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Tak , nie wyskakują żadne błędy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Jeszcze jedna myśl mi przychodzi sprawdzałeś filtry może?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fearless 0 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Witam Również mam problem z wysokim spalaniem w AJM'ie. Oprócz tego ostatnio podłączyłem kabel i znalazłem błąd 17970, do tego dochodzi lekko okopcona rura wydechowa. Samochód niby chodzi bezproblemowo, ale problemem jest np. to, że kiedyś osiągał vmax ok. 210 km/h, a dzisiaj przy 180 wskazówka się zatrzymuje. Przyspieszenie jest chyba w porządku. Byłem w kilku warsztatach, za każdym razem mówią co innego i wymieniają na chybił trafił różne rzeczy. Mam w związku z tym pytanie, czy ktoś orientuje się gdzie, do kogo w okolicach Wrocławia mógłbym podjechać, aby w końcu ktoś kompetentny spojrzał na auto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszlsw 2 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Panowie zróbcie logi, przyczyn może być sto pięćdziesiąt, a tak chociaż problemy z silnikiem można będzie wykluczyć albo postawić jakąkolwiek diagnozę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Przebieg również robi swoje, turbinka moze sie kończyć powoli. Podstawa zrób logi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snajper75 0 Opublikowano 22 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Przebieg również robi swoje, turbinka moze sie kończyć powoli. Podstawa zrób logi Turbinka w lipcu była wymieniana na nową , daję głowę za nią a logi zrobię w piątek [br]Dopisany: 22 Listopad 2011, 17:17_________________________________________________ Jeszcze jedna myśl mi przychodzi sprawdzałeś filtry może?? Przyznam ze wstydem ale 3 lata nie wymieniałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snajper75 0 Opublikowano 22 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 3 lata bez wymiany filtra powietrza, oleju i paliwa ? gratulacje... a olej wymieniałeś? czytaj od początku chodzi od filtr paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się