Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Holowanie automatem drugiego auta


marda16

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,znalazłem temat o holowaniu automata,ale nurtuje mnie temat być może na przyszłość jak sprawa wygląda gdyby przyszło moim multitronikiem holować drugie auto czy tak jak manualem? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w encyklopedii multitronica nie ma nic o holowaniu,jest tylko o użytkowaniu multi np.ciąganie przyczepki ma niekorzystny wpływ na skrzynię,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no własnie skoro hol przyczepki ma niekorzystny wpływ na tą skrzynie to tymbardziej ciąganie auta ta skrzynia nie lubi obciążen i się tej wersji bede trzymał znawcy tematu multi tę teze poprą. oczywiscie kazdy moze miec swoją opinie :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sie nie sprzeczam czy skrzyni takie holowanie szkodzi, czy nie, ale jeżeli konstruktor przewidział możliwość holowania drugiego auta bo w końcu ucha z przodu i z tyłu są to można to robić, chyba nikt nie zaciąga samochodów kilkanascie razy dziennie przez xx km, a regularne ciąganie przyczep to inna para kaloszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znałem auto z multi, które regularnie ciągało przyczepy- billboardy reklamowe, przebieg auta być coś koło 200 tys km i skrzynia sprawowała się bez zarzutu. Nawet myślałem to odkupić, ale trochę za mocno był zaniedbany. Z tego co wiem poszedł do ludzi i jeździ dalej bezawaryjnie :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że są różne opinie w tym temacie,więc teoretycznie można automatem holować drugie auto ale chyba lepiej żebym nie musiał tego robić :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale taka przyczepka - billboard wazy ile 200- 300kg? komplet pasażrów wiecej wazy. inna kwestia jest ciągnąć fure 1500-1800kg, na dodatek na elastycznym holu gdzie masz szarpanie co kazde swiatła czy skrzyzowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacznijcie te samochody traktowac normalnie..... ja bym ciągnał bez żadnego problemu... nawet jak na pusto bedziesz jechał i świrował to zajedziesz i skrzynie i silnik.. a jak raz na jakiś czas pomożesz koledze w potrzebie na pewno nic sie nie stanie... taka marka jak audi na pewno by sobie nie pozwoliła na wypuszczenie skrzyniu która po kilku większych obciążeniach mówi " papa " ... toureq ciągnie spokojnie samolot to ty swoim multi możesz ciągnąć kolegi lanosa :decayed: :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ludzie plakac sie chce :wallbash:

"Audi by sobie nie pozwolilo..."

"Automat ciagnie samolot..."

"Ciaganie przyczepki ma zly wplyw..."

"konstruktor przewidział możliwość holowania drugiego auta bo ucha z przodu i tylu..."

:blink:

Czy Audi pozwoliloby sobie na zacierajace sie silniki 2.0 PD,na pekajace glowice,na padajace turbiny i wtryski ? A moze na zatykajace sie PDF-y ?

Co z tego ze VW toureq ciągnie spokojnie samolot ?A jaka ma skrzynie ten samochod? Ten kto to pisal nie ma chyba pojecia o zasadzie dzialania skrzyni tiptronic i multitronic juz nie mowiac o budowie tych skrzyn.

Jesli w encyklopedi pisze ze ciaganie przyczepki ma zly wplyw na skrzynie multi to jaki wplyw moze miec na skrzynie ciaganie auta ktore wazy ponad tone ? Tutaj znowu przydalaby sie komus wiedza o budowie i zasadzie dzialania skrzyni multironic.

Czy konstruktor przewidzial mozliwosc wymiany filtrow i oleju w skrzyni ?NIE.Co to oznacza dla skrzyni wiekszosc z uzytkownikow wie.To ze konstruktor przewidzial mozliwosc holowania auta i holowanie innych aut samochodem ze skrzynia multi nie oznacza ze nie odbije sie to na skrzyni.Pozatym gdyby klient ogladajacy samochod w salonie,ze skrzynia multi,zobaczyl ze ten nie ma otworow do wkrecenia ucha na 99% nie kupilby tego samochodu bo nie bylby w pelni uzyteczny.

Wiadomo ze nie zajedziesz skrzyni za pierwszym,drugim czy kolejnym holowaniem innego auta,ale w ten sposob drastycznie skracasz jej trwalosc a przy malo delikatnym traktowaniu,mozna zerwac lancuch w skrzyni co oznacza praktycznie jej koniec.

Wypowiadaja sie tu ludzie ktorzy raczej nie maja pojecia o multi a przynajmniej tak wynika z tego co pisza.

I wez tu kup czlowieku uzywane auto z multi -kto wie czy nie ciagalo samolotu po pasie startowym.Przeciez toureq moze to audi z multi tez :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ludzie plakac sie chce :wallbash:

"Audi by sobie nie pozwolilo..."

"Automat ciagnie samolot..."

"Ciaganie przyczepki ma zly wplyw..."

"konstruktor przewidział możliwość holowania drugiego auta bo ucha z przodu i tylu..."

:blink:

Czy Audi pozwoliloby sobie na zacierajace sie silniki 2.0 PD,na pekajace glowice,na padajace turbiny i wtryski ? A moze na zatykajace sie PDF-y ?

Co z tego ze VW toureq ciągnie spokojnie samolot ?A jaka ma skrzynie ten samochod? Ten kto to pisal nie ma chyba pojecia o zasadzie dzialania skrzyni tiptronic i multitronic juz nie mowiac o budowie tych skrzyn.

Jesli w encyklopedi pisze ze ciaganie przyczepki ma zly wplyw na skrzynie multi to jaki wplyw moze miec na skrzynie ciaganie auta ktore wazy ponad tone ? Tutaj znowu przydalaby sie komus wiedza o budowie i zasadzie dzialania skrzyni multironic.

Czy konstruktor przewidzial mozliwosc wymiany filtrow i oleju w skrzyni ?NIE.Co to oznacza dla skrzyni wiekszosc z uzytkownikow wie.To ze konstruktor przewidzial mozliwosc holowania auta i holowanie innych aut samochodem ze skrzynia multi nie oznacza ze nie odbije sie to na skrzyni.Pozatym gdyby klient ogladajacy samochod w salonie,ze skrzynia multi,zobaczyl ze ten nie ma otworow do wkrecenia ucha na 99% nie kupilby tego samochodu bo nie bylby w pelni uzyteczny.

Wiadomo ze nie zajedziesz skrzyni za pierwszym,drugim czy kolejnym holowaniem innego auta,ale w ten sposob drastycznie skracasz jej trwalosc a przy malo delikatnym traktowaniu,mozna zerwac lancuch w skrzyni co oznacza praktycznie jej koniec.

Wypowiadaja sie tu ludzie ktorzy raczej nie maja pojecia o multi a przynajmniej tak wynika z tego co pisza.

I wez tu kup czlowieku uzywane auto z multi -kto wie czy nie ciagalo samolotu po pasie startowym.Przeciez toureq moze to audi z multi tez :)

w końcu kolega konkretnie pojechał :hi::good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aleście się kurde zacietrzewili, to jest tylko samochód :kox: sporadyczne podholowanie drugiego auta na pewno nie szkodzi skrzyni bardziej niż ostry start spod świateł w wykonaniu jakiegoś cymbała :gwizdanie: albo wyjazd przykopanym samochodem z zaspy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aleście się kurde zacietrzewili, to jest tylko samochód :kox: sporadyczne podholowanie drugiego auta na pewno nie szkodzi skrzyni bardziej niż ostry start spod świateł w wykonaniu jakiegoś cymbała :gwizdanie: albo wyjazd przykopanym samochodem z zaspy.

Gdybys mial taki samochod i znal troche zasade dzialania oraz budowe tej skrzyni to pisal bys inaczej .Tymbardziej wiedząc, ze za swoja lekkomyslnosc mozesz zaplacic pare tys zl :good:

Tak,to tylko samochod,ale trzeba podchodzic do niego z glowa bo jest zbyt drogi w naprawie zeby najpierw robic a potem myslec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aleście się kurde zacietrzewili, to jest tylko samochód :kox: sporadyczne podholowanie drugiego auta na pewno nie szkodzi skrzyni bardziej niż ostry start spod świateł w wykonaniu jakiegoś cymbała :gwizdanie: albo wyjazd przykopanym samochodem z zaspy.

Gdybys mial taki samochod i znal troche zasade dzialania oraz budowe tej skrzyni to pisal bys inaczej .Tymbardziej wiedząc, ze za swoja lekkomyslnosc mozesz zaplacic pare tys zl :good:

Tak,to tylko samochod,ale trzeba podchodzic do niego z glowa bo jest zbyt drogi w naprawie zeby najpierw robic a potem myslec.

:oklaski: :oklaski: :oklaski: i dbać jak o własną żonkę lub nawet bardziej a odpłaci się długą, komfortową niczym nie skrępowaną jazdą :good: :good: :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aleście się kurde zacietrzewili, to jest tylko samochód :kox: sporadyczne podholowanie drugiego auta na pewno nie szkodzi skrzyni bardziej niż ostry start spod świateł w wykonaniu jakiegoś cymbała :gwizdanie: albo wyjazd przykopanym samochodem z zaspy.

Gdybys mial taki samochod i znal troche zasade dzialania oraz budowe tej skrzyni to pisal bys inaczej .Tymbardziej wiedząc, ze za swoja lekkomyslnosc mozesz zaplacic pare tys zl :good:

Tak,to tylko samochod,ale trzeba podchodzic do niego z glowa bo jest zbyt drogi w naprawie zeby najpierw robic a potem myslec.

Tak się składa, że akurat znam zasadę działania tej skrzyni, więc nie musisz mnie pouczać, dalej twierdzę że sprawnego multitronika jednorazowe pociągnięcie drugiego auta nie zniszczy, nawet nie skróci w widocznym stopniu żywotności... Dla mnie możecie na te pudła chuchać i dmuchać, ja swojego zdania nie zmienię, wszystko jest dla ludzi, a samochód jest dla mnie, nie ja dla samochodu. Jeżeli ktoś ma wykończonego klamota po xxx tysiącach przebiegu i drży, że w każdej chwili może się rozsypać i przyjdzie wtedy wydać kilka tys zł. na naprawę to ja w to nie wnikam, ale proponuję zacząć odróżniać katowanie samochodu od normalnego, przewidzianego w eksploatacji użycia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...