Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Pompka centralnego zamka i oświetlenie wewnętrzne.


DementorIRL

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Dzisiaj padł mi centralny zamek i oświetlenie wewnętrzne. Po przekręceniu kluczyka w drzwiach nie słychać pompki i oczywiście otwierają się tylko drzwi kierowcy. Po otwarciu drzwi nie działa żadna z 3 lampek(przód i dwie przy drzwiach z tyłu). Pompka centralnego jest sucha i była sprawdzana na krótko(najpierw wylutowana z układu) i działa. Po zassaniu powietrza przez wężyk przy pompce wszystko się zamyka, a po dmuchnięciu w ten wężyk wszystko się otwiera czyli raczej rozszczelnienie, któregoś wężyka jest niemożliwe. Bezpieczniki sprawdzone w pierwszej kolejności i są w porządku. Czy dysponujecie jakimś szczegółowym opisem jak sprawdzić pompkę i czujniki/mikrostyki w przednich drzwiach(w mojej pompce są 3 wtyczki)? Może macie jakieś inne pomysły co mogło tam się zepsuć?

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałeś zamknąć kluczykiem od strony pasażera lub zamkiem w klapie bagażnika? Może padła elektryka w drzwiach kierowcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze by było zrobić test VAG-iem i patrzeć co się dzieje. Jeżeli to nie uszkodzenie mechaniczne wężyków to może pomoże rozłączenie akumulatora(taki resecik) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego rozkreć pompke i tam masz takie grafitowe (nie wiem co to za materiał) kółko które prawdopodobnie robi podciśnienie i to kółko rozsypało się w drobny mak i nie zamyka. Teraz musisz szukać pompki z takim samym numerem jaki jest na pompce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, próbowałem zamykać kluczykiem w klapie i w drzwiach pasażera ale nic z tego :( Jakbym wiedział na której wtyczce przy pompce i na których dokładnie pinach powinno pojawić się napięcie po przekręceniu kluczyka w drzwiach to wiedziałbym czy elektryka w drzwiach jest sprawna. Dysponujecie może opisem jak to posprawdzać? Z tego co do tej pory wyczytałem to oświetleniem kabiny również steruje układ elektroniczny znajdujący się w obudowie pompki centralnego. Ten wkład grafitowy jest cały i po podłączeniu na krótko działa. Do przyszłego tygodnia niestety nie mam możliwości podłączenia VAG-a, a resecik akumulatorem też już próbowałem ;)[br]Dopisany: 21 Listopad 2011, 21:26_________________________________________________Czy wiecie może, który przekaźnik odpowiada za oświetlenie wnętrza po otwarciu drzwi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź bezpieczniki nr. 38 i 14, potem kable na pompie czerwono-niebieskie ma być 12V i luty na płytce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otwarte drzwi kierowcy - sygnał masa (-) kabel brązowo-żółty C/6

pozostałe drzwi - sygnał masa (-) kabel brązowo-biały C/7

bębenek zamka otwórz - sygnał masa (-) kabel szaro-biały C/9

bębenek zamka zamknij - sygnał masa (-) kabel czerwono-brązowy A/10

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze by było zrobić test VAG-iem i patrzeć co się dzieje. Jeżeli to nie uszkodzenie mechaniczne wężyków to może pomoże rozłączenie akumulatora(taki resecik) ?

VAG'iem w tym roczniku nic nie zdzialasz kolego.

Podaj nr pompki to spróbuję znaleźć schemat pinów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki sam problem, raz centralny działa, raz nie.

Jak nie działa to nie działa również oświetlenie wnętrza auta (z krańcówek).

Czy oświetleniem wewnętrznym steruje jakiś moduł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź moduł centralnego zamka (bagażnik, prawa strona) pod kątem zimnych lutów na płytce drukowanej (tam gdzie wychodzą na gniazdka).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dlugich poszukiwaniach przyczyny odnalazlem ja pod schowkiem, a mianowicie pod plastikiem przy lewej nodze pasazera. Do glowy by mi nie przyszlo, ze tam rowniez znajduje sie bezpiecznik ;) Odkrylem to przy okazji suszenia podlogi. Temat uwazam za zamkniety i jeszcze raz.dziekuje za wasze podpowiedzi :) Pozdrawiam!

Wysłane z mojego GT-S5570 za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego mam pytanko , na ile kostek masz pomke ? I gdzie ten bezpiecznik padł ? podeślij fote który to bezpiecznik jak możesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec pompke mam na 3 kostki, a bezpiecznik znajduje sie pod tym plastikiem(nie mialem zadnego srubokretu zeby go zdemontowac ale jak go zdejmiesz to na100% zauwazysz) U mnie po wymianie bezpiecznika wszystko zaczelo dzialac. Alarm, centralny, oswietlenie wnetrza i domykanie szyb i szyberdachu z kluczyka. d5e99049-222c-6900.jpg

Wysłane z mojego GT-S5570 za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otwarte drzwi kierowcy - sygnał masa (-) kabel brązowo-żółty C/6

pozostałe drzwi - sygnał masa (-) kabel brązowo-biały C/7

bębenek zamka otwórz - sygnał masa (-) kabel szaro-biały C/9

bębenek zamka zamknij - sygnał masa (-) kabel czerwono-brązowy A/10

Kolego Badyl666 a ten opis kabli to z jakiej kostki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...